Ja, jij bent medeplichtig jaquote:Op woensdag 1 september 2004 23:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ouwe koeien, Svurno..
Er weer tegen aan. En 's avonds lekker ontspannen van het nieuwe tv seizoenquote:Op woensdag 1 september 2004 23:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, met mij ook. De laatste dagen van mijn allerlaatste middelbareschoolvakantie (hopelijk) zijn nu bezig.
Emma is er niet hoorquote:Op woensdag 1 september 2004 23:55 schreef BVO het volgende:
Zet je onlinestatus 'ns openbaar..
Je bedoelt Patty Brard met d'r ontslakken?quote:Op woensdag 1 september 2004 23:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, ik kijk vooral erg uit naar Patty's Fort.
Kelly die de inhoud die eruit is gekomen bestudeert op een lange nagel. Staan foto's van in de roddelbladenquote:Op woensdag 1 september 2004 23:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, ik kijk vooral erg uit naar Patty's Fort.
quote:Op woensdag 1 september 2004 23:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Kelly die de inhoud die er uit is gekomen bestudeert op een lange nagel. Staan foto's van in de roddelbladen![]()
.
Yup!quote:Op woensdag 1 september 2004 23:58 schreef BVO het volgende:
Je bedoelt Patty Brard met d'r ontslakken?
quote:Op donderdag 2 september 2004 00:01 schreef schatje het volgende:
Met Kelly erbij krijg je toch een stukje van Big Brother terug.
Dat boek, daar heeft iedereen het over. Ook Mama_Tom-: "Ja Tom, dat moet je echt lezen!"quote:Op donderdag 2 september 2004 00:04 schreef schatje het volgende:
Maar goed, ik ga naar bed. Ik ga Da Vinci Code uitlezen.
Trusten.
Dat was vast minder kinky dan dat het klinkt.quote:Op donderdag 2 september 2004 00:17 schreef Svensational het volgende:
Als jullie je afvragen waar ik was: Ik was aan het stoeien met Jessica Alba![]()
Bupatih vond het nodig om een stuk of zo foto's a 2 MB p/s in vorige SC te zettenquote:Op donderdag 2 september 2004 00:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat was vast minder kinky dan dat het klinkt.
quote:Op woensdag 1 september 2004 23:18 schreef schatje het volgende:
Knappe jongen hoor die Dizer.
quote:Op donderdag 2 september 2004 00:43 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het altijd al gezegd
Jij bent er toch nooit als een SC-topic vol isquote:Op donderdag 2 september 2004 00:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Trouwens, das allemaal niet zo lang geleden, maar we zitten wel in topique #45
Damn wat gaan we hard!! Ik ga binnenkort beginnen aan een mooie op voor #50
quote:Op donderdag 2 september 2004 00:59 schreef Svensational het volgende:
Laten we hopen dat jij er bent als #50 geopend moet worden. Anders doen we gewoon 49.1, 49.2 enz... als jij er nog niet bent
Dat lijkt toch niet op elkaarquote:Op donderdag 2 september 2004 01:15 schreef Svensational het volgende:
Is het Dennis, of is het Dizer
[afbeelding]
Maar dat lijkt nietquote:Op donderdag 2 september 2004 01:16 schreef Svensational het volgende:
Oh Dizer was er wel
Dat heb ik ook nooit beweerdquote:Op donderdag 2 september 2004 01:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat lijkt toch niet op elkaar
had dan deze gepakt, want mensen begonnen dat te beweren toen ze deze foto zagenquote:Op donderdag 2 september 2004 01:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit beweerdDat waren anderen
![]()
Zie ik eruit alsof ik zin heb om alle 20 foto's in jouw fotoboek te bekijken?quote:Op donderdag 2 september 2004 01:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
had dan deze gepakt, want mensen begonnen dat te beweren toen ze deze foto zagen
http://fotoboek.fok.nl/userpics/22273_fok003.jpg
En wat bedoel je daarmeequote:Op donderdag 2 september 2004 09:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goeiemorgen!
De Dominee heb je gezien toch? Ze ging daar naakt he? Maar het schijnt dat je door het licht er bijna niks van zietquote:Op donderdag 2 september 2004 09:47 schreef timbob het volgende:
hallo en goeiemorgen
ik heb chantal janzen gezien in de film
quote:Op donderdag 2 september 2004 09:55 schreef Svensational het volgende:
En wat bedoel je daarmee?
ze ging naakt jaquote:Op donderdag 2 september 2004 09:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
De Dominee heb je gezien toch? Ze ging daar naakt he? Maar het schijnt dat je door het licht er bijna niks van ziet.
Nou sorry hoorquote:Op donderdag 2 september 2004 09:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Mens, doe niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 2 september 2004 10:01 schreef Svensational het volgende:
Nou sorry hoor
Zelf zegt ze dat de stand-in voor de autorij-scenes is(ze heeft geen rijbewijs)quote:Op donderdag 2 september 2004 10:01 schreef timbob het volgende:
[..]
ze ging naakt ja
vet harde sex e.d.
maar ik denk dat het een stand-in was.... anders hadden ze het idd wel beter belicht. maarja, ze is evengoed mooi
Okeequote:Op donderdag 2 september 2004 10:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mens, doe niet zo moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |