ligt ze er nog danquote:Op zondag 11 september 2005 05:01 schreef MissHobje het volgende:
Ingrid slaapt wel in vage houdingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trustenquote:Op zondag 11 september 2005 05:02 schreef Day het volgende:
Zo, laatste siggie gerookt.
Ga ook mijn bed 'ns opzoeken. Tot morgen (of straks eigenlijk)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nu ik ook nie meerquote:Op zondag 11 september 2005 05:04 schreef Luchtbel het volgende:
Ik zie Ingrid helemaal niet liggen?
1 woord : heldinquote:Op zondag 11 september 2005 05:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja hallo, zit je in het gisp of sau, doe dat lekkah zelluf, pleur op, het is vèf uah, megaul en ik moet stras ùtslapuh...
krèg nau tietuh, gaat het onwès stogtregenuh... of is het sneeuwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zie het nie goed meer.. maar kan wel hoor..quote:Op zondag 11 september 2005 05:10 schreef Luchtbel het volgende:
Oh ze ligt er geloof ik toch, helemaal onder de dekens.
quote:Op zondag 11 september 2005 05:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zie het nie goed meer.. maar kan wel hoor..
liggen ze onder een afdak gedoe ??
ik vat dat niet helemaal.
MENNO IS DOOD!!!!!!!!!!quote:Op zondag 11 september 2005 05:14 schreef MissHobje het volgende:
Ja lijkt mij ook.. alleen als je die beelden van overdag ziet, dan zie je nergens een afdak ??
Vaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zou kunnen ..quote:Op zondag 11 september 2005 05:21 schreef Luchtbel het volgende:
Misshcien is het, het zonnescherm.
Nog steeds wakker?quote:Op zondag 11 september 2005 06:18 schreef milagro het volgende:
Menno en Ingrid wakker, en verhuizen nu naar binnen.
Menno dumpt zijn dekbed in de hoek bij de waskamer, want ws zeiknat, het dekbed dus, niet de hoek, en niet de waskamer,of Menno.
Ingrid loopt om niet duidelijke redenen met de dekbedhoes over haar hoofd.
Te schel licht binnen? Doorgelopen make up? Beide?
We zullen het ws nooit te weten komen.
hier ook nogquote:Op zondag 11 september 2005 08:25 schreef Jojogirl het volgende:
Alles lijkt nu te slapen.
daar ook hoorquote:Op zondag 11 september 2005 09:08 schreef fantastrick het volgende:
[..]
hier ook nogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en hij ligt weer terug in bed te stinkenquote:Op zondag 11 september 2005 09:14 schreef teun911 het volgende:
Ralphje pakt een glas water in de keuken.
Zeker nadorst:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop