Check je mail. Dan wordt het duidelijker.quote:Ik zag het ja, en ik vond het niet bij je imago passen hoor
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:21 schreef boebiedoe het volgende:
Ja, kinky foto's Christine. Alleen moet er even aan dat buikje gewerkt worden..
Tsja .... ehhh ....quote:Op maandag 21 maart 2005 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Clips van Bjork..
Mooie binnenkomer, Tomquote:Op maandag 21 maart 2005 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Clips van Bjork..
>> MUZquote:Op maandag 21 maart 2005 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Clips van Bjork..
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:21 schreef boebiedoe het volgende:
Ja, kinky foto's Christine. Alleen moet er even aan dat buikje gewerkt worden..
Roddel jij achter mijn rug omquote:Op maandag 21 maart 2005 21:22 schreef Bupatih het volgende:
ZOWIEE
[..]
Check je mail. Dan wordt het duidelijker.
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:22 schreef Bupatih het volgende:
ZOWIEE
[..]
Check je mail. Dan wordt het duidelijker.
Hmmz ik vind Angelina wel mooi.quote:Die 2 vind ik overigens ook niet lekker Airelle
al heeft Monica Belucci wel dikke tieten
Ja, ik las ergens een topic over Bjork en dacht weer meteen aan haar clip voor Pagan Poetry, waar ze gepierct wordt enzo.quote:
TVP's zijn niet meer nuttig tegenwoordigquote:Op maandag 21 maart 2005 21:23 schreef Timmai het volgende:
zoooooo, Bier
aangezien TVP niet meer mag en ik niks boeiends te melden heb
Iiiek!quote:Op maandag 21 maart 2005 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Clips van Bjork..
Een man zegt alles om een vrouw het bed in te krijgen...quote:Op maandag 21 maart 2005 21:24 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dus jij bent er zo 1, ja, zo kan ik er ook wel op losneuken..
Gezellig, als je wat telefoonnummers nodig hebtquote:Op maandag 21 maart 2005 21:24 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dus jij bent er zo 1, ja, zo kan ik er ook wel op losneuken..
Oh Behavequote:Op maandag 21 maart 2005 21:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Een man zegt alles om een vrouw het bed in te krijgen...
Daar raak je wel aan gewend
toetatoetquote:Op maandag 21 maart 2005 21:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, en wie is dat ookalweer die uit de gevel tevoorschijn komt?
Toetatoet of zo iets, toch?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nah nee, toch bedankt.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gezellig, als je wat telefoonnummers nodig hebt
What's your point.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nofi maar dat zei zo'n nerd bij mij op stage altijd
Bij mij ook hoor, waarom denk je dat ik er nog maar 3 heb gehad in deze topicreeksquote:Op maandag 21 maart 2005 21:28 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nah nee, toch bedankt.
Mijn neukertjes gaan altijd door een strenge kwaliteit- en intellectuele controle heen.
Toetaquote:Op maandag 21 maart 2005 21:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
BTW... jij hier? Das lang geleden, hoe is het?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
one day we will meet, my boy......quote:Op maandag 21 maart 2005 21:04 schreef Dizer het volgende:
De niet mensen die niet meegaan, das niet leuk
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:29 schreef PeRi het volgende:
Er werd om mij gevraagd?
Hai TA dusquote:Op maandag 21 maart 2005 21:29 schreef PeRi het volgende:
Er werd om mij gevraagd?
Ja.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:29 schreef PeRi het volgende:
Er werd om mij gevraagd?
Ja maar ja maar... but but.. ik wil tijdens SCMeetquote:Op maandag 21 maart 2005 21:29 schreef babette21 het volgende:
zat ff niet op te letten en topicje is alweer vol....
[..]
one day we will meet, my boy......
Zal ik elke keer dat ik t zeg een foto van mij erbij pleuren, denk je niet meer aan die nerd.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Moet dan dus dan altijd daaraan denken
Je vergeet de frietsaus!!quote:Op maandag 21 maart 2005 21:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
3 hamburgers, 3 cola en een frietje groot graag.
Met ons allemaal erbij?!quote:Op maandag 21 maart 2005 21:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar ja maar... but but.. ik wil tijdens SCMeet
Als je het maar vaak genoeg tegen jezelf zegt ...quote:Op maandag 21 maart 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
We zijn potdomme zo gewild PeRi.
Oh ja, jij wilt weer lekker spuiten op je frietquote:
Dat heb ik toch al gezegd, ik laat jullie allemaal met rust en ik bespring Babsie als eerstquote:
je denkt toch niet dat ik jou met al die anderen wil delenquote:Op maandag 21 maart 2005 21:30 schreef Dizer het volgende:
Ja maar ja maar... but but.. ik wil tijdens SCMeet
We heten niet allemaal boebiedoequote:Op maandag 21 maart 2005 21:31 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Als je het maar vaak genoeg tegen jezelf zegt ...
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:31 schreef KonnieKipke het volgende:
ik ga voor moderator van dit subforum
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:31 schreef KonnieKipke het volgende:
ik ga voor moderator van dit subforum
Ja, maar ze kiezen alleen de leuke mensen ehquote:Op maandag 21 maart 2005 21:32 schreef Dizer het volgende:
[..]kan je lang wachten, de rij is enorm lang
Zo heerlijk hoe goed je me kentquote:Op maandag 21 maart 2005 21:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja, jij wilt weer lekker spuiten op je friet
Nou lekker danquote:Op maandag 21 maart 2005 21:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat heb ik toch al gezegd, ik laat jullie allemaal met rust en ik bespring Babsie als eerst
Ik vind wel dat Duiveltja het opvallend lang uithoudt hier. Ik denk dat hij de langstzittende mod naast static is?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:32 schreef Dizer het volgende:kan je lang wachten, de rij is enorm lang
Juist niet, kijk maar naar Duiveltjah, humorloosquote:Op maandag 21 maart 2005 21:33 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ja, maar ze kiezen alleen de leuke mensen eh
There's a point in your statementquote:Op maandag 21 maart 2005 21:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Juist niet, kijk maar naar Duiveltjah, humorloos
Que?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind wel dat Duiveltja het opvallend lang uithoudt hier. Ik denk dat hij de langstzittende mod naast static is?
Komt omdat hij uit de huidige userselectie komt en erg goed in de groep ligt, we maken hem dus ook niet het leven zuur... vaak danquote:Op maandag 21 maart 2005 21:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind wel dat Duiveltja het opvallend lang uithoudt hier. Ik denk dat hij de langstzittende mod naast static is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |