Tis je geraden ook. Anders had ik al die moeite voor niks gedaanquote:Prachtig Bupatih. Hele mooie foto’s.
Nee hoor, stel het op prijs. Echt voor het volgende toernooi zit ik nu al te twijfelen tussen jou en Dizer.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:11 schreef Bupatih het volgende:
Tis je geraden ook. Anders had ik al die moeite voor niks gedaan
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiii. Internet je nu vanuit jouw mooie kasteeltje?quote:Op woensdag 1 september 2004 22:11 schreef dunn0w het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2004 22:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee hoor, stel het op prijs. Echt voor het volgende toernooi zit ik nu al te twijfelen tussen jou en Dizer.
Hahah... ja mijn droom kasteelquote:Op woensdag 1 september 2004 22:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiii. Internet je nu vanuit jouw mooie kasteeltje?
Dat dacht ik al. Heb zo hier en daar mijn webcams hangen.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:15 schreef dunn0w het volgende:
Hahah... ja mijn droom kasteel
quote:Op woensdag 1 september 2004 22:16 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Heb zo hier en daar mijn webcams hangen.
quote:Op woensdag 1 september 2004 22:16 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Heb zo hier en daar mijn webcams hangen.
O.a.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:20 schreef Bupatih het volgende:O, zit jij dunn0w te bespieden?
Stond laatst nog in de krant dat... er een virus was dat je webcam onder controle neemt ...quote:Op woensdag 1 september 2004 22:21 schreef Dada het volgende:
[..]
O.a.
Foto's????!!!quote:Op woensdag 1 september 2004 22:21 schreef Dada het volgende:
[..]
O.a.
He, ik ben dan wel een vieze vuile gluurder maar ook ik heb zo mijn principes. Tsssssssss.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:26 schreef Bupatih het volgende:
Foto's????!!!
ja maar ik niet.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:28 schreef Dada het volgende:
[..]
He, ik ben dan wel een vieze vuile gluurder maar ook ik heb zo mijn principes. Tsssssssss.
Hoezo? Zijn wij niet gezellig dan?quote:Op woensdag 1 september 2004 22:29 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen
Nee dat heb ik gezien op webcam #3018 om 19.44 uur.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:30 schreef Bupatih het volgende:
ja maar ik niet.
ow kut....quote:Op woensdag 1 september 2004 22:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee dat heb ik gezien op webcam #3018 om 19.44 uur.
NOG een kusje op je hoofd dan.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:34 schreef ZOWIEE het volgende:
Jawel maar ik heb hoofdpijn en ik moet weer vroeg op
Welnee, ik zeg niets. Heb het alleen maar doorverkocht aan www.smutserver4youandthebitchyourodeinon.org Meer niet.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:35 schreef Bupatih het volgende:
Dit ga je toch niet doorvertellen he![]()
Zo leuk is het nou ook weer nietquote:Op woensdag 1 september 2004 22:36 schreef Dada het volgende:
[..]
NOG een kusje op je hoofd dan.
Morgen weer leuk naar je stage joh. Je voorbereiden op je toekomst, leuk joh. Maar ja met hoofdpijn is niets echt leuk....
Dan rest er alleen nog maar: ziek melden.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:40 schreef ZOWIEE het volgende:
Zo leuk is het nou ook weer niet![]()
Een goed begin is het halve werk.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:43 schreef ZOWIEE het volgende:
tis pas mn 3e dag![]()
Nou een fijne dag gewenst morgen. Doei.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:46 schreef ZOWIEE het volgende:
Maar nu ga ik dus!
quote:Op woensdag 1 september 2004 23:34 schreef Svensational het volgende:
BVO zit weer in fotoboeken te spieken want ik zou dit topic openenMaar leuk gedaan
In het Idols forum was je ook vaak te laat met het openen van topicsquote:Op woensdag 1 september 2004 23:34 schreef Svensational het volgende:
BVO zit weer in fotoboeken te spieken want ik zou dit topic openenMaar leuk gedaan
quote:Op woensdag 1 september 2004 23:36 schreef schatje het volgende:
[..]
In het Idols forum was je ook vaak te laat met het openen van topics.
Niets veranderd dus.
Hallo lieverdquote:Op woensdag 1 september 2004 23:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
schatje!***.
Volgende week komt In Bed With Madonna op TV.
Hoe gaat alles zo met je?quote:Op woensdag 1 september 2004 23:50 schreef schatje het volgende:
Hallo lieverd.
Thanks voor melden.
Ouwe koeien, Svurno.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:49 schreef Svensational het volgende:! Ik was ook vaak te vroeg en dan gingen ze nog dicht
Heel goed. En met jou??quote:Op woensdag 1 september 2004 23:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hoe gaat alles zo met je?
En daar ben ik voor he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |