Dat de WO II herdenking hem niet boeit enzo, en op de vraag "Herdenk je wel om acht uur?" was zijn antwoord "Dan lig ik nog te slapen"quote:
Kan ik daarvoor gebanned worden? Zou wel goed zijn voor mijn huiswerk namelijkquote:Volgens mij ga jij de 600+ halen vandaag![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan ik daarvoor gebanned worden? Zou wel goed zijn voor mijn huiswerk namelijk![]()
Wat een eikel zegquote:Op maandag 21 maart 2005 22:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat de WO II herdenking hem niet boeit enzo, en op de vraag "Herdenk je wel om acht uur?" was zijn antwoord "Dan lig ik nog te slapen".
Die engerd van een Barend: "Maar het is 's avonds hoor" Die jan "Oh ja? Zoals ik al zei, het boeit me niet".
Lul.![]()
.
Geen! Ik denk dat iedereen het nu wel inziet, dat ik te snel benquote:Op maandag 21 maart 2005 22:37 schreef bar_rel het volgende:
Hoeveel andere topics zullen er nog van 186 komen
Geen drunk kreign he?quote:Op maandag 21 maart 2005 22:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geen! Ik denk dat iedereen het nu wel inziet, dat ik te snel ben
Dat gaat ongeluk brengenquote:Op maandag 21 maart 2005 22:42 schreef bar_rel het volgende:
Fok! is trouwens niet eens down gegaan vant weekend
oké, volgens mij kunnen we maar 1 ding doen: knopen doorhakken...quote:Op maandag 21 maart 2005 22:03 schreef Dizer het volgende:Ik hou ook van jou. En als je wilt geef ik alles op voor jou. Dan bouwen we het rustig op. We hebben toch nog 8 maanden te gaan. Maar ik doe dat alleen als je ook wup opgeeft. Geen commitment, gewoon rustig aan. Dan zorgen we ervoor dat je een prettige en leuke zwangerschap krijgt en dan verwen ik je met augurken en haringijs en zo. Ik kom niet bij je inwonen maar ik kom je gewoon vaak bezoeken? Is dat wat?
omgquote:Op maandag 21 maart 2005 22:42 schreef Dizer het volgende:
Gisteravond om 1:30 op 9000+ posts
En nu op 9500 posts
Ok!! Dan zeg ik tegen Christine dat het over is. En dat samenwonen, dat komt wel, we moeten maar eerst aan het idee wennen. Niks pushen (behlave over 6 maanden danquote:Op maandag 21 maart 2005 22:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
oké, volgens mij kunnen we maar 1 ding doen: knopen doorhakken...
en da's dus niet langer "vluchten" in allerlei vage excuses enzo maar gewoon met elkaar verder gaan
en ja, dan ga ik dus wup aan de kant zetten... en jij je uiteraard [een beetje] gedragen...
en dan mag je best bij me komen wonen... als je wil...
ow 't duurt nog 6 maanden en ik hou niet zo van augurken... maar wél van chocola!!!!
Volgens mij gaat de top2 er zo uitzien:quote:Op maandag 21 maart 2005 22:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
omg![]()
![]()
Gister om 00.00: 3477
Vandaag 22.45: 3886
__________________-
409
VOlgens mij ookquote:Op maandag 21 maart 2005 22:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de top2 er zo uitzien:
1. Dizer
2. bar_rel