Dan ben je ondertussen wel 20 pagina's verderquote:Op maandag 21 maart 2005 22:27 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een prachtige powerpoint-presentatie en ondertussen F5 ik eens![]()
Gebruik gewoon een baksteen, doe ik ookquote:Op maandag 21 maart 2005 22:27 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een prachtige powerpoint-presentatie en ondertussen F5 ik eens![]()
En je fok!dagpostaantalen danquote:Op maandag 21 maart 2005 22:28 schreef Nano het volgende:
[..]
Idd,en daarom ga ik nu mijn pc afsluiten![]()
![]()
Dan noem je een hoogstaand showchat lid nog geen kutquote:
Nee... want ik kan het weten, die sukkel komt nog wel eens in de stad bij ons en bij ons in de winkel en opeens stond ik naast hem voor kerst in een winkel, eerst herkende ik hem niet, maar toen ie opeens Jingle Bells aan het zingen was...quote:Op maandag 21 maart 2005 22:28 schreef BVO het volgende:
Lijk ik op Jantje Smit?
Gelukkig.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee... want ik kan het weten, die sukkel komt nog wel eens in de stad bij ons en bij ons in de winkel en opeens stond ik naast hem voor kerst in een winkel, eerst herkende ik hem niet, maar toen ie opeens Jingle Bells aan het zingen was...
KUTKIND!! Oooomaaa.....
Nee beev, jij lijkt niet op hem
Een vrouw behandel je altijd met respect en af en toe moet je dr plagen. En bovendien weet Zowiee dat ik dat niet meen!quote:Op maandag 21 maart 2005 22:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan noem je een hoogstaand showchat lid nog geen kut![]()
Ja maar Kut gaat wel ver hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 22:32 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Een vrouw behandel je altijd met respect en af en toe moet je dr plagen. En bovendien weet Zowiee dat ik dat niet meen!
Ja das minderquote:Op maandag 21 maart 2005 22:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dan ben je ondertussen wel 20 pagina's verder
Heb het gemistquote:Op maandag 21 maart 2005 22:33 schreef BVO het volgende:
Jullie hebben uiteraard gehoord over zijn briljante uitspraken bij Barend en van Dorp?![]()
.
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja das minder
Ach zo vul ik mn avond lekker
ja even zoeken waar 't staat... momentje.....quote:Op maandag 21 maart 2005 22:34 schreef Dizer het volgende:
En dus mag je mijn vraag gaan beantwoorden
okiquote:Op maandag 21 maart 2005 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja even zoeken waar 't staat... momentje.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |