Maar ik wachtte totdat jij het topic zou openen. Die eer gun ik je immers van harte!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik zou nu natuurlijk op jou kunnen stemmen...
Bel Christine!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kan ik een hulplijn gebruiken?
Nee, tegen die tijd is Fok! weer downquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kan ik een hulplijn gebruiken?
M'n tong begint al lam te worden ja.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:28 schreef babette21 het volgende:
Gadverdamme Beev, wat ben jij erg.... kruip helemaal in z'n reet joh.....[
]
Ik ook! Ik ook!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:28 schreef babette21 het volgende:
]
Mijn Shok-college steunt me uiteindelijk toch wel hoor.quote:
Hij zit er tot z'n enkels inquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:28 schreef babette21 het volgende:
]
quote:Yo hablo espańol con fluencia, mi corazon.
Maar... de blowjob dan?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijn Shok-college steunt me uiteindelijk toch wel hoor..
Si.quote:
Waarschijnlijk wacht ie op topic 1021 omdat ie dat een mooi getal vindquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik stem !
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zhenar
Bvo ik heb niks tegen je ik vind jullie alle twee geweldige users.
Maar je hebt tijdens de awards van vorig jaar ook al zo veel gewonnen je bent al jaren een vaste naam in de showchat en hebt ook veel voor ons gedaan maar ik vind dat het nu een keer tijd voor een frisse wind en wat meer spanning in dit toernooi.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Si..
Y una casa en espańa..
Y por supuesto las chicas bonitas..
Si.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Si.. Mi familia tiene una casa en Tenerife. Entonces, he estado en Tenerife muchas veces y hablo espańol.
. No muy bueno, pero bastante para conversar.
.
Niet Yvonne!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Moet het wel een hoog iemand zijn Danny of Yvonne ofzo.
Haha hoezo nietquote:
Geen commentaar.quote:
quote:Zhenar - BVO - Dit kan ik gewoon echt niet kiezen... Omdat BVO toch de meeste stemmen zal krijgen..
Hoe kan het dat z'n profiel zegt dat 'ie regelmatig on komt?quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:06 schreef Christine het volgende:
Ik denk serieus niet dat dada online gaat komen binnenkort
Niet regelmatig... hij was er drie dagen geleden ofzo. Maar het kan ook een cookie geweest zijn, dat z'n zusje aan het kijken was. Ja weet jij veel... ik snap niet waarom hij niet op zijn emails antwoordt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe kan het dat z'n profiel zegt dat 'ie regelmatig on komt?
quote:
quote:Op donderdag 2 september 2004 01:15 schreef Svensational het volgende:
Is het Dennis, of is het Dizer
Okee, deze Dizer/Dennis foto kon ik niet voorbij laten gaan... ookal kom ik net dronken terug uit de Kroeg!quote:
Een hele maand niet online komen om zelfs maar je mail te checken, terwijl 'ie eerst regelmatig op FOK! was. Toch een beetje vaag.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:01 schreef Duiveltja het volgende:
Dada heeft waarschijnlijk een sociaal leven dat even tijd vergt![]()
Don't worry ze komen altijd terug op FOK!
tsss Dennis...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:32 schreef Dizer het volgende:
Is het Dennis, of is het Dizer
quote:
Ik ben nog niet eens begonnenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:15 schreef BVO het volgende:
Wat zijn we toch allemaal zielig..
Oh, ik ook wel, zit hier nu al 2 uur met een boek voor m'n neus en ben paar een paar blz. verder gekomen..
ja: rust!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:48 schreef Duiveltja het volgende:
Heeft het weekend voor jullie dan wel nog leuke dingen te bieden?
klinkt bekend.... en dat al ruim 3 maanden....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:56 schreef Tania18 het volgende:
Weekend: Meubelen kopen voor nieuwe huis vriendje![]()
Bouwmarkten![]()
Verven![]()
Behang eraf halen![]()
Wij moeten nog beginnenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
klinkt bekend.... en dat al ruim 3 maanden....
maar 't eind is in zicht
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:59 schreef Tania18 het volgende:
* Er waait een grote depressie door Showchat *
Dat is niet grappigquote:
Hoezo??quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:03 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben wel bang om al die bedrijven te bellen
ik dacht in twee weken wel klaar te zijn.....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:00 schreef Tania18 het volgende:
Wij moeten nog beginnen
Maar ik hoop niet dat het 3 maanden gaat duren![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:15 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ben wel depressief en ik hoef (nog) niet eens te leren![]()
Hoiquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:01 schreef timbob het volgende:
er is licht te zien aan het einde van mijn depressie tunnel..
zal tijd worden..
Ja, je zou er een scriptie over moeten schrijvenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:12 schreef timbob het volgende:
[..]
ja
dat hele depressie gebeuren begint behoorlijk irritant te worden
die word dan heel saai..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, je zou er een scriptie over moeten schrijven![]()
Mag ik je interviewen dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:20 schreef timbob het volgende:
[..]
ja hallo
kan ik er wat aan doen
het is mijn depressie!
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:12 schreef timbob het volgende:
[..]
ja
dat hele depressie gebeuren begint behoorlijk irritant te worden
Over een uurtje squashen ... vanavond naar voetbal (Veendam-Cambuur) daarna naar de discotheek, morgenochtend om 6:45 weer op 't postkantoor, werken... morgenavond feestje van m'n pa, want die wordt volgende week 50... dus dat wordt een lekker druk en slapeloos weekendquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:48 schreef Duiveltja het volgende:
Heeft het weekend voor jullie dan wel nog leuke dingen te bieden?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Over een uurtje squashen ... vanavond naar voetbal (Veendam-Cambuur) daarna naar de discotheek, morgenochtend om 6:45 weer op 't postkantoor, werken... morgenavond feestje van m'n pa, want die wordt volgende week 50... dus dat wordt een lekker druk en slapeloos weekend
Mijn opleiding is Algemene Sociale Wetenschappen (ASW) en het onderwerp van mijn scriptie is 'De persoonlijke beleving van depressie (en sekseverschillen daarin)'quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:26 schreef babette21 het volgende:
@ Tania: welke opleiding en wat is precies het onderwerp van je scriptie?!
misschien heb ik nog wel wat info voor je...
Waarvoor? Je stage? Dat toont alleen maar dat je erg geintereseerd bent en dat je graag wil werken. Gewoon doenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:03 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben wel bang om al die bedrijven te bellen
Dus je bent 3 uur per dag aan het reizen?! Holy shit...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:37 schreef Dizer het volgende:
Ik ben aangenomen bij een nieuwe stage plek..
De andere bij de BCC was flut en ik heb het afgewezen
Maar nu mag ik elke dag van Purmerend naar Alphen aan de Rijn reizen
Het is maar 1,5 uur reizen
Wanneer begin je??quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:37 schreef Dizer het volgende:
wat leuk!!! is het alleen een onderzoek of moet het ook nog adviserend zijn?!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:29 schreef Tania18 het volgende:
Mijn opleiding is Algemene Sociale Wetenschappen (ASW) en het onderwerp van mijn scriptie is 'De persoonlijke beleving van depressie (en sekseverschillen daarin)'
pffshquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:37 schreef Dizer het volgende:
Heb je een nieuwe stage! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:37 schreef Dizer het volgende:
Ja ik doe het zo!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarvoor? Je stage? Dat toont alleen maar dat je erg geintereseerd bent en dat je graag wil werken. Gewoon doen
Je moet er wel wat voor over hebben hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ik doe het zo!eerst maar eens een zooitje bedrijven verzamelen, ik zit nu te zoeken in Hoorn maar dat is iets van 30 min reizen van mij vandaan en daar heb ik geen zin
maar in mijn buurt is er al weinig meer
Voor stage waar je niks voor betaald krijgt?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:41 schreef niksan het volgende:
[..]
Je moet er wel wat voor over hebben hoor
ik heb 5 jaar lang 1,5 uur moeten reizen voor school / werkquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ik doe het zo!eerst maar eens een zooitje bedrijven verzamelen, ik zit nu te zoeken in Hoorn maar dat is iets van 30 min reizen van mij vandaan en daar heb ik geen zin
Dat is dus 3 uur op een dag reizen, dat is dus 1/8 van je hele dag. Dat is dus gtst, lost, desperate houswives, en onm bij elkaarquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:45 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb 5 jaar lang 1,5 uur moeten reizen voor school / werk
1.5 uur is zo voorbij hoor
Nee ik ga zo weg, en ben pas 's avonds laat thuis. Vertel het maar nu..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:42 schreef babette21 het volgende:
He Diz, wat goed.... [je mag wel bij mij logeren hoor, als Purmerend te ver weg is]
en goed dat je er bent , want eh nou ja ik moet je nog 't een en ander vertellen...
maar ik moet nu naar 'n screening dus eh..... over 1,5 uur ofzo ?!?!
Het is een onderdeel van promotie-onderzoek van mijn begeleidster. Maar het kan ook altijd gebruikt worden door mensen die werkzaam zijn in de geestelijke gezondheidszorg (of familieleden van mensen met een depressie) om meer te weten te komen over de persoonlijke beleving. Dus het is wel een deel adviserend (er zal waarschijnlijk ook een artikel van verschijnen als ik klaar benquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat leuk!!! is het alleen een onderzoek of moet het ook nog adviserend zijn?!
Moeilijk doen om 30 minuten? Dude.. ik moet dus 3 uur per dag reizien.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
gelukkig kijk ik geen soapsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:47 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat is dus 3 uur op een dag reizen, dat is dus 1/8 van je hele dag. Dat is dus gtst, lost, desperate houswives, en onm bij elkaar
Idd, zit ook elke dag 1,5 uur in de bus (en dat al bijna 4 jaar)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:45 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb 5 jaar lang 1,5 uur moeten reizen voor school / werk
1.5 uur is zo voorbij hoor
Neequote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:39 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe stage! GefeliciteerdHoeveel weken (dagen?) was je te laat!?
Ja ik overdrijfde een beetje..ik reisde naar Amsterdam ook 50 minuten dusquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moeilijk doen om 30 minuten? Dude.. ik moet dus 3 uur per dag reizien.
Das:
Van Purmerend naar Amsterdam 15 min bus
Van Amsterdam naar Leiden 35 min trein
Van Leiden naar Alphen a/d Rijn 30 min trein
Van Alphen a/d Rijn naar stage plek 15 min lopen
Niet zeiken dus![]()
![]()
maar.... ik kan wel elk moment gebeld worden dat mijn afspraak er is...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:47 schreef Dizer het volgende:
Nee ik ga zo weg, en ben pas 's avonds laat thuis. Vertel het maar nu..
Is het uit met wup???![]()
je bent altijd welkom....quote:P.s. Bedankt voor de aanbod, kom graag bij je slapen
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
NeeIk was niet te laat, ik was te vroeg daar, toen stonden iedereen met elkaar te geinen en zo. Toen liet iemand een kop koffie over de ander vallen en was heel komisch.
Maar goed, ik ga dus een onderzoek doen naar een "Out Of The Box" ict middel en hoe dat ligt in de markt en hoe dat binnen het bedrijf te implementeren valt. Ik mag daar iets meer dan 4 maanden over doen en ben hopelijk eind juli klaar
Ben je zwangerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar.... ik kan wel elk moment gebeld worden dat mijn afspraak er is...
nou goed... ik was dus vanochtend bij de gyneacoloog en eh.. nou ja:
[afbeelding]
dussssss..... nu kan ik 't niet meer!!!!!!
maar... naast 't woon- en werkgebeuren hebben we idd ook nog de wup-issue enzo, dus eh... nou ja... wat nu?!?!?
[..]
je bent altijd welkom....
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar.... ik kan wel elk moment gebeld worden dat mijn afspraak er is...
nou goed... ik was dus vanochtend bij de gyneacoloog en eh.. nou ja:
[afbeelding]
dussssss..... nu kan ik 't niet meer!!!!!!
maar... naast 't woon- en werkgebeuren hebben we idd ook nog de wup-issue enzo, dus eh... nou ja... wat nu?!?!?
[..]
je bent altijd welkom....
Maar dan gaat babette dus doodquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:58 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
We krijgen een kindje we krijgen een kindje we krijgen een kindje
Over woon/werk.. Ik kan bij jou komen wonen dan, want mijn stage/werk is toch dicht bij jou in de buurt. Dus heb ik er geen probelemen mee
En over wup. Je moet het hem gewoon vertellen. Zeg het hem gewoon eerlijk, maak het uit en kom in mjin armen![]()
Je zal het bij mij veel leuker hebben.. Denk aan de leuke tijd tussen Claire en Niels
Zo zal het met ons ook gaan
Ik zeg toch, alleen de LEUKE DINGENquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:01 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Maar dan gaat babette dus doodwant Claire ging ook de pijp uit
![]()
Hááááár!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:58 schreef Dizer het volgende:
En over wup. Je moet het hem gewoon vertellen.
Doei mop, Ik hou van jequote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:01 schreef babette21 het volgende:
ik moet nu écht weg [cliënten zijn er al, oeps] maar vanavond/morgen hebben we 't erover....
Nee... en als nog. Ik hou van haar, dat is alles wat teltquote:
Inderdaad, en ik hou van Zowiee en dat is alles wat teltquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee... en als nog. Ik hou van haar, dat is alles wat telt
Oh Taniaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:13 schreef Tania18 het volgende:
Oh ik zie dat de sfeer weer is omgeslagen hier
Ik hou van jullie allemaal, dat is alles wat telt![]()
The Love boat, soon we'll be making another run (ofzoiets)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:18 schreef Zhenar het volgende:
Love...
Exciting and new
Come aboard
We're expecting you!
Jij doet ook alles om toch door te gaan hequote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:20 schreef BVO het volgende:
Is het een idee als ik Zhenar en mij allebei door laat gaan?
En dan in de volgende ronde voor Svurno, Zhenar en mij 3 wedstrijden te maken (Svurno - ik, Zhenar - ik, Zhenar - Svurno) en dan de beste daarvan door te laten gaan??
Das ongewikkeldquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:20 schreef BVO het volgende:
En dan in de volgende ronde voor Svurno, Zhenar en mij 3 wedstrijden te maken (Svurno - ik, Zhenar - ik, Zhenar - Svurno) en dan de beste daarvan door te laten gaan??
Ik vond dit juist zo'n eerlijk idee.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij doet ook alles om toch door te gaan he![]()
Lijkt mij maar ingewikkeld. En beďnvloedt dat niet ook de kansen van Svensational?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:20 schreef BVO het volgende:
Alle volgende rondes staan al via een vast schema vast, dus de winnaar van mij en Zhenar moest tegen de winnaar van Svurno en mark, wat Svurno dus geworden is.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Das ongewikkeld
Oh en heb je trouwens gewoon willekeurig Svennie gekozen of zit daar nog een reden aanvast?
Succes!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:21 schreef bar_rel het volgende:
Nou mensen ik ga 13 bedrijven bellen, wens me succes, ik hoop dat er eentje tussen zit![]()
Succes, ik hoop dat er eentje tussen zit.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:21 schreef bar_rel het volgende:
Nou mensen ik ga 13 bedrijven bellen, wens me succes, ik hoop dat er eentje tussen zit![]()
Waarom? Als hij in een één tegen één duel zou winnen van jou, zou 'ie dat ook van mij moeten kunnen, aangezien wij gelijk eindigden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lijkt mij maar ingewikkeld. En beďnvloedt dat niet ook de kansen van Svensational?
Maar dan zijn de kansen van Svennie dus nu 33% geworden ipv 50%quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Alle volgende rondes staan al via een vast schema vast, dus de winnaar van mij en Zhenar moest tegen de winnaar van Svurno en mark, wat Svurno dus geworden is..
Dat is niet waar, er is hier niet sprake van een zogeten 'blinde trekking'.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar dan zijn de kansen van Svennie dus nu 33% geworden ipv 50%
Nee, tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar dan zijn de kansen van Svennie dus nu 33% geworden ipv 50%
We are one. Resistance is futile.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet..
Aangezien Zhenar en ik uit de volgende ronde gelijk zijn gekomen, kan je ervan uit gaan dat als Zhenar niet van Svurno wint, ik dat ook niet zal doen. Zo kan je Zhenar en mij eigenlijk als 1 zien, en is het voor hem een gewoon duel..
En toch klopt dit niet, want als je in het ene duel voor een bepaalde user kiest, betekent dat niet dat je dat in het volgende duel ook zal doen, het ligt aan de tegenstander..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet..
Aangezien Zhenar en ik uit de volgende ronde gelijk zijn gekomen, kan je ervan uit gaan dat als Zhenar niet van Svurno wint, ik dat ook niet zal doen. Zo kan je Zhenar en mij eigenlijk als 1 zien, en is het voor hem een gewoon duel..
Als jouw theorie klopt, dan zouden we nu wéér gelijk eindigen!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet..
Ik weet wat je bedoelt, maar als ik economisch denk (blijf economie studeren hequote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En toch klopt dit niet, want als je in het ene duel voor een bepaalde user kiest, betekent dat niet dat je dat in het volgende duel ook zal doen, het ligt aan de tegenstander..
Ach, ik kan het ook niet statistisch uitleggenmaar het is wel zo!!
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt, maar als ik economisch denk (blijf economie studeren he) moet het helemaal niet uit kunnen maken.
Volgens jouw theorie zou je de winnaar van het tournament ook geen echte winnaar kunnen noemen, omdat 'ie van eerder afgevallenen verloren zou kunnen hebben.
Nee, maar zoals je al zei, moet Svennie gewoon een duel meer doen nu, dat is niet eerlijk dusquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt, maar als ik economisch denk (blijf economie studeren he) moet het helemaal niet uit kunnen maken.
Volgens jouw theorie zou je de winnaar van het tournament ook geen echte winnaar kunnen noemen, omdat 'ie van eerder afgevallenen verloren zou kunnen hebben.
Eensquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:35 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, maar zoals je al zei, moet Svennie gewoon een duel meer doen nu, dat is niet eerlijk dus
Ik zou persoonlijk een shootout doen ofzo, dat er binnen een uur nog een keer op het duel gestemd kan worden en daar dus de winnaar van door laten gaan.
Als je gewoon de stappen van een tournament volgt is dat niet zo, dan heeft hij eerlijk gewonnen, maar nu verzin je een rare tussenstap, waardoor Svennie een extra duel moet overleven, wat eigenlijk niet had gehoeven.quote:Volgens jouw theorie zou je de winnaar van het tournament ook geen echte winnaar kunnen noemen, omdat 'ie van eerder afgevallenen verloren zou kunnen hebben.
BVO is aan het uitrekenen of, als er een shoot out gedaan wordt (binnen 1 uur stemmen), hij dan wel kan winnenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:41 schreef ZOWIEE het volgende:
HEY!
Reageer eens op mn briljante redeneringen!![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
BVO is aan het uitrekenen of, als er een shoot out gedaan wordt (binnen 1 uur stemmen), hij dan wel kan winnen
Beevjequote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:58 schreef BVO het volgende:
Ja, laat dan Zhenar maar doorgaan, zijn we van hetgezeik
af.
.
Wie danquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:07 schreef babette21 het volgende:
wat 'n komische discussie tijdens mijn afwezigheid:
wup is idd een "haar"... en nee daar val ik niet op...
* Babetje valt op mannetjes en wupjes.... ofzo.....
dat kind kan maar van 1 iemand zijn...
* Tania18 hoort een traumatisch soap-muziekje op de achtergrond en vervolgens Babette die zegt: 'Het kind is van.......... Orginial' waarna Dizer verbaasd neervalt en Babette snikkend naast hem neerstort om te zeggen dat hij toch de enige voor haar is en dat het maar een one-night stand was.quote:
OMGquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
* Tania18 hoort een traumatisch soap-muziekje op de achtergrond en vervolgens Babette die zegt: 'Het kind is van.......... Orginial' waarna Dizer verbaasd neervalt en Babette snikkend naast hem neerstort om te zeggen dat hij toch de enige voor haar is en dat het maar een one-night stand was.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:41 schreef timbob het volgende:
batman!
batman!
tududududududududududuu batman!
Robin was toch hardstikke homo in ze rooie pakje.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:17 schreef timbob het volgende:
[..]
zal wel weer liggen te vozen met batgirl...
Sorry Dizerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
* Tania18 hoort een traumatisch soap-muziekje op de achtergrond en vervolgens Babette die zegt: 'Het kind is van.......... Orginial' waarna Dizer verbaasd neervalt en Babette snikkend naast hem neerstort om te zeggen dat hij toch de enige voor haar is en dat het maar een one-night stand was.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dizer - Airelle
timbob - ZOWIEE
Zo
Svensational - BVO
Svensational - Zhenar
Zhenar - BVO
Christine - Bupatih
Schiet trouwens es op met die blowjob
nou ja zegquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:17 schreef timbob het volgende:
[..]
zal wel weer liggen te vozen met batgirl...
Vote them allquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
BVO is leuker dan Sven, die leuker is dan Zhenar, die leuker is dan BVO, die...
![]()
Loopt er ook een zijn pik achterna zegquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:02 schreef BVO het volgende:
Nou, laak ook maar stemmen dan..
Oh, was trouwens niet zo moeilijk.
Dizer - Airelle
timbob - ZOWIEE
Christine - Bupatih
Nee hoor, ik stem gewoon op de leukste users.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Loopt er ook een zijn pik achterna zeg![]()
Zegt er een watquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Loopt er ook een zijn pik achterna zeg![]()
quote:
Chagrijnquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:58 schreef BVO het volgende:
Ja, laat dan Zhenar maar doorgaan, zijn we van hetgezeik
af.
.
Vertel...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:09 schreef bar_rel het volgende:
Woooooooh ik heb net een goed gesprek gehad met me stage![]()
Dat moet dus nog bepaald worden. Ofzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:09 schreef Orginial het volgende:
Wie is het nou geworden: BVO of Zhenar?![]()
Laat mij me 'ns lekker afreageren.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Chagrijn![]()
Ik wou het alleen maar eerlijk doen hoor
haha Gordonquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Laat mij me 'ns lekker afreageren..
Oh, en ik ben vandaag hééél chagrijnig ja, sorry..
*zet Gordons nummer Chagrijn op.![]()
.
Ik ben de laatste dagen al in een constante staat van chagrijnigheidquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Laat mij me 'ns lekker afreageren..
Oh, en ik ben vandaag hééél chagrijnig ja, sorry..
*zet Gordons nummer Chagrijn op.![]()
.
Dat nummer is zo geestig.quote:
Wat een kutreden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:14 schreef Orginial het volgende:
Ik stem waarschijnlijk op Zhenar, want anders winnen altijd dezelfde users.![]()
Je vergelijkt jezelf nu met Jim?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een kutreden.
Oh, en ik heb vorige keer niet gewonnen hoor, for your information.
Maar goed, stem maar hoor.. Zo is Jamai ook Idol geworden.
![]()
.
Dan val ik wel in de smaak bij Tania ja.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan val ik wel in de smaak bij Tania ja..
Ik belde eerst een theater, ik legde alles uit enzo dat k 20 weken moet stage lopen. De eerste 10 weken 4 dagen de andere 10 weken 5 dagen. Maar goed die Meneer die er over gaat die was in gesprek, hij mailt/belt me later terug.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een kutreden.
![]()
.
En aangezien jij mij nooit heb gemogen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een kutreden.
![]()
.
Alsof Jim zo goed wasquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een kutreden.
![]()
.
Klinkt positief in ieder gevalquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik belde eerst een theater, ik legde alles uit enzo dat k 20 weken moet stage lopen. De eerste 10 weken 4 dagen de andere 10 weken 5 dagen. Maar goed die Meneer die er over gaat die was in gesprek, hij mailt/belt me later terug.
Optie 1!
Dan belde ik nog Olympia Uitzendburo en daar waren ze toevallig net opzoek naar stagiare(s) en precies in mijn straatje, ik belde om 16.40 en ze wouden dat ik nog voor 17.00 een cv naar hun stuurde via de mail, dus nu moest ik snel een cv maken..en dan heb ik nu maandag een gesprek om 16.00 (H) stoer he (H)
Optie 2!
(H):')
Don't fuck with Jimquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Alsof Jim zo goed was![]()
bij idols 1was eigelijk geen een finalist goed genoeg om te winnen![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:24 schreef ZOWIEE het volgende:
Ieuw, kijk voor de grap eens naar My Active Topics.
Ja!quote:
Geweldig was dat. Davequote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Paradise hotel terug op de buis?
Dat zou echt geweldig zijn!
O ja, nu zie ik hetquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte is weg, er staan bij mij nog maar 5 pagina's van de [veel meer]
Uh ... moet ik dan ook niet terug in 't toernooiquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarom? Als hij in een één tegen één duel zou winnen van jou, zou 'ie dat ook van mij moeten kunnen, aangezien wij gelijk eindigden..
Oh, en ingewikkeld is het niet..
Stemmen maar!.
Dizer - Airelle
timbob - ZOWIEE
Svensational - BVO
Svensational - Zhenar
Zhenar - BVO
Christine - Bupatih
En ze sneaky neusquote:
Zie je wel, de 'bitch'fight gaat pas in dit topic beginnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Uh ... moet ik dan ook niet terug in 't toernooiVolgens mij wel als ik dat zo beredeneer...
Ik heb er nog maar tweequote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:24 schreef ZOWIEE het volgende:
Ieuw, kijk voor de grap eens naar My Active Topics.
Maakt me verder niet uit hoor... maar vind dit zo'n vage methodequote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zie je wel, de 'bitch'fight gaat pas in dit topic beginnen.
* Tania18 pakt popcorn![]()
Ja, maar toch klopt het niet, want dat je niet kan kiezen tussen BVO en Zhenar betekent niet dat dat hetzelfde is als Svennie erbij betrokken wordt..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:34 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maakt me verder niet uit hoor... maar vind dit zo'n vage methodeEn 't klopt volgens mij helemaal niet... normaal gesproken heb je straks weer gelijkspel tussen BVO en Zhenar, want de loting is hetzelfde, de mensen die stemmen zijn hetzelfde.
Snap BVO ook wel, dat ie en organistor en degene waar 't samen met Zhenar om ging.
Ik vind gewoon dat er een loting moet komen tussen BVO en Zhenar, dan kan iedereen zijn stem nog wijzigen enzo. En dat telt dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:34 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maakt me verder niet uit hoor... maar vind dit zo'n vage methodeEn 't klopt volgens mij helemaal niet... normaal gesproken heb je straks weer gelijkspel tussen BVO en Zhenar, want de loting is hetzelfde, de mensen die stemmen zijn hetzelfde.
Snap BVO ook wel, dat ie en organistor en degene waar 't samen met Zhenar om ging.
Precies,... het klopt gewoon nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar toch klopt het niet, want dat je niet kan kiezen tussen BVO en Zhenar betekent niet dat dat hetzelfde is als Svennie erbij betrokken wordt..
Maar laat maar
Gordon dat zegt genoegquote:
Kon ik maar even bij je zijn is best een goed nummer ... don't fuck with gordon (hier moet zo'n poppetje met 'zo'n handje... hoe doe je dat)quote:
Oke een numme dan maar het blijft een rel nichtquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kon ik maar even bij je zijn is best een goed nummer ... don't fuck with gordon (hier moet zo'n poppetje met 'zo'n handje... hoe doe je dat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |