TT heeft niks te maken met inhoud... we zouden bij een nieuwe topic stoppenquote:
We geven Timbob de schuldquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:28 schreef bar_rel het volgende:
Straks worden we allemaal gebannend vanwege ons gedrag
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:28 schreef bar_rel het volgende:
Tuurlijk niet, daar zijn we veel te leuk voorquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:28 schreef bar_rel het volgende:
You go girl euh.. boyquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:28 schreef BVO het volgende:
Wat een hoop sexuele frustraties zitten er toch in de FOK!kertjes. Ga 'ns een echt wijf zoeken..
Zo..
Zegt de user die denkt dat ie moslim is en met Hind getrouwd isquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:28 schreef BVO het volgende:
Wat een hoop sexuele frustraties zitten er toch in de FOK!kertjes. Ga 'ns een echt wijf zoeken..
Zo..
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zegt de user die denkt dat ie moslim is en met Hind getrouwd is
Als je al over "wijven" spreekt....quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:28 schreef BVO het volgende:
Zo..
Hey thanks hequote:Op woensdag 23 maart 2005 15:29 schreef Copycat het volgende:
Hi![]()
Ik ga even wat gastslotjes rondstrooien.
Deze laat ik open.
Dankuwel, aardige Copycatquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:29 schreef Copycat het volgende:
Hi![]()
Deze laat ik open.
Moslims zijn cool. Hind ook.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zegt de user die denkt dat ie moslim is en met Hind getrouwd is
Nou zegquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:29 schreef Copycat het volgende:
Hi![]()
Deze laat ik open.
NEEEE! Mijne was eerder!quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:29 schreef Copycat het volgende:
Hi![]()
Deze laat ik open.
Dank je wel mopquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:29 schreef Copycat het volgende:
Hi![]()
Deze laat ik open.
Niets te danken, scheetquote:
Je hebt Copycat zeker ook al uitgewoond om in de gratie te komen.quote:
Zolang de andere open is mag je niet een nieuwe openen!!quote:
over 4 dagen weer een nieuwe aflveringquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:33 schreef bar_rel het volgende:
Ik zou Desperate Housewives gaan kijken
Mag ik meekijken?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:33 schreef bar_rel het volgende:
Ik zou Desperate Housewives gaan kijken
4? echt nietquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:33 schreef Timmai het volgende:
[..]
over 4 dagen weer een nieuwe aflvering
Momenteel ben ik kort van achteren!quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
*Geeft Zhenar een aai over zijn matje*
Ben ik één van de velen???quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:33 schreef Zhenar het volgende:
Je hebt Copycat zeker ook al uitgewoond om in de gratie te komen.![]()
Copycat heeft me scheet genoemdquote:
Dus jij houdt niet van lang van achteren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |