Ingrid en Menno hebben wel gezoent ja.. en misschien wel meer maar was niks van te zien verder alleen alles onder de dekens... Roel en Dido hebben volgens mij niets gedaan hoorquote:Op zondag 11 september 2005 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Fucking hell he, ik ben weer een avondje niet thuis en ze gaan weer helemaal los.
Hebben Ingrid en Menno nou gezoend (of misschien wel meer) en zag ik nou ook een zoenende Dido en Roel? Die laatste twee vind ik helemaal nietbij elkaar passen eigenlijk...
ja ze hebben onder de dekens gezoendquote:Op zondag 11 september 2005 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Fucking hell he, ik ben weer een avondje niet thuis en ze gaan weer helemaal los.
Hebben Ingrid en Menno nou gezoend (of misschien wel meer) en zag ik nou ook een zoenende Dido en Roel? Die laatste twee vind ik helemaal nietbij elkaar passen eigenlijk...
Heb ik ook last van.. ik zie ook maar een half beeldjequote:Op zondag 11 september 2005 10:44 schreef Blue Thunder het volgende:
bij mij hapert stream 1 nogal... meer mensen last van?
Hoe weet je dat???quote:Op zondag 11 september 2005 10:44 schreef sannuh het volgende:
[..]
ja ze hebben onder de dekens gezoend
Denk eerder koppijnquote:Op zondag 11 september 2005 10:44 schreef teun911 het volgende:
dido poetst haar tanden met een grote zwarte zonnebril op.
ster allures?
Had ik ergens gelezen.. kusgeluiden enz onder de dekens en ze had ook iets gezegd van dat ze niet verder gingen want ze waren netjes opgevoed en ze pasten niet echt bij elkaarquote:
Zoengeluiden waren duidelijk te horen.quote:
Ah ok , niet echt spannend dusquote:Op zondag 11 september 2005 10:45 schreef sannuh het volgende:
[..]
Had ik ergens gelezen.. kusgeluiden enz onder de dekens en ze had ook iets gezegd van dat ze niet verder gingen want ze waren netjes opgevoed en ze pasten niet echt bij elkaar
Ik hoop dat alles op is.. dan gaat ze echt flippenquote:Op zondag 11 september 2005 10:46 schreef teun911 het volgende:
alle peuken op. Dan heb ik nou ook altijd na zo'n avondje
hoop wel dat ze nog wat shag over hebben voor Tanja
Wel last van met dat speciale streamsprogramma, maar (vooralsnog niet) bij http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zondag 11 september 2005 10:44 schreef Blue Thunder het volgende:
bij mij hapert stream 1 nogal... meer mensen last van?
Dat boeit niet.. Als ze maar IN elkaar passen.quote:Op zondag 11 september 2005 10:45 schreef sannuh het volgende:
[..]
Had ik ergens gelezen.. kusgeluiden enz onder de dekens en ze had ook iets gezegd van dat ze niet verder gingen want ze waren netjes opgevoed en ze pasten niet echt bij elkaar
Die smak geluiden waren overduidelijk.quote:Op zondag 11 september 2005 10:45 schreef sannuh het volgende:
[..]
Er moet ook gerookt worden he!quote:
Nee dat was Menno. Is Ingrid boos op Menno?quote:Op zondag 11 september 2005 10:46 schreef Debbus het volgende:
Wie waren dat?
man: Heb je een kater?
vrouw: Ik praat niet met jou...
(Leek ralph)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |