Niet Yvonne!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Moet het wel een hoog iemand zijn Danny of Yvonne ofzo.
Haha hoezo nietquote:
Geen commentaar.quote:
quote:Zhenar - BVO - Dit kan ik gewoon echt niet kiezen... Omdat BVO toch de meeste stemmen zal krijgen..
Hoe kan het dat z'n profiel zegt dat 'ie regelmatig on komt?quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:06 schreef Christine het volgende:
Ik denk serieus niet dat dada online gaat komen binnenkort
Niet regelmatig... hij was er drie dagen geleden ofzo. Maar het kan ook een cookie geweest zijn, dat z'n zusje aan het kijken was. Ja weet jij veel... ik snap niet waarom hij niet op zijn emails antwoordt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe kan het dat z'n profiel zegt dat 'ie regelmatig on komt?
quote:
quote:Op donderdag 2 september 2004 01:15 schreef Svensational het volgende:
Is het Dennis, of is het Dizer
Okee, deze Dizer/Dennis foto kon ik niet voorbij laten gaan... ookal kom ik net dronken terug uit de Kroeg!quote:
Een hele maand niet online komen om zelfs maar je mail te checken, terwijl 'ie eerst regelmatig op FOK! was. Toch een beetje vaag.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:01 schreef Duiveltja het volgende:
Dada heeft waarschijnlijk een sociaal leven dat even tijd vergt![]()
Don't worry ze komen altijd terug op FOK!
tsss Dennis...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:32 schreef Dizer het volgende:
Is het Dennis, of is het Dizer
quote:
Ik ben nog niet eens begonnenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:15 schreef BVO het volgende:
Wat zijn we toch allemaal zielig..
Oh, ik ook wel, zit hier nu al 2 uur met een boek voor m'n neus en ben paar een paar blz. verder gekomen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |