Leo is helemaal een pannekoek ff seeeeriieeeuuusssquote:Op zondag 11 september 2005 04:15 schreef sam_the_man het volgende:
Leo was het jongetje dat altijd het laatst gekozen werd met gym dat is Ralph op seekâh niet.
Vorig jaar heeft dat wat mij betreft gewerkt. 100 dagen pro-Jeanette en ze won ook nog, terwijl iedereen haar hier op fok zo ongeveer uitkotste.quote:Op zondag 11 september 2005 04:15 schreef Day het volgende:
Maar okay, ik moet dus voor een slachtoffer opkomen?? Hmm, effe denken hoor...
quote:Op zondag 11 september 2005 04:17 schreef milagro het volgende:
Als ik Nathalie ooit tegenkom hier in de stad : "6 december, hè Nath? hihikirkir "
Vorig jaar keek ik dus niet. Maar ik wed dat jij in de BB van Kelly voor dat hysterische wijf was.quote:Op zondag 11 september 2005 04:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft dat wat mij betreft gewerkt. 100 dagen pro-Jeanette en ze won ook nog, terwijl iedereen haar hier op fok zo ongeveer uitkotste.
Ze kon wel het schattigst huilenquote:Op zondag 11 september 2005 04:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft dat wat mij betreft gewerkt. 100 dagen pro-Jeanette en ze won ook nog, terwijl iedereen haar hier op fok zo ongeveer uitkotste.
Ze zit alleen nog in dat huis omdat haar moeder nu veel bij haar vader is en dus geen tijd heeft om ook het huishouden voor Tanja te doen. Dat heeft ze zelf al toegegeven ook. Zonder haar moeder staat Tanja er thuis alleen voor en dat ziet ze niet zitten.quote:Op zondag 11 september 2005 04:17 schreef lennardn het volgende:
een ding zie ik wel ookal ben ik net thuis, die Tanja trekt het niet lang meer in dat huis.
Ze wordt nu geisoleerd door de bewoners. En ze heeft ook geen ruggegraat om het vol te houden.
Ze zit liever heel de dag thuis profiterend van een WW uitkering dvd's te kijken.
oh je deed net alsof...quote:Op zondag 11 september 2005 04:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee dat was ik.quote:Op zondag 11 september 2005 04:19 schreef Day het volgende:
[..]
Vorig jaar keek ik dus niet. Maar ik wed dat jij in de BB van Kelly voor dat hysterische wijf was.
Ik vind hem ook okaye, maar het is en blijft geen lichtquote:Op zondag 11 september 2005 04:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik niet, maar hij is wel okay.
Mogen die anderen slimmer zijn, ze zijn tegelijk vele malen dommer.
En ja dat kan
Als ik Nathalie ooit tegenkom hier in de stad : "6 december, hè Nath? hihikirkir "
Als je met dat hysterische wijf Kelly bedoelt: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 11 september 2005 04:19 schreef Day het volgende:
[..]
Vorig jaar keek ik dus niet. Maar ik wed dat jij in de BB van Kelly voor dat hysterische wijf was.
Ja, haar bedoel ik!quote:Op zondag 11 september 2005 04:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je met dat hysterische wijf Kelly bedoelt: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
NEE dus... Ik was voor dat andere hysterische wijf: DIANE
Nee hoor... pro-Jeanette posten was heel erg gemeend.quote:
Mag ik een foto? PLEASE????quote:Op zondag 11 september 2005 04:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... pro-Jeanette posten was heel erg gemeend.Jeanette is nog steeds leuk.
De bewoners die hier op fok slecht liggen pik je er inderdaad meteen uit. Meestal zijn dat vrouwen/meisjes die hun emoties wel durven tonen. Die liggen er hier meteen uit.quote:Op zondag 11 september 2005 04:21 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, haar bedoel ik!
Zie je, ik wist het!![]()
Klopt ja... FRANKquote:Op zondag 11 september 2005 04:23 schreef lennardn het volgende:
Diane die was toch genomen door die aso, weet zijn naam ff niet. Dat leek errug veel op verkrachting toen.
Nee, niet echtquote:Op zondag 11 september 2005 04:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind hem ook okaye, maar het is en blijft geen licht.
Frank, toch?quote:Op zondag 11 september 2005 04:23 schreef lennardn het volgende:
Diane die was toch genomen door die aso, weet zijn naam ff niet. Dat leek errug veel op verkrachting toen.
je weet wel wat ik bedoel : 7quote:Op zondag 11 september 2005 04:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... pro-Jeanette posten was heel erg gemeend.Jeanette is nog steeds leuk.
Rikkert moet voor zijn mening gaan uitkomen. Dat is wat hem sterk kan maken. Hij heeft dat even gedaan, maar veel te kort... helaass.quote:Op zondag 11 september 2005 04:25 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk dat Rikkert wel potentie heeft om interressant te zijn. Als ie tenminste weer eens wat gaat doen dan.
Zie niksquote:
je moet geen toespelinguh gevuh!!!!quote:Op zondag 11 september 2005 04:25 schreef lennardn het volgende:
Frank idd. dat was me een gek figuur niet normaal meer zeg !
Wat leuk, ze is klaar-over geworden?quote:
Wat erg!hahah, dat je voor bb opgaat.. ja wij moeten niks zeggen..quote:Op zondag 11 september 2005 04:26 schreef -Delta- het volgende:
Sjongejonge zeg kom ik daar voor uit bed![]()
Nah opgaan, ik kon niet slapen en moest nog ff iets op de pc zoeken, dus dacht ff BB checken...quote:Op zondag 11 september 2005 04:28 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Wat erg!hahah, dat je voor bb opgaat.. ja wij moeten niks zeggen..
Yep, nu wel. Dankjewel!quote:
Twee weken is gewoon nog te kort om een echte favoriet te hebben. Voorgaande edities kwam dat ook pas echt los na meer dan een maand.quote:Op zondag 11 september 2005 04:26 schreef milagro het volgende:
je veinsde je obsessieve sympathie voor het blonde wichtje.
of is dit nu damage control![]()
Nee, rijk.. met een dikke mercedes.quote:Op zondag 11 september 2005 04:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat leuk, ze is klaar-over geworden?.
Die Diane was zo onstabiel als maar wat. Vraag me af wat er van dat hysterische mens is terecht gekomenquote:Op zondag 11 september 2005 04:28 schreef milagro het volgende:
[..]
je moet geen toespelinguh gevuh!!!!
gelukkig was die snollebol wel normaal
en dan die bombarie hier, dat ze verkracht zou zijn
Ja waarom dan?quote:Op zondag 11 september 2005 03:47 schreef Jammie het volgende:
Resultaat van de avond:
- Ingrid is misschien wel de omgebouwde.
Volgens mij staat er nog veel te gebeuren in deze groep. De frustraties stralen er nu al vanaf. Nou maar hopen dat niet de saaie types overblijvenquote:Op zondag 11 september 2005 04:30 schreef -Delta- het volgende:
Ik denk ook dat ik/we niet mogen klagen, we hebben immers het hele zooitje zien hossen op muziekSjalalalala
Net voor ik wegging, uurtje geleden ofzo werd iedereen een beetje picky, dus dat beloofd watquote:Op zondag 11 september 2005 04:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij staat er nog veel te gebeuren in deze groep. De frustraties stralen er nu al vanaf. Nou maar hopen dat niet de saaie types overblijven
Als Rikkert naar huis gaat is er alvast 1 dooie saaie wegquote:Op zondag 11 september 2005 04:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij staat er nog veel te gebeuren in deze groep. De frustraties stralen er nu al vanaf. Nou maar hopen dat niet de saaie types overblijven
quote:Op zondag 11 september 2005 04:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, rijk.. met een dikke mercedes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |