Hij vindt d'r ook leuk en omdat zij hem niet wilt of plaagt en ook andere in het huis leuk vindt, gaat hij lopen bitchen.quote:Op zondag 11 september 2005 04:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verdenk Rikkert er trouwens wel van dat hij echt een beetje gek op Lieske is, ondanks alles.
Het vreet aan hem dat zij blijkbaar Roel toch leuker vindt.
Heb hetzelfde. Daarbij komt ook nog dat ze hem afzeikt nu. Wat ze de 1e week nog niet deed. Toen levelde ze zo goed met hem.quote:Op zondag 11 september 2005 04:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verdenk Rikkert er trouwens wel van dat hij echt een beetje gek op Lieske is, ondanks alles.
Die veroorzaakt het, die houdt het in stand, en bouwt het daarna weer af, door het te sussen.quote:Op zondag 11 september 2005 04:36 schreef Day het volgende:
Ik wacht op een catfight tussen de dames en weet zeker dat Chantal daarbij betrokken zal zijn.
Tja. Vroeger had ie dat vast opgelost met zijn rechterhandquote:Op zondag 11 september 2005 04:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie is deze dame dan? Ik kan me dat gezicht niet herinnerenquote:
Het bijbehorende nummer draaien in het profielquote:Op zondag 11 september 2005 04:49 schreef Droesjka het volgende:
Hoe kan je hier iemand prive spreken?
Trustenquote:Op zondag 11 september 2005 04:50 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed, anyway.... Ik ga ook maar eens naar bed. Morgen een nieuwe dag.
De ideale winnaar van BB5 is RALPH .... Ik dacht dat Lieske de underdog was, maar het is gewoon Ralph
Ze huilde nogal veel volgens veel fokkersquote:Op zondag 11 september 2005 04:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wie is deze dame dan? Ik kan me dat gezicht niet herinneren![]()
Slaap lekker Scan! Morgen weer lekker ruziën om Lieske (de VVD trien)quote:Op zondag 11 september 2005 04:50 schreef scanman01 het volgende:
De ideale winnaar van BB5 is RALPH .... Ik dacht dat Lieske de underdog was, maar het is gewoon Ralph
Nee het is een treffende omschrijving voor "Effe lekker stoken. Er zijn allemaal nieuwe ontwikkelingen" Chantal.quote:Op zondag 11 september 2005 04:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Die veroorzaakt het, die houdt het in stand, en bouwt het daarna weer af, door het te sussen.
Om het een dag later weer op te starten.
Chantal "ik wil overal bij zijn, alles weten, ik zeg niets, maar zal ik het dan toch maar vertellen" met haar Dominicaanse stoephoer uiterlijk, en een gezicht waar op af te lezen valt dat ze al jaren naast de verkeerde mannen wakker wordt, omdat ze de juiste niet kan krijgen, 1 grote gemiste kans op te hoog gehakte laarsjes, die voor haar 50e nog een kind wilt werpen, dus dat wordt allemaal alleen maar erger .
of sla ik nu door![]()
ja, en hou vol, hè, net echt danquote:Op zondag 11 september 2005 04:50 schreef scanman01 het volgende:
Ze blijft wel lekker... dat is zekerquote:Op zondag 11 september 2005 04:53 schreef Day het volgende:
[..]
Slaap lekker Scan! Morgen weer lekker ruziën om Lieske (de VVD trien)![]()
Als jij volhoudt dat Ingrid niet hoeft te winnen.quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 04:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Die veroorzaakt het, die houdt het in stand, en bouwt het daarna weer af, door het te sussen.
Chantal "ik wil overal bij zijn, alles weten, ik zeg niets, maar zal ik het dan toch maar vertellen" met haar Dominicaanse stoephoer uiterlijk, en een gezicht waar op af te lezen valt dat ze al jaren naast de verkeerde mannen wakker wordt, omdat ze de juiste niet kan krijgen, 1 grote gemiste kans op te hoog gehakte laarsjes, die voor haar 50e nog een kind wilt werpen, dus dat wordt allemaal alleen maar erger .
of sla ik nu door![]()
Ok en nu heel het tekstje op zn rallufs ::Dquote:Op zondag 11 september 2005 04:50 schreef milagro het volgende:
[..]
of sla ik nu door![]()
JIj:?quote:
Nog 1 post dan:quote:Op zondag 11 september 2005 04:55 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ok en nu heel het tekstje op zn rallufs ::D
VErder ben ik het wel met je eens hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |