quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
NeeIk was niet te laat, ik was te vroeg daar, toen stonden iedereen met elkaar te geinen en zo. Toen liet iemand een kop koffie over de ander vallen en was heel komisch.
Maar goed, ik ga dus een onderzoek doen naar een "Out Of The Box" ict middel en hoe dat ligt in de markt en hoe dat binnen het bedrijf te implementeren valt. Ik mag daar iets meer dan 4 maanden over doen en ben hopelijk eind juli klaar
Ben je zwangerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar.... ik kan wel elk moment gebeld worden dat mijn afspraak er is...
nou goed... ik was dus vanochtend bij de gyneacoloog en eh.. nou ja:
[afbeelding]
dussssss..... nu kan ik 't niet meer!!!!!!
maar... naast 't woon- en werkgebeuren hebben we idd ook nog de wup-issue enzo, dus eh... nou ja... wat nu?!?!?
[..]
je bent altijd welkom....
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar.... ik kan wel elk moment gebeld worden dat mijn afspraak er is...
nou goed... ik was dus vanochtend bij de gyneacoloog en eh.. nou ja:
[afbeelding]
dussssss..... nu kan ik 't niet meer!!!!!!
maar... naast 't woon- en werkgebeuren hebben we idd ook nog de wup-issue enzo, dus eh... nou ja... wat nu?!?!?
[..]
je bent altijd welkom....
Maar dan gaat babette dus doodquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:58 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
We krijgen een kindje we krijgen een kindje we krijgen een kindje
Over woon/werk.. Ik kan bij jou komen wonen dan, want mijn stage/werk is toch dicht bij jou in de buurt. Dus heb ik er geen probelemen mee
En over wup. Je moet het hem gewoon vertellen. Zeg het hem gewoon eerlijk, maak het uit en kom in mjin armen![]()
Je zal het bij mij veel leuker hebben.. Denk aan de leuke tijd tussen Claire en Niels
Zo zal het met ons ook gaan
Ik zeg toch, alleen de LEUKE DINGENquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:01 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Maar dan gaat babette dus doodwant Claire ging ook de pijp uit
![]()
Hááááár!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:58 schreef Dizer het volgende:
En over wup. Je moet het hem gewoon vertellen.
Doei mop, Ik hou van jequote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:01 schreef babette21 het volgende:
ik moet nu écht weg [cliënten zijn er al, oeps] maar vanavond/morgen hebben we 't erover....
Nee... en als nog. Ik hou van haar, dat is alles wat teltquote:
Inderdaad, en ik hou van Zowiee en dat is alles wat teltquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee... en als nog. Ik hou van haar, dat is alles wat telt
Oh Taniaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:13 schreef Tania18 het volgende:
Oh ik zie dat de sfeer weer is omgeslagen hier
Ik hou van jullie allemaal, dat is alles wat telt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |