quote:Op maandag 21 maart 2005 22:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het meegemaakt. Ik ben geboren in een land van oorlog en heb zelf tijdens een oorlog daar geleefd. Het is alles behlave een pretje. Elke keer als die sirene afgaat, dan ren je naar binnen... en ga je schuilen..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaja, ik laat mn huiswerk wel versloffen hoor voor julliequote:Op maandag 21 maart 2005 22:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Blijven jij!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bent aangehouden voor te veel gezelligheid en dus moet je hier je straf zittenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat snap ik, waar woonde je dan ?quote:Op maandag 21 maart 2005 22:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De dingen die je ziet, blijven in je gedachten. Is niet leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stel je niet aan kut!quote:Op maandag 21 maart 2005 22:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jaja, ik laat mn huiswerk wel versloffen hoor voor jullieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Komt er een achterquote:Op maandag 21 maart 2005 22:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ben jij geen NederlanderJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben geboren in Irak. En de oorlog met Iran meegemaaktquote:
Zeg wat een taalquote:
Heb ik ook gedaanquote:Op maandag 21 maart 2005 22:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jaja, ik laat mn huiswerk wel versloffen hoor voor jullieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb ik vandaag ook gedaan, speciaal voor julliequote:Op maandag 21 maart 2005 22:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Ja echt nooit geweten.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Komt er een achterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Ik ben geboren in Irak. En de oorlog met Iran meegemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach, ik ben een vrouw en kan dus gewoon multitaskenquote:
Zo praat je niet tegen ZOWIEE!!quote:
Hee, respect voor ZOWIEE, ja?! Bitch.quote:
Oh dat is ietsje minder! Heb je nog familie wonen daar of niet?quote:Op maandag 21 maart 2005 22:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Komt er een achterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Ik ben geboren in Irak. En de oorlog met Iran meegemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De angst dat het elke moment afgelopen kan zijn, omdat er elk moment een bom kan neervallen, en je hoort hem vallen maar opeens blij bent dat ie een aantal straten verder is gevallen...quote:Op maandag 21 maart 2005 22:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja echt nooit geweten.
En een oorlog mee maken volgens mij is er geen film of boek die kan beschrijven hoe erg dat nou werkelijk is.
Ik heb nog een bio repetitie,helemaal niet geleerdquote:Op maandag 21 maart 2005 22:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet meer nee. Een paar overleden door oorlog en de rest gevlucht. Maar de helft van mijn familie is Nederlandsquote:Op maandag 21 maart 2005 22:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh dat is ietsje minder! Heb je nog familie wonen daar of niet?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat weet je nu meer over Hind?quote:Op maandag 21 maart 2005 22:25 schreef BVO het volgende:
Ik heb vandaag gewoon zitten leren hoor.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat weet je nu meer over Hind?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh nou ja! Alles is nu goedquote:Op maandag 21 maart 2005 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet meer nee. Een paar overleden door oorlog en de rest gevlucht. Maar de helft van mijn familie is Nederlandsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat belooft watquote:Op maandag 21 maart 2005 22:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ach, ik ben een vrouw en kan dus gewoon multitaskenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Erg zijn we hequote:Op maandag 21 maart 2005 22:24 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik heb nog een bio repetitie,helemaal niet geleerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien toch nog maar even gaan doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben bezig met een prachtige powerpoint-presentatie en ondertussen F5 ik eensquote:Op maandag 21 maart 2005 22:25 schreef BVO het volgende:
Ik heb vandaag gewoon zitten leren hoor.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
teveel rocco gekeken helaas!quote:Op maandag 21 maart 2005 22:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee, respect voor ZOWIEE, ja?! Bitch.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aah, das een leuk onderwerp.. zit ik met mijn stomme Informaticaquote:Op maandag 21 maart 2005 22:26 schreef BVO het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Macro-economie.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan ben je ondertussen wel 20 pagina's verderquote:Op maandag 21 maart 2005 22:27 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een prachtige powerpoint-presentatie en ondertussen F5 ik eensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gebruik gewoon een baksteen, doe ik ookquote:Op maandag 21 maart 2005 22:27 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een prachtige powerpoint-presentatie en ondertussen F5 ik eensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Idd,en daarom ga ik nu mijn pc afsluitenquote:Op maandag 21 maart 2005 22:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Erg zijn we heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En je fok!dagpostaantalen danquote:Op maandag 21 maart 2005 22:28 schreef Nano het volgende:
[..]
Idd,en daarom ga ik nu mijn pc afsluitenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan noem je een hoogstaand showchat lid nog geen kutquote:Op maandag 21 maart 2005 22:27 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
teveel rocco gekeken helaas!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee... want ik kan het weten, die sukkel komt nog wel eens in de stad bij ons en bij ons in de winkel en opeens stond ik naast hem voor kerst in een winkel, eerst herkende ik hem niet, maar toen ie opeens Jingle Bells aan het zingen was...quote:Op maandag 21 maart 2005 22:28 schreef BVO het volgende:
Lijk ik op Jantje Smit?
Ik ookquote:Op maandag 21 maart 2005 22:30 schreef bar_rel het volgende:
Dit is echt mijn laatse lange fok dagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee... want ik kan het weten, die sukkel komt nog wel eens in de stad bij ons en bij ons in de winkel en opeens stond ik naast hem voor kerst in een winkel, eerst herkende ik hem niet, maar toen ie opeens Jingle Bells aan het zingen was...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
KUTKIND!! Oooomaaa.....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee beev, jij lijkt niet op hemom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een vrouw behandel je altijd met respect en af en toe moet je dr plagen. En bovendien weet Zowiee dat ik dat niet meen!quote:Op maandag 21 maart 2005 22:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan noem je een hoogstaand showchat lid nog geen kutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tot 00.00 red ik sowieso niet vandaagquote:Op maandag 21 maart 2005 22:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dus mag je mijn vraag gaan beantwoordenquote:Op maandag 21 maart 2005 22:33 schreef babette21 het volgende:
terug....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoeveel topics heb je gemistquote:Op maandag 21 maart 2005 22:33 schreef babette21 het volgende:
terug....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja maar Kut gaat wel ver hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 22:32 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Een vrouw behandel je altijd met respect en af en toe moet je dr plagen. En bovendien weet Zowiee dat ik dat niet meen!
Ja das minderquote:Op maandag 21 maart 2005 22:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dan ben je ondertussen wel 20 pagina's verderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb het gemistquote:Op maandag 21 maart 2005 22:33 schreef BVO het volgende:
Jullie hebben uiteraard gehoord over zijn briljante uitspraken bij Barend en van Dorp?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja das minderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach zo vul ik mn avond lekkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja even zoeken waar 't staat... momentje.....quote:Op maandag 21 maart 2005 22:34 schreef Dizer het volgende:
En dus mag je mijn vraag gaan beantwoordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
okiquote:Op maandag 21 maart 2005 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja even zoeken waar 't staat... momentje.....
Volgens mij ga jij de 600+ halen vandaagquote:Op maandag 21 maart 2005 22:35 schreef Dizer het volgende:
Nog geen 1000 views en topic bijna volom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop