Tanja is niemandquote:Op zondag 11 september 2005 04:01 schreef ruby het volgende:
Iedereen ligt nu dus te maffen?
Hmm, gezellig.
Vanaf nu is het dus Ralph die moet winnen?quote:Op zondag 11 september 2005 04:01 schreef Jammie het volgende:
Tanja zit er ook met mijn tegenzin in. En ik blijf ook.
Ik doe het voor jou, Scanquote:Op zondag 11 september 2005 03:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
\
Het blijft knap hope je de nadruk op Lieske weet te krijgen, terwijl die andere 'dames' gigantisch af zijn gegaan met hun gezever. Maar nee, laten we de nadruk op Lieske leggen
Het wordt echt zoooo voorspelbaar.
Maar okee, laten we voor Ralph gaan zijn![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 04:02 schreef BB-King het volgende:
Ik ga slapen, tis mooi geweest!
Tot morgen!
Nee, zo bedoelde ik het niet.quote:
Nee hoor. Ze had imo gister moeten opstappen. Ze wil nu blijven, ook goed, maar er dan nu ook voor gaan en niet blijven hangen in het geklaag.quote:Op zondag 11 september 2005 03:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik voel (waarschijnlijk als enige) symphatie voor Tanja op stream 1.
En ze stemt nog Gerrit Zalm/VVD ook ... (hoe fout kun je zijn).quote:Op zondag 11 september 2005 04:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik doe het voor jou, Scan
Het is gewoon een slettebakje, en dom natuurlijk.
hey hey! Er worden hier geen (nomineer)afspraken gemaakt!quote:Op zondag 11 september 2005 04:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ze stemt nog Gerrit Zalm/VVD ook ... (hoe fout kun je zijn).
Blijf jij voor Ingrid, dan ga ik nu voor Ralph, okee?
quote:Op zondag 11 september 2005 04:07 schreef ruby het volgende:
Hmm, ik ga nog ff loungen en dan naar bed. Welterusten allemaal.
Soms is dat echt even nodig. De VVD trien moet dan maar even wijken... Maar dat werkt alleen als Milagro NIET ook opeens voor Ralph gaat zijn natuurlijk.quote:Op zondag 11 september 2005 04:07 schreef Day het volgende:
[..]
hey hey! Er worden hier geen (nomineer)afspraken gemaakt!![]()
![]()
Voor Ingrid?quote:Op zondag 11 september 2005 04:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ze stemt nog Gerrit Zalm/VVD ook ... (hoe fout kun je zijn).
Blijf jij voor Ingrid, dan ga ik nu voor Ralph, okee?
Je moet een favoriet hebben, dat is het geheim. BB isniet leuk zonder favoriet... Dan blijf je wel kijkenquote:Op zondag 11 september 2005 04:07 schreef sam_the_man het volgende:
Boehoehoe, heel de nacht is het gezellig en als ik wakker wordt gaan zij snel naar bed, nee het kan me niet meer boeien alles is toch al verpest voor mij.
Dan krijg je natuurlijk ook Ralph tshirts met daarop zijn hoofd en daaronder een uistpraak!quote:Op zondag 11 september 2005 04:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Voor Ingrid?
Neuh, die hoeft niet te winnen persé, ik vind het wel de tofste dame![]()
Ze mag wel bij de laatste drie zitten
Ralph en winnen zou echt het leukste zijn
Ik ben geschokt! Je scheldt op Lieske?quote:Op zondag 11 september 2005 04:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Soms is dat echt even nodig. De VVD trien moet dan maar even wijken... Maar dat werkt alleen als Milagro NIET ook opeens voor Ralph gaat zijn natuurlijk.
Het lijkt wel of opeens iedereen voor Ralph isquote:Op zondag 11 september 2005 04:08 schreef milagro het volgende:
Ralph en winnen zou echt het leukste zijn
Milagro en ik!quote:Op zondag 11 september 2005 04:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Soms is dat echt even nodig. De VVD trien moet dan maar even wijken... Maar dat werkt alleen als Milagro NIET ook opeens voor Ralph gaat zijn natuurlijk.
"séééééérieus"quote:Op zondag 11 september 2005 04:09 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dan krijg je natuurlijk ook Ralph tshirts met daarop zijn hoofd en daaronder een uistpraak!
Het sneeuw niet, op zekerquote:
Hoopte dat er een foto bij zat. Weet niet meer wie hij is.quote:Op zondag 11 september 2005 04:10 schreef phileine het volgende:
Ja Ralph is de nieuwe Leo. Alleen was Leo echt een sukkel en Ralph geloof ik niet.
Leo was een beetje een nerd. Bij Ralph twijfel ik af en toe aan zijn IQquote:Op zondag 11 september 2005 04:10 schreef phileine het volgende:
Ja Ralph is de nieuwe Leo. Alleen was Leo echt een sukkel en Ralph geloof ik niet.
Een favoriet én een deelnemer die je blind kan haten.quote:Op zondag 11 september 2005 04:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet een favoriet hebben, dat is het geheim. BB isniet leuk zonder favoriet... Dan blijf je wel kijken
Het is altijd leuk om voor iemand te zijn die bij de rest van fok niet zo goed ligt. Als je alle voorgaande edities hebt gevolgd hier, dan weet je dat tochquote:Op zondag 11 september 2005 04:10 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben geschokt! Je scheldt op Lieske?
Gaat het wel goed met je, Scan?
Leo was ook wel okee, maar Ralph is wel leuker. Ralph is droogkloot nummer 1... en nog een goedzak ook volgens mij.quote:Op zondag 11 september 2005 04:10 schreef phileine het volgende:
ik was altijd pro Ralp, hoor, want lekker, alleen nu mag hij ook winnen van mequote:Op zondag 11 september 2005 04:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of opeens iedereen voor Ralph is
Dat moeten we niet hebben.
quote:
Ik heb BB1 of tv gevolgd, BB2 half op tv, de rest niet.quote:Op zondag 11 september 2005 04:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is altijd leuk om voor iemand te zijn die bij de rest van fok niet zo goed ligt. Als je alle voorgaande edities hebt gevolgd hier, dan weet je dat toch
http://www.veronica.nl/modules.php?name=special&site=magazinenieuws&sid=183quote:Op zondag 11 september 2005 04:12 schreef Day het volgende:
[..]
Hoopte dat er een foto bij zat. Weet niet meer wie hij is.
Iemand?
Thx! Weet het weer!quote:Op zondag 11 september 2005 04:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
http://www.veronica.nl/modules.php?name=special&site=magazinenieuws&sid=183
Ik niet, maar hij is wel okay.quote:Op zondag 11 september 2005 04:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Leo was een beetje een nerd. Bij Ralph twijfel ik af en toe aan zijn IQ.
quote:Op zondag 11 september 2005 04:12 schreef Day het volgende:
[..]
Hoopte dat er een foto bij zat. Weet niet meer wie hij is.
Iemand?
Leo is helemaal een pannekoek ff seeeeriieeeuuusssquote:Op zondag 11 september 2005 04:15 schreef sam_the_man het volgende:
Leo was het jongetje dat altijd het laatst gekozen werd met gym dat is Ralph op seekâh niet.
Vorig jaar heeft dat wat mij betreft gewerkt. 100 dagen pro-Jeanette en ze won ook nog, terwijl iedereen haar hier op fok zo ongeveer uitkotste.quote:Op zondag 11 september 2005 04:15 schreef Day het volgende:
Maar okay, ik moet dus voor een slachtoffer opkomen?? Hmm, effe denken hoor...
quote:Op zondag 11 september 2005 04:17 schreef milagro het volgende:
Als ik Nathalie ooit tegenkom hier in de stad : "6 december, hè Nath? hihikirkir "
Vorig jaar keek ik dus niet. Maar ik wed dat jij in de BB van Kelly voor dat hysterische wijf was.quote:Op zondag 11 september 2005 04:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft dat wat mij betreft gewerkt. 100 dagen pro-Jeanette en ze won ook nog, terwijl iedereen haar hier op fok zo ongeveer uitkotste.
Ze kon wel het schattigst huilenquote:Op zondag 11 september 2005 04:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft dat wat mij betreft gewerkt. 100 dagen pro-Jeanette en ze won ook nog, terwijl iedereen haar hier op fok zo ongeveer uitkotste.
Ze zit alleen nog in dat huis omdat haar moeder nu veel bij haar vader is en dus geen tijd heeft om ook het huishouden voor Tanja te doen. Dat heeft ze zelf al toegegeven ook. Zonder haar moeder staat Tanja er thuis alleen voor en dat ziet ze niet zitten.quote:Op zondag 11 september 2005 04:17 schreef lennardn het volgende:
een ding zie ik wel ookal ben ik net thuis, die Tanja trekt het niet lang meer in dat huis.
Ze wordt nu geisoleerd door de bewoners. En ze heeft ook geen ruggegraat om het vol te houden.
Ze zit liever heel de dag thuis profiterend van een WW uitkering dvd's te kijken.
oh je deed net alsof...quote:Op zondag 11 september 2005 04:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee dat was ik.quote:Op zondag 11 september 2005 04:19 schreef Day het volgende:
[..]
Vorig jaar keek ik dus niet. Maar ik wed dat jij in de BB van Kelly voor dat hysterische wijf was.
Ik vind hem ook okaye, maar het is en blijft geen lichtquote:Op zondag 11 september 2005 04:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik niet, maar hij is wel okay.
Mogen die anderen slimmer zijn, ze zijn tegelijk vele malen dommer.
En ja dat kan
Als ik Nathalie ooit tegenkom hier in de stad : "6 december, hè Nath? hihikirkir "
Als je met dat hysterische wijf Kelly bedoelt: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 11 september 2005 04:19 schreef Day het volgende:
[..]
Vorig jaar keek ik dus niet. Maar ik wed dat jij in de BB van Kelly voor dat hysterische wijf was.
Ja, haar bedoel ik!quote:Op zondag 11 september 2005 04:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je met dat hysterische wijf Kelly bedoelt: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
NEE dus... Ik was voor dat andere hysterische wijf: DIANE
Nee hoor... pro-Jeanette posten was heel erg gemeend.quote:
Mag ik een foto? PLEASE????quote:Op zondag 11 september 2005 04:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... pro-Jeanette posten was heel erg gemeend.Jeanette is nog steeds leuk.
De bewoners die hier op fok slecht liggen pik je er inderdaad meteen uit. Meestal zijn dat vrouwen/meisjes die hun emoties wel durven tonen. Die liggen er hier meteen uit.quote:Op zondag 11 september 2005 04:21 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, haar bedoel ik!
Zie je, ik wist het!![]()
Klopt ja... FRANKquote:Op zondag 11 september 2005 04:23 schreef lennardn het volgende:
Diane die was toch genomen door die aso, weet zijn naam ff niet. Dat leek errug veel op verkrachting toen.
Nee, niet echtquote:Op zondag 11 september 2005 04:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind hem ook okaye, maar het is en blijft geen licht.
Frank, toch?quote:Op zondag 11 september 2005 04:23 schreef lennardn het volgende:
Diane die was toch genomen door die aso, weet zijn naam ff niet. Dat leek errug veel op verkrachting toen.
je weet wel wat ik bedoel : 7quote:Op zondag 11 september 2005 04:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... pro-Jeanette posten was heel erg gemeend.Jeanette is nog steeds leuk.
Rikkert moet voor zijn mening gaan uitkomen. Dat is wat hem sterk kan maken. Hij heeft dat even gedaan, maar veel te kort... helaass.quote:Op zondag 11 september 2005 04:25 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk dat Rikkert wel potentie heeft om interressant te zijn. Als ie tenminste weer eens wat gaat doen dan.
Zie niksquote:
je moet geen toespelinguh gevuh!!!!quote:Op zondag 11 september 2005 04:25 schreef lennardn het volgende:
Frank idd. dat was me een gek figuur niet normaal meer zeg !
Wat leuk, ze is klaar-over geworden?quote:
Wat erg!hahah, dat je voor bb opgaat.. ja wij moeten niks zeggen..quote:Op zondag 11 september 2005 04:26 schreef -Delta- het volgende:
Sjongejonge zeg kom ik daar voor uit bed![]()
Nah opgaan, ik kon niet slapen en moest nog ff iets op de pc zoeken, dus dacht ff BB checken...quote:Op zondag 11 september 2005 04:28 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Wat erg!hahah, dat je voor bb opgaat.. ja wij moeten niks zeggen..
Yep, nu wel. Dankjewel!quote:
Twee weken is gewoon nog te kort om een echte favoriet te hebben. Voorgaande edities kwam dat ook pas echt los na meer dan een maand.quote:Op zondag 11 september 2005 04:26 schreef milagro het volgende:
je veinsde je obsessieve sympathie voor het blonde wichtje.
of is dit nu damage control![]()
Nee, rijk.. met een dikke mercedes.quote:Op zondag 11 september 2005 04:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat leuk, ze is klaar-over geworden?.
Die Diane was zo onstabiel als maar wat. Vraag me af wat er van dat hysterische mens is terecht gekomenquote:Op zondag 11 september 2005 04:28 schreef milagro het volgende:
[..]
je moet geen toespelinguh gevuh!!!!
gelukkig was die snollebol wel normaal
en dan die bombarie hier, dat ze verkracht zou zijn
Ja waarom dan?quote:Op zondag 11 september 2005 03:47 schreef Jammie het volgende:
Resultaat van de avond:
- Ingrid is misschien wel de omgebouwde.
Volgens mij staat er nog veel te gebeuren in deze groep. De frustraties stralen er nu al vanaf. Nou maar hopen dat niet de saaie types overblijvenquote:Op zondag 11 september 2005 04:30 schreef -Delta- het volgende:
Ik denk ook dat ik/we niet mogen klagen, we hebben immers het hele zooitje zien hossen op muziekSjalalalala
Net voor ik wegging, uurtje geleden ofzo werd iedereen een beetje picky, dus dat beloofd watquote:Op zondag 11 september 2005 04:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij staat er nog veel te gebeuren in deze groep. De frustraties stralen er nu al vanaf. Nou maar hopen dat niet de saaie types overblijven
Als Rikkert naar huis gaat is er alvast 1 dooie saaie wegquote:Op zondag 11 september 2005 04:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij staat er nog veel te gebeuren in deze groep. De frustraties stralen er nu al vanaf. Nou maar hopen dat niet de saaie types overblijven
quote:Op zondag 11 september 2005 04:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, rijk.. met een dikke mercedes.
"stukje commucatie" noemde Leo dat zelf. Want in zijn bescheidenheid liet hij nog weleens hier en daar een lettergreepje weg....quote:
Zoals het er naar uitziet wel ja. Ik had Rikkert alleen wel ingeschat als iemand die voor zijn mening gaat uitkomen (als een van de weinigen tot nu toe), maar dat komt er helaas nog niet uit. Roel is ook nog veel te lief. Die moet ook veel meer optreden tegen Rob enzo.quote:Op zondag 11 september 2005 04:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als Rikkert naar huis gaat is er alvast 1 dooie saaie weg![]()
Roel heeft al zoveel verhalen en ideeën verteld, Rikkert 0,0, slaapverwekkend en niet alleen dat, ook nog af en toe bokkig.quote:Op zondag 11 september 2005 04:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals het er naar uitziet wel ja. Ik had Rikkert alleen wel ingeschat als iemand die voor zijn mening gaat uitkomen (als een van de weinigen tot nu toe), maar dat komt er helaas nog niet uit. Roel is ook nog veel te lief. Die moet ook veel meer optreden tegen Rob enzo.
Dat deed hij in het begin ook. Vraag me af waarom dat nu anders is.quote:Op zondag 11 september 2005 04:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals het er naar uitziet wel ja. Ik had Rikkert alleen wel ingeschat als iemand die voor zijn mening gaat uitkomen (als een van de weinigen tot nu toe), maar dat komt er helaas nog niet uit. Roel is ook nog veel te lief. Die moet ook veel meer optreden tegen Rob enzo.
Echt een warhoofd was dat.quote:Op zondag 11 september 2005 04:36 schreef phileine het volgende:
[..]
"stukje commucatie" noemde Leo dat zelf. Want in zijn bescheidenheid liet hij nog weleens hier en daar een lettergreepje weg....
Ik denk dat ie wel durft hoor. Hij zit alleen niet zo op z'n plek op dit moment, en dat is jammer voor mensen die maar een beperkte tijd hebben.quote:Op zondag 11 september 2005 04:39 schreef -Delta- het volgende:
Rikkert durft niet, en een kerel zonder ballen hou ik al helemaal niet van.
Dan nog liever naïeve Lieske.
Mee-eens, ik denk namelijk dattet een hele intelligente kerel isquote:Op zondag 11 september 2005 04:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wel durft hoor. Hij zit alleen niet zo op z'n plek op dit moment, en dat is jammer voor mensen die maar een beperkte tijd hebben.
Dat vraag ik me ook af inderdaad. We hebben wel bewoners nodig die echt tegen andere bewoners durven op te treden. Als je die niet hebt is het bijna een verloren zaak.quote:Op zondag 11 september 2005 04:39 schreef Day het volgende:
[..]
Dat deed hij in het begin ook. Vraag me af waarom dat nu anders is.
Lieske's afwijzing?
Oh dan heb ik dat gemist zeker.quote:Op zondag 11 september 2005 04:39 schreef Day het volgende:
[..]
Dat deed hij in het begin ook. Vraag me af waarom dat nu anders is.
Lieske's afwijzing?
Mensen die niet op hun plek zitten hebben kennelijk geen lef.quote:Op zondag 11 september 2005 04:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wel durft hoor. Hij zit alleen niet zo op z'n plek op dit moment, en dat is jammer voor mensen die maar een beperkte tijd hebben.
Misschien weet hij ook dat ze Gerrit Zalm cute vindtquote:Op zondag 11 september 2005 04:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh dan heb ik dat gemist zeker.
Wat mij ook stoorde, dat irritante toontje tegen Lieske.
En ik ben alles behalve Lieske fan, maar dat vingertje wat ie bijna opstak![]()
Roel is op zich niet bang om zijn mening te geven. Er is alleen niet zoveel wat hem boeit.quote:Op zondag 11 september 2005 04:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af inderdaad. We hebben wel bewoners nodig die echt tegen andere bewoners durven op te treden. Als je die niet hebt is het bijna een verloren zaak.
Intelligent en lef hebben zijn 2 verschillende dingen, spontaan en intelligent overigens ookquote:Op zondag 11 september 2005 04:42 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Mee-eens, ik denk namelijk dattet een hele intelligente kerel is
Dat gedonder met Tanja boeide hem dan ook niet, want hij ging er ook niet tegenin. Heel jammer, want het was een uitgelezen kans voor welke bewoner dan ook.quote:Op zondag 11 september 2005 04:44 schreef Rica het volgende:
[..]
Roel is op zich niet bang om zijn mening te geven. Er is alleen niet zoveel wat hem boeit.
Dat is ook al zo iets raars? Waarom pik iedereen die grote bek van hem?quote:Op zondag 11 september 2005 04:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien weet hij ook dat ze Gerrit Zalm cute vindt
Dat was idd een minder moment. Zoiets moet hij doen tegen Rob
Dat heeft niks met lef te maken, maar meer met het onderschatten van de situatie. Ik denk dat het hem op het moment allemaal zwaar tegenvalt. Dat had ie vast niet verwacht, wat hem dan nog meer tegenvalt, maar dan van zichzelf. Ik denk niet dat dat iets is wat ie oplost door met vreemden te communiceren, maar dat hij dat zelf moet doen.quote:Op zondag 11 september 2005 04:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mensen die niet op hun plek zitten hebben kennelijk geen lef.
Heb je ballen en lef dan communiceer je ook met vreemden.
Zo niet, dan wel na 2 weken.
Dat gebeurd nog niet, dus hij is precies het cliche waar, waar je hem op af zou stempelen qua uiterlijk.
Ik heb me altijd al afgevraagd waarom ik contact gestoord ben. Nu weet ik het dus.quote:Op zondag 11 september 2005 04:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Intelligent en lef hebben zijn 2 verschillende dingen, spontaan en intelligent overigens ook![]()
De meest slimme mensen zijn altijd op sociaal vlak een beetje contact gestoord.
Ik ben verre van contactgestoord, dus dat zal wel meevallen.quote:Op zondag 11 september 2005 04:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
De meest slimme mensen zijn altijd op sociaal vlak een beetje contact gestoord.
Ik verdenk Rikkert er trouwens wel van dat hij echt een beetje gek op Lieske is, ondanks alles.quote:Op zondag 11 september 2005 04:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat heeft niks met lef te maken, maar meer met het onderschatten van de situatie. Ik denk dat het hem op het moment allemaal zwaar tegenvalt. Dat had ie vast niet verwacht, wat hem dan nog meer tegenvalt, maar dan van zichzelf. Ik denk niet dat dat iets is wat ie oplost door met vreemden te communiceren, maar dat hij dat zelf moet doen.
Dan krijgt ie van mij een enkeltje richting huis en kan hij daar fijn aan gaan werken.quote:Op zondag 11 september 2005 04:46 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk niet dat dat iets is wat ie oplost door met vreemden te communiceren, maar dat hij dat zelf moet doen.
Hij vindt d'r ook leuk en omdat zij hem niet wilt of plaagt en ook andere in het huis leuk vindt, gaat hij lopen bitchen.quote:Op zondag 11 september 2005 04:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verdenk Rikkert er trouwens wel van dat hij echt een beetje gek op Lieske is, ondanks alles.
Het vreet aan hem dat zij blijkbaar Roel toch leuker vindt.
Heb hetzelfde. Daarbij komt ook nog dat ze hem afzeikt nu. Wat ze de 1e week nog niet deed. Toen levelde ze zo goed met hem.quote:Op zondag 11 september 2005 04:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verdenk Rikkert er trouwens wel van dat hij echt een beetje gek op Lieske is, ondanks alles.
Die veroorzaakt het, die houdt het in stand, en bouwt het daarna weer af, door het te sussen.quote:Op zondag 11 september 2005 04:36 schreef Day het volgende:
Ik wacht op een catfight tussen de dames en weet zeker dat Chantal daarbij betrokken zal zijn.
Tja. Vroeger had ie dat vast opgelost met zijn rechterhandquote:Op zondag 11 september 2005 04:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie is deze dame dan? Ik kan me dat gezicht niet herinnerenquote:
Het bijbehorende nummer draaien in het profielquote:Op zondag 11 september 2005 04:49 schreef Droesjka het volgende:
Hoe kan je hier iemand prive spreken?
Trustenquote:Op zondag 11 september 2005 04:50 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed, anyway.... Ik ga ook maar eens naar bed. Morgen een nieuwe dag.
De ideale winnaar van BB5 is RALPH .... Ik dacht dat Lieske de underdog was, maar het is gewoon Ralph
Ze huilde nogal veel volgens veel fokkersquote:Op zondag 11 september 2005 04:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wie is deze dame dan? Ik kan me dat gezicht niet herinneren![]()
Slaap lekker Scan! Morgen weer lekker ruziën om Lieske (de VVD trien)quote:Op zondag 11 september 2005 04:50 schreef scanman01 het volgende:
De ideale winnaar van BB5 is RALPH .... Ik dacht dat Lieske de underdog was, maar het is gewoon Ralph
Nee het is een treffende omschrijving voor "Effe lekker stoken. Er zijn allemaal nieuwe ontwikkelingen" Chantal.quote:Op zondag 11 september 2005 04:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Die veroorzaakt het, die houdt het in stand, en bouwt het daarna weer af, door het te sussen.
Om het een dag later weer op te starten.
Chantal "ik wil overal bij zijn, alles weten, ik zeg niets, maar zal ik het dan toch maar vertellen" met haar Dominicaanse stoephoer uiterlijk, en een gezicht waar op af te lezen valt dat ze al jaren naast de verkeerde mannen wakker wordt, omdat ze de juiste niet kan krijgen, 1 grote gemiste kans op te hoog gehakte laarsjes, die voor haar 50e nog een kind wilt werpen, dus dat wordt allemaal alleen maar erger .
of sla ik nu door![]()
ja, en hou vol, hè, net echt danquote:Op zondag 11 september 2005 04:50 schreef scanman01 het volgende:
Ze blijft wel lekker... dat is zekerquote:Op zondag 11 september 2005 04:53 schreef Day het volgende:
[..]
Slaap lekker Scan! Morgen weer lekker ruziën om Lieske (de VVD trien)![]()
Als jij volhoudt dat Ingrid niet hoeft te winnen.quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 04:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Die veroorzaakt het, die houdt het in stand, en bouwt het daarna weer af, door het te sussen.
Chantal "ik wil overal bij zijn, alles weten, ik zeg niets, maar zal ik het dan toch maar vertellen" met haar Dominicaanse stoephoer uiterlijk, en een gezicht waar op af te lezen valt dat ze al jaren naast de verkeerde mannen wakker wordt, omdat ze de juiste niet kan krijgen, 1 grote gemiste kans op te hoog gehakte laarsjes, die voor haar 50e nog een kind wilt werpen, dus dat wordt allemaal alleen maar erger .
of sla ik nu door![]()
Ok en nu heel het tekstje op zn rallufs ::Dquote:Op zondag 11 september 2005 04:50 schreef milagro het volgende:
[..]
of sla ik nu door![]()
JIj:?quote:
Nog 1 post dan:quote:Op zondag 11 september 2005 04:55 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ok en nu heel het tekstje op zn rallufs ::D
VErder ben ik het wel met je eens hoor
Ja hallo, zit je in het gisp of sau, doe dat lekkah zelluf, pleur op, het is vèf uah, megaul en ik moet stras ùtslapuh...quote:Op zondag 11 september 2005 04:55 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ok en nu heel het tekstje op zn rallufs ::D
VErder ben ik het wel met je eens hoor
ligt ze er nog danquote:
Trustenquote:Op zondag 11 september 2005 05:02 schreef Day het volgende:
Zo, laatste siggie gerookt.
Ga ook mijn bed 'ns opzoeken. Tot morgen (of straks eigenlijk)![]()
nu ik ook nie meerquote:Op zondag 11 september 2005 05:04 schreef Luchtbel het volgende:
Ik zie Ingrid helemaal niet liggen?
1 woord : heldinquote:Op zondag 11 september 2005 05:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja hallo, zit je in het gisp of sau, doe dat lekkah zelluf, pleur op, het is vèf uah, megaul en ik moet stras ùtslapuh...
krèg nau tietuh, gaat het onwès stogtregenuh... of is het sneeuw
Zie het nie goed meer.. maar kan wel hoor..quote:Op zondag 11 september 2005 05:10 schreef Luchtbel het volgende:
Oh ze ligt er geloof ik toch, helemaal onder de dekens.
quote:Op zondag 11 september 2005 05:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zie het nie goed meer.. maar kan wel hoor..
liggen ze onder een afdak gedoe ??
ik vat dat niet helemaal.
MENNO IS DOOD!!!!!!!!!!quote:Op zondag 11 september 2005 05:14 schreef MissHobje het volgende:
Ja lijkt mij ook.. alleen als je die beelden van overdag ziet, dan zie je nergens een afdak ??
Vaag![]()
Dat zou kunnen ..quote:Op zondag 11 september 2005 05:21 schreef Luchtbel het volgende:
Misshcien is het, het zonnescherm.
Nog steeds wakker?quote:Op zondag 11 september 2005 06:18 schreef milagro het volgende:
Menno en Ingrid wakker, en verhuizen nu naar binnen.
Menno dumpt zijn dekbed in de hoek bij de waskamer, want ws zeiknat, het dekbed dus, niet de hoek, en niet de waskamer,of Menno.
Ingrid loopt om niet duidelijke redenen met de dekbedhoes over haar hoofd.
Te schel licht binnen? Doorgelopen make up? Beide?
We zullen het ws nooit te weten komen.
hier ook nogquote:Op zondag 11 september 2005 08:25 schreef Jojogirl het volgende:
Alles lijkt nu te slapen.
en hij ligt weer terug in bed te stinkenquote:Op zondag 11 september 2005 09:14 schreef teun911 het volgende:
Ralphje pakt een glas water in de keuken.
Zeker nadorst:)
Met een beetje geluk over 35 minutenquote:Op zondag 11 september 2005 09:13 schreef teun911 het volgende:
Zo ik heb een bakje koffie.
Luidt die haan maar BB
Menno/Ingrid hebben in ieder geval van alles onder de dekens gedaanquote:Op zondag 11 september 2005 09:24 schreef sannuh het volgende:
Was er nou wel of niet gezoend gister??
wat flauw zeg onder de dekens.. maar Roel met niemand? Lieske en Dido willen hem allebei ofzo?quote:Op zondag 11 september 2005 09:27 schreef teun911 het volgende:
[..]
Menno/Ingrid hebben in ieder geval van alles onder de dekens gedaan![]()
Ik zag ergens wat caps, Roel met Dido tegen zich aan en Roel met Lieske in zijn armen. Geen van drie heeft doorgepakt blijkbaarquote:Op zondag 11 september 2005 09:28 schreef sannuh het volgende:
[..]
wat flauw zeg onder de dekens.. maar Roel met niemand? Lieske en Dido willen hem allebei ofzo?
hmm jammerquote:Op zondag 11 september 2005 09:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zag ergens wat caps, Roel met Dido tegen zich aan en Roel met Lieske in zijn armen. Geen van drie heeft doorgepakt blijkbaar![]()
Doorgepakt. hehequote:Op zondag 11 september 2005 09:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zag ergens wat caps, Roel met Dido tegen zich aan en Roel met Lieske in zijn armen. Geen van drie heeft doorgepakt blijkbaar![]()
zelf niet gezien helaas. Die lallende mensen in die jacuzzi trok ik niet al te langquote:Op
zondag 11 september 2005 00:54 schreef femfatale het volgende:
Joost, Roel en Ralph zitten samen met 5 meiden in de jacuzzi, te weten Nathalie, Chantal, Linda, Lieske en Dido. Wat vooral opvalt is dat Ralph plotseling helemaal is losgekomen. Hij zingt allerlei liedjes en heeft het hoogste woord. Zou dat de invloed van de eerder gekregen zoen van Nathalie zijn?
.........
Check!quote:Op zondag 11 september 2005 09:13 schreef teun911 het volgende:
Zo ik heb een bakje koffie.
Luidt die haan maar BB
Ralphhhhhhhhhhhhhhhhhh, brand!quote:Op zondag 11 september 2005 09:42 schreef Debbus het volgende:
Een haan, kerkklokken of een krijsende baby... maakt mij niet uit
Jep, Roel.quote:Op zondag 11 september 2005 04:03 schreef Day het volgende:
Nou, mijn winnaar is tot nu toe nog steeds Roel. Ralph is een goeie 2e.
quote:Op zondag 11 september 2005 10:19 schreef LuQas het volgende:Goedemorgen. Las ik het nou goed in de streamverslagen dat Ingrid en Menno hebben lopen zoenen vannacht?
Yep en nog wel meer waarschijnlijk, maar alles is aan 't oog ontrokken door de dekens..quote:Op zondag 11 september 2005 10:19 schreef LuQas het volgende:Goedemorgen. Las ik het nou goed in de streamverslagen dat Ingrid en Menno hebben lopen zoenen vannacht?
Goedemoorgen!quote:Op zondag 11 september 2005 10:24 schreef Ireth het volgende:
![]()
gmogguh!
Heeft er toevallig iemand een screencap van een slapende menno&ingrid in de tuin? de 'we vluchten voor de regen' heb ik inmiddels al...
quote:Op zondag 11 september 2005 10:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Goedemoorgen!![]()
Doe eens plaatsen? DieMenno
&
Ingrid
VLuchten voor de regen?
Hij is hier blauw... eentje van ons zit naar de verkeerde streams te kijkenquote:Op zondag 11 september 2005 10:33 schreef teun911 het volgende:
Natte Lee heeft vandaag een geel doekkie om haar koppie.. Hoeveel doekkies heeft ze meegenomen in hemelsnaam..
Ik zat ook al te zoeken waar dan een geel doekje was?quote:Op zondag 11 september 2005 10:35 schreef Debbus het volgende:
[..]
Hij is hier blauw... eentje van ons zit naar de verkeerde streams te kijken![]()
jullie hebben gelijkquote:Op zondag 11 september 2005 10:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zat ook al te zoeken waar dan een geel doekje was?Twijfelde al even aan mijn monitor instellingen, dus ben blij te lezen dat jij ook een blauwe ziet
Hij leek hier eerst ook geel hoorquote:Op zondag 11 september 2005 10:37 schreef teun911 het volgende:
[..]
jullie hebben gelijkWas zeker in de war door de night cam van de slaapkamer ofzo
![]()
Je bedoelt dat ze ook rechtop kan?quote:Op zondag 11 september 2005 10:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
De buik blijft even liggen.
gewekt door een ochtenderectiequote:Op zondag 11 september 2005 10:42 schreef Peter6000 het volgende:
10:40 Zelfs Roel is al uit bed
Ingrid en Menno hebben wel gezoent ja.. en misschien wel meer maar was niks van te zien verder alleen alles onder de dekens... Roel en Dido hebben volgens mij niets gedaan hoorquote:Op zondag 11 september 2005 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Fucking hell he, ik ben weer een avondje niet thuis en ze gaan weer helemaal los.
Hebben Ingrid en Menno nou gezoend (of misschien wel meer) en zag ik nou ook een zoenende Dido en Roel? Die laatste twee vind ik helemaal nietbij elkaar passen eigenlijk...
ja ze hebben onder de dekens gezoendquote:Op zondag 11 september 2005 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Fucking hell he, ik ben weer een avondje niet thuis en ze gaan weer helemaal los.
Hebben Ingrid en Menno nou gezoend (of misschien wel meer) en zag ik nou ook een zoenende Dido en Roel? Die laatste twee vind ik helemaal nietbij elkaar passen eigenlijk...
Heb ik ook last van.. ik zie ook maar een half beeldjequote:Op zondag 11 september 2005 10:44 schreef Blue Thunder het volgende:
bij mij hapert stream 1 nogal... meer mensen last van?
Hoe weet je dat???quote:Op zondag 11 september 2005 10:44 schreef sannuh het volgende:
[..]
ja ze hebben onder de dekens gezoend
Denk eerder koppijnquote:Op zondag 11 september 2005 10:44 schreef teun911 het volgende:
dido poetst haar tanden met een grote zwarte zonnebril op.
ster allures?
Had ik ergens gelezen.. kusgeluiden enz onder de dekens en ze had ook iets gezegd van dat ze niet verder gingen want ze waren netjes opgevoed en ze pasten niet echt bij elkaarquote:
Zoengeluiden waren duidelijk te horen.quote:
Ah ok , niet echt spannend dusquote:Op zondag 11 september 2005 10:45 schreef sannuh het volgende:
[..]
Had ik ergens gelezen.. kusgeluiden enz onder de dekens en ze had ook iets gezegd van dat ze niet verder gingen want ze waren netjes opgevoed en ze pasten niet echt bij elkaar
Ik hoop dat alles op is.. dan gaat ze echt flippenquote:Op zondag 11 september 2005 10:46 schreef teun911 het volgende:
alle peuken op. Dan heb ik nou ook altijd na zo'n avondje
hoop wel dat ze nog wat shag over hebben voor Tanja
Wel last van met dat speciale streamsprogramma, maar (vooralsnog niet) bij http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zondag 11 september 2005 10:44 schreef Blue Thunder het volgende:
bij mij hapert stream 1 nogal... meer mensen last van?
Dat boeit niet.. Als ze maar IN elkaar passen.quote:Op zondag 11 september 2005 10:45 schreef sannuh het volgende:
[..]
Had ik ergens gelezen.. kusgeluiden enz onder de dekens en ze had ook iets gezegd van dat ze niet verder gingen want ze waren netjes opgevoed en ze pasten niet echt bij elkaar
Die smak geluiden waren overduidelijk.quote:Op zondag 11 september 2005 10:45 schreef sannuh het volgende:
[..]
Er moet ook gerookt worden he!quote:
Nee dat was Menno. Is Ingrid boos op Menno?quote:Op zondag 11 september 2005 10:46 schreef Debbus het volgende:
Wie waren dat?
man: Heb je een kater?
vrouw: Ik praat niet met jou...
(Leek ralph)
Zo te zien menno en ingrid.... Wrijving na vannacht?quote:Op zondag 11 september 2005 10:46 schreef Debbus het volgende:
Wie waren dat?
man: Heb je een kater?
vrouw: Ik praat niet met jou...
(Leek ralph)
Ik wordt een beetje onwijs kriegel van dat kleuterschool gedoe van Nath...quote:Op zondag 11 september 2005 10:46 schreef LuQas het volgende:
Ralph tegen Nathalie: Heb je een kater?
Nathalie: Ik praat niet tegen jou
Volgens mij ookquote:Op zondag 11 september 2005 10:48 schreef Tamaartje het volgende:
Was gewoon een geintje van Ingrid tegen Menno
en bedankt voor deze mededeling Linda... kzal aan je denken als ik ook ff moet...quote:Op zondag 11 september 2005 10:50 schreef LuQas het volgende:
Linda: ' O wat zal ik poepen vandaag met al die alcohol in mijn lijf'
Ik vind het echt mega ranzigquote:Op zondag 11 september 2005 10:51 schreef Blue Thunder het volgende:
Heeft linda overigens niks ander bij zich? ze loopt continue in hetzelfde
gaterverdammequote:Op zondag 11 september 2005 10:50 schreef LuQas het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2005 10:50 schreef LuQas het volgende:
In de jakkoezie zekerquote:Op zondag 11 september 2005 10:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze heeft het tussendoor wel een keer gewassen hoor, hoorde ik haar een keer noemen
Op 5 decemberquote:Op zondag 11 september 2005 10:54 schreef Blue Thunder het volgende:
Lieske viert al bijna 20 jaar sinterklaas op de verkeerde dag....
Welke dag dan? want dat heb ik gemist
gisteravondquote:Op zondag 11 september 2005 10:54 schreef Miepje01 het volgende:
Waar hebben Dido & Menno 't over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |