Het was een misschien die neigt naar jaquote:Op maandag 21 maart 2005 17:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Sorry, ik had niet begrepen of dat een ja of nee was
Maar je staat erbij
Het worden er steeds meer![]()
Bowlen met ZOWIEEquote:Op maandag 21 maart 2005 16:36 schreef timbob het volgende:
ik zeg:bowlen
midgetgolf
dwergwerpen
artis
Ik heb je bij ja gezetquote:Op maandag 21 maart 2005 17:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het was een misschien die neigt naar ja![]()
Hoor ik daar het woord tof??quote:Op maandag 21 maart 2005 16:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Me too.
En dan heb je meteen 2 van de tofste users die niet meegaan.
Jij bent ook tofquote:
Slowchatterdquote:Op maandag 21 maart 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent ook tof
Maar jij komt ook niet naar die meeting.![]()
ja baasquote:Op maandag 21 maart 2005 17:10 schreef Duiveltja het volgende:
Mensen hou dit topic een beetje schoon
Slowchatten kan je hier doen: ShowChat #182: Zo Christelijk als de bijbel..
Jammer.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:15 schreef niksan het volgende:
Nee, dank je![]()
oftopic:
Ik wil wel tof blijven natuurlijk
Ga je mee dan?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:08 schreef Airelle het volgende:
ohja alweer?
nou ik hoor het wel als het ECHT doorgaat he.
deze gaat ECHTquote:Op maandag 21 maart 2005 18:08 schreef Airelle het volgende:
ohja alweer?
nou ik hoor het wel als het ECHT doorgaat he.
Primaquote:Op maandag 21 maart 2005 19:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Je twijfelt nog he? Ik heb je bij "twijfel" gezet.
En moet ik daar helemaal voor naar [insert plaats] komen?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:29 schreef Christine het volgende:
Terrasje pakken ofzo... in elk geval niet een heel programma.
Rotterdam jaquote:Op maandag 21 maart 2005 19:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
En moet ik daar helemaal voor naar [insert plaats] komen?
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
*peri slaps Bupatih around a bit with a large trout!
Nouja, over de details hebben we het later nog wel, het gaat er eerst om dat we even weten wie er geïnteresseerd zijnquote:Op maandag 21 maart 2005 19:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
En moet ik daar helemaal voor naar [insert plaats] komen?
Oké.quote:
Ik zal er eens goed over nadenkenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, over de details hebben we het later nog wel, het gaat er eerst om dat we even weten wie er geïnteresseerd zijn
Plus als we weten wie er willen komen, kunnen we kijken wat het handigst is
En je hebt gelijk hoor, ik ga ook niet helemaal naar [insert plaats] enkel om een terrasje te pakken met wat internetnerdsMaar andere plannen hebben we nog niet, het moet wel iig een beetje vrijblijvend (en goedkoop) blijven vind ik.
Maar als je suggesties hebt?
Bupaquote:
Christinequote:Op maandag 21 maart 2005 20:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Bupa
Ik weet dat het moeilijk voor je is om niet overal bijdehandgrappigveelstelolligmaarniemandvindterwatan op te reageren, maar wil je je aub ff inhouden in dit topic? Als je komt mag je meelullen, anders heb je hier niets te zoeken he?
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Bupa
Ik weet dat het moeilijk voor je is om niet overal bijdehandgrappigveelstelolligmaarniemandvindterwatan op te reageren, maar wil je je aub ff inhouden in dit topic? Als je komt mag je meelullen, anders heb je hier niets te zoeken he?
Een topic volbaggeren terwijl je zeker weten niet wil komen komt gefrustreerder over hoor.quote:
Maar jij bent erquote:Op maandag 21 maart 2005 21:04 schreef Dizer het volgende:
De niet mensen die niet meegaan, das niet leuk
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
Iemand is hier gefrusteerd/chagrijnig
En meteen de kontkussende Shok-kliek erachter aan.
Ik houd mijn mond verder wel.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]!
Ik maakte een grapje, oh grote meneer waar kennelijk geen grapjes over gemaakt mogen worden omdat dat kontkussend overkomt
En we weten nu idd dat je niet op de meet komt, dus zo raar is het niet dat ze vraagt of je weggaat hoor
lijkt me leuk!quote:Op maandag 21 maart 2005 21:21 schreef timbob het volgende:
komt koningkip ook?
rotterdam is opzich wel te doen
Utrecht ook trouwens.. dus dat maakt voor mij niet zoveel uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |