quote:Op maandag 21 maart 2005 22:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het meegemaakt. Ik ben geboren in een land van oorlog en heb zelf tijdens een oorlog daar geleefd. Het is alles behlave een pretje. Elke keer als die sirene afgaat, dan ren je naar binnen... en ga je schuilen..
Jaja, ik laat mn huiswerk wel versloffen hoor voor julliequote:Op maandag 21 maart 2005 22:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Blijven jij!![]()
Je bent aangehouden voor te veel gezelligheid en dus moet je hier je straf zitten
Dat snap ik, waar woonde je dan ?quote:Op maandag 21 maart 2005 22:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je
De dingen die je ziet, blijven in je gedachten. Is niet leuk
Stel je niet aan kut!quote:Op maandag 21 maart 2005 22:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jaja, ik laat mn huiswerk wel versloffen hoor voor jullie![]()
Komt er een achterquote:
Ik ben geboren in Irak. En de oorlog met Iran meegemaaktquote:
Zeg wat een taalquote:
Heb ik ook gedaanquote:Op maandag 21 maart 2005 22:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Heb ik vandaag ook gedaan, speciaal voor julliequote:Op maandag 21 maart 2005 22:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja echt nooit geweten.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Komt er een achter
[..]
Ik ben geboren in Irak. En de oorlog met Iran meegemaakt![]()
Hee, respect voor ZOWIEE, ja?! Bitch.quote:
Oh dat is ietsje minder! Heb je nog familie wonen daar of niet?quote:Op maandag 21 maart 2005 22:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Komt er een achter
[..]
Ik ben geboren in Irak. En de oorlog met Iran meegemaakt![]()
De angst dat het elke moment afgelopen kan zijn, omdat er elk moment een bom kan neervallen, en je hoort hem vallen maar opeens blij bent dat ie een aantal straten verder is gevallen...quote:Op maandag 21 maart 2005 22:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja echt nooit geweten.
En een oorlog mee maken volgens mij is er geen film of boek die kan beschrijven hoe erg dat nou werkelijk is.
Niet meer nee. Een paar overleden door oorlog en de rest gevlucht. Maar de helft van mijn familie is Nederlandsquote:Op maandag 21 maart 2005 22:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh dat is ietsje minder! Heb je nog familie wonen daar of niet?
![]()
Oh nou ja! Alles is nu goedquote:Op maandag 21 maart 2005 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet meer nee. Een paar overleden door oorlog en de rest gevlucht. Maar de helft van mijn familie is Nederlands
Dat belooft watquote:Op maandag 21 maart 2005 22:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ach, ik ben een vrouw en kan dus gewoon multitasken![]()
Erg zijn we hequote:Op maandag 21 maart 2005 22:24 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik heb nog een bio repetitie,helemaal niet geleerd
Misschien toch nog maar even gaan doen
teveel rocco gekeken helaas!quote:Op maandag 21 maart 2005 22:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee, respect voor ZOWIEE, ja?! Bitch.
![]()
Aah, das een leuk onderwerp.. zit ik met mijn stomme Informaticaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |