Pffh uhhh tssssquote:Op zondag 6 maart 2005 19:55 schreef ZOWIEE het volgende:
En de belangrijkste link vergeten he?
Showchat # 153: ZOWIEE ís en blijft de mooiste
Waarom de belangerijksten staan er toch inquote:Op zondag 6 maart 2005 19:56 schreef mark_03 het volgende:
Wordt 't trouwens niet voor een update van het ShowChat openingspost plaatje?
Heb ik weer hé komt me grote held er en dan ben ik er nietquote:Op zondag 6 maart 2005 21:07 schreef A_J het volgende:
Hello,
Let me introduce myself:
My name is Angelina Jolie as you mite suspected...yes the one and only Angie. I have heard lots of good things from this forum. I am not telling any name but someone here on this forum informed me about it. I am really close to this person, and i can tell you he's hot.
Well anyway I gotta go off now cuz i have to fly to Japan for a premiere..I am sorry
Speak to yaz later,
Lots of Love Angelina
Tja weer dat in-en uitloggen he? Dat verpest het altijd!quote:Op zondag 6 maart 2005 21:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Heb ik weer hé komt me grote held er en dan ben ik er niet![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2005 21:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Tja weer dat in-en uitloggen he? Dat verpest het altijd!
Wie is hier nou de moderatorquote:Op zondag 6 maart 2005 21:58 schreef Duiveltja het volgende:
Volgens mij heb jij een vriendin nodig
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2005 22:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
He over 12 uur loop ik stage..., ik ga gewoon de hele nacht niet slapen duurt het langer
Ja idd..maar ik bedoel ik ga niet eerder naar bed voor me stage..:{wquote:Op zondag 6 maart 2005 22:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, dan zal je vast een goede eerste dag hebben![]()
Ja sorry hoor... heb er steeds geen tijd voorquote:Op zondag 6 maart 2005 19:56 schreef mark_03 het volgende:
Wordt 't trouwens niet voor een update van het ShowChat openingspost plaatje?
Ja zo slim ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 6 maart 2005 22:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Maak anders even een nieuw OP plaatje
Komen je nieuwe foto's er ook in?quote:Op zondag 6 maart 2005 22:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Maak anders even een nieuw OP plaatje
zozoquote:Op zondag 6 maart 2005 21:07 schreef A_J het volgende:
Hello,
Let me introduce myself:
My name is Angelina Jolie as you mite suspected...yes the one and only Angie. I have heard lots of good things from this forum. I am not telling any name but someone here on this forum informed me about it. I am really close to this person, and i can tell you he's hot.
Well anyway I gotta go off now cuz i have to fly to Japan for a premiere..I am sorry
Speak to yaz later,
Lots of Love Angelina
quote:Op zondag 6 maart 2005 23:07 schreef bar_rel het volgende:
Nou ik ga slapen, morgen de grote dag![]()
Ik zal wat daagjes minder slijten hier nu...
Weltrusten iedereen( Christine en ZOWIEE)
Wat denk jequote:Op zondag 6 maart 2005 23:13 schreef timbob het volgende:
[..]
zozo
als engels je moedertaal is ben je er nog behoorlijk slecht in
Thnxquote:Op zondag 6 maart 2005 23:12 schreef Christine het volgende:
Succes morgen Barrel!
ik had het meer over de gramatica enzoquote:Op zondag 6 maart 2005 23:15 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat denk jeik gebruik afkortingen in het engels joh enzo...:')
Ik dacht: ik zeg maar niksquote:Op zondag 6 maart 2005 23:13 schreef timbob het volgende:
[..]
zozo
als engels je moedertaal is ben je er nog behoorlijk slecht in
Jonge, zo praten ze in Liverpool altijdquote:Op zondag 6 maart 2005 23:18 schreef timbob het volgende:
[..]
ik had het meer over de gramatica enzo
en het woordje mite![]()
Laat maar..quote:Op zondag 6 maart 2005 23:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik dacht: ik zeg maar niks
Succes morgen bar_rel
een accent schrijf je niet anders hoorquote:Op zondag 6 maart 2005 23:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jonge, zo praten ze in Liverpool altijd..maar ja daar heb jij geen verstand van
![]()
Nee weet ik ook wel.maar in plaats van might doe je het makkelijker zoals mitequote:Op zondag 6 maart 2005 23:25 schreef timbob het volgende:
[..]
een accent schrijf je niet anders hoor
en ik ben zelf ook wel een keer in liverpool geweest.
HA!
ga je nou nog naar bed of hoe zit dan?
Wel leukquote:Op zondag 6 maart 2005 23:30 schreef Dizer het volgende:Yes yes.. ik ben verliefd... Sorry Babette21, ik kan niet eeuwig op je wachten!
Angelina is gewoon een bR33ZaH-sLuTquote:Op zondag 6 maart 2005 23:29 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee weet ik ook wel.maar in plaats van might doe je het makkelijker zoals mitenet als bij ons. Bijvoorbeeld echt schrijf je tog(toch?) ook als egt
Ja ik wil slapen maar jij onderbreekt me![]()
Kijk jij begrijpt me..quote:
Op mij he??quote:Op zondag 6 maart 2005 23:30 schreef Dizer het volgende:Yes yes.. ik ben verliefd... Sorry Babette21, ik kan niet eeuwig op je wachten!
Dank je. En dit keer op een echte persoon! Ze is erg mooi en lief. En nee... het is geen bekend persoon..quote:
Ik was ook helemaal niet van plan dat te vragen.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je. En dit keer op een echte persoon! Ze is erg mooi en lief. En nee... het is geen bekend persoon..
LOLquote:Op zondag 6 maart 2005 23:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Kijk jij begrijpt me..
hoi
en
doeg
ik ga nu eeecht slapen!daaag mensen
Jaaaa....quote:
quote:Op zondag 6 maart 2005 23:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jaaaa...... Eigenlijk echt echt verliefd op een vriendin van me
![]()
En de belangrijkste vraag: is zij ook verliefd op jou?quote:Op zondag 6 maart 2005 23:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
![]()
Ik wil het niet wetenquote:Op zondag 6 maart 2005 23:44 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En de belangrijkste vraag: is zij ook verliefd op jou?![]()
quote:Op zondag 6 maart 2005 23:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik was ook helemaal niet van plan dat te vragen.![]()
En dit keer een echt persoon?
Op wat anders?....
zoveel?quote:Op zondag 6 maart 2005 23:47 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Nee omdat ik al zoveel "Fok!Relaties" heb gehad, straks denken jullie dat het weer een fok persoon is
jij hebt mij al.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:51 schreef timbob het volgende:
ik zoek ook een echt persoon..
vrijwilligers?
Dat weet ik niet.... ik ben bang van nietquote:Op zondag 6 maart 2005 23:44 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En de belangrijkste vraag: is zij ook verliefd op jou?![]()
Joh, wees optimistisch!quote:Op zondag 6 maart 2005 23:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.... ik ben bang van niet
Verliefd worden op vrienden... Dat kan heeeel leuk zijn, maar ook heeeel veel problemen geven. Maar vooralsnog veel plezier ermee, Dizer!quote:Op zondag 6 maart 2005 23:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
![]()
Ai da's rotquote:Op zondag 6 maart 2005 23:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat van mij ook nietquote:Op zondag 6 maart 2005 23:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Verliefd worden op vrienden... Dat kan heeeel leuk zijn, maar ook heeeel veel problemen geven. Maar vooralsnog veel plezier ermee, Dizer!
Ik wil ook wel weer eens verliefd zijn, maar mijn hart werkt niet mee.
Maar ze weet het ook niet van jou? Dan betekent het dus niksquote:Op zondag 6 maart 2005 23:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tell me about itquote:Op zondag 6 maart 2005 23:54 schreef Zhenar het volgende:
Verliefd worden op vrienden... Dat kan heeeel leuk zijn, maar ook heeeel veel problemen geven.
Andersom vind ik makkelijker: eerst geliefden, daarna vrienden. Maar als je eerst vrienden bent, dan kan dat een relatie best... raar maken. Om maar te zwijgen over wat het met de vriendschap kan doen als het uitgaat.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Tell me about it
Heb net een "vriend" op die manier verloren
nee in dit geval had ik het echt tegen Airellequote:Op maandag 7 maart 2005 00:21 schreef timbob het volgende:
[..]
ik geef haar toch echt de voorkeur..
of bedoel je dat niet?
Wat liefquote:Op maandag 7 maart 2005 00:31 schreef timbob het volgende:
truste christine, dizer, timbob, timmai, zowiee, zhenar, Airelle, rest enzo
quote:Op maandag 7 maart 2005 10:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik word echt gek van die witte randjes om die stomme smilie.
ZO MOET IE: [afbeelding]
Nu wel weerquote:Op maandag 7 maart 2005 10:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[afbeelding]Ja, maar nu issie niet meer helemaal precies rond...
quote:Op maandag 7 maart 2005 10:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik word echt gek van die witte randjes om die stomme smilie.
ZO MOET IE: [afbeelding]
Oh. Je hebt al een topic geopendquote:Op maandag 7 maart 2005 10:56 schreef Christine het volgende:
Waar kan ik dat posten?
Ik heb bovenstaand Fok!-logo geleverd aan Fok!quote:Op maandag 7 maart 2005 10:59 schreef Christine het volgende:
Best een eng gevoel hoor, om een productieve bijdrage te leveren aan fok
In het blauw jaquote:Op maandag 7 maart 2005 11:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb bovenstaand Fok!-logo geleverd aan Fok!
Zet jij eerst maar eens je online status aan.quote:
Waarom wel?quote:Op maandag 7 maart 2005 10:57 schreef Bupatih het volgende:
En waarom staat jullie online-status niet aan?
Omdat ik dan kan zien dat je online bentquote:
Ja, maar soms staat fok heel de dag open bij mij, ook als ik weg ben en dan kom ik over als zo'n kansloos figuurquote:Op maandag 7 maart 2005 11:03 schreef Christine het volgende:
Mijn online status staat weer aan
Ik had 'm uitgezet om onopvallend te kunnen lurken
Zie bovenstaande replyquote:Op maandag 7 maart 2005 11:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik dan kan zien dat je online bent
Tuurlijk nietquote:Op maandag 7 maart 2005 11:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar soms staat fok heel de dag open bij mij, ook als ik weg ben en dan kom ik over als zo'n kansloos figuur
Same here, maar mensen zien mij zowiezo wel als zo'n kansloos figuurquote:Op maandag 7 maart 2005 11:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar soms staat fok heel de dag open bij mij, ook als ik weg ben en dan kom ik over als zo'n kansloos figuur
Christine, heb je al op Shok gekeken?quote:Op maandag 7 maart 2005 11:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Same here, maar mensen zien mij zowiezo wel als zo'n kansloos figuur
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:51 schreef Christine het volgende:
Ik heb een webcam gekocht, maar krijg 'm niet aan de praat
goed gedachtquote:Op maandag 7 maart 2005 01:55 schreef Svensational het volgende:Net wakker
En Babserdepaps, dat was idd jouw quote, maar ik dacht dat als ik bronvermelding (met link) had gegeven je niet zo blij zou zijn
Meestal zijn die dingen plug and play. Heb je de drivers en software al geinstalleerd?quote:Op maandag 7 maart 2005 12:51 schreef Christine het volgende:
Ik heb een webcam gekocht, maar krijg 'm niet aan de praat
Die slechte grap durfde ik niet te makenquote:
ik ken geen grenzenquote:Op maandag 7 maart 2005 13:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die slechte grap durfde ik niet te maken
Jaquote:
Alleen MSN is genoegquote:Op maandag 7 maart 2005 14:17 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja
Maar dan moet ik ook een cam hebben ofnie ?
inderdaadquote:Op maandag 7 maart 2005 14:37 schreef timbob het volgende:
[..]
er is bijna niks opwindenderders dan 2 cammende vrouwen![]()
Dat vraag je maar aan je zus.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:18 schreef timbob het volgende:
[..]
maak je wel foto's?
of beter nog: filmpjes?
quote:Op maandag 7 maart 2005 14:17 schreef babette21 het volgende:
Diz, je hebt groot gelijk hoor... kan niet blijven wachten
maar eh, ben ik geen echt persoon dan?!??
wel oppassen hoor, relaties met vrienden kunnen erg vervelend aflopen [know that, been there]
Airelle: Diz en ik hebben niks gehad hoor, liepen elkaar altijd mis... maar die lust he, die zal wel altijd blijven
Toevallig viel dat mij ook net op!quote:Op maandag 7 maart 2005 17:24 schreef ZOWIEE het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is het jullie ooit opgevallen dat die smiley witte randjes heeft?
Hoi Taniaquote:
Pfff...Dat zag ik al de hele tijd.quote:Op maandag 7 maart 2005 17:24 schreef ZOWIEE het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is het jullie ooit opgevallen dat die smiley witte randjes heeft?
quote:Op maandag 7 maart 2005 17:28 schreef Tania18 het volgende:
Is er hier misschien iemand die van dit plaatje een avatar kan maken?
[[url=http://img19.exs.cx/img19/9753/murwhoo26mo.jpg]afbeelding][/URL]
Als ik hem verklein wordt hij verrot![]()
Thank youquote:Op maandag 7 maart 2005 17:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi Tania![]()
![]()
[..]
Pfff...Dat zag ik al de hele tijd.
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie die kat kwijlen op die post van BVOquote:Op maandag 7 maart 2005 18:59 schreef ZOWIEE het volgende:
Oooooooow, lief Airelle!
Dan pats ik ook even
[afbeelding]
Ja he!... ik heb me wel eens afgevraagd of ze bezeten is o.i.d.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:47 schreef babette21 het volgende:
zo hé, die's eng!!
mijn schatje:
[afbeelding]
...ahh hier was ze 'n beetje ziek....
Jaquote:Op maandag 7 maart 2005 19:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zie die kat kwijlen op die post van BVO
quote:Op maandag 7 maart 2005 20:18 schreef BVO het volgende:
Oh, altijd fijn, die mensen die tig keer on- en offline komen..
Ja het was leuk hoor, beetje saai werk maar leuke collega's, leuk uitzicht, leuk onderwerp om over te praten enzevoorts enzevoorst...quote:
Dat kan je uitzetten hoor, die meldingenquote:Op maandag 7 maart 2005 20:42 schreef BVO het volgende:
MSN is drie keer kut, kom er bijna nooit meer op.
Stond op offline, gaat zo'n trutm'n kleine lieve schattige nichtjezich 20 keer aan- en afmelden.
.
Ik heb het al zó ingesteld dat 'ie geen geluid meer geeft en afmelden niet meer laat zien.quote:Op maandag 7 maart 2005 20:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat kan je uitzetten hoor, die meldingen![]()
Zeur dan nietquote:Op maandag 7 maart 2005 20:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb het al zó ingesteld dat 'ie geen geluid meer geeft en afmelden niet meer laat zien.
Maar wie online komt wil ik altijd wel ff zien, zodat ik hem snel op online kan zetten..
Maar dat wil hij juistquote:Op maandag 7 maart 2005 22:09 schreef Christine het volgende:
Nee ik ook niet, maar dan krijg je niet van die meldingen als er iemand online komt
Ik heb van die mensen in m'n lijst die de woorden "Afwezig" en "Bezet" niet begrijpen. *kuch* Christine *kuch*quote:
Dan gooi je die breezahs uit je lijstquote:Op maandag 7 maart 2005 22:54 schreef BVO het volgende:
Ik wil gewoon één melding als er iemand online komt.
Dus geen BReeZaH's die aandacht willen en zich 10 keer aan- en afmelden, waardoor je hele scherm er mee vol komt te staan.
ja, sommige mensen willen ook gewoon zeiken ipv van logisch nadenken en de problemen verwijderenquote:
Ben ik niet de enige dan?quote:Op maandag 7 maart 2005 23:05 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, sommige mensen willen ook gewoon zeiken ipv van logisch nadenken en de problemen verwijderen
oh, ik zag dat jij ook al aangesproken was door de jolan dating service
quote:Op maandag 7 maart 2005 23:11 schreef timbob het volgende:
[..]
quote:
Jolan zei :
Zowiee is verlievig met jou.
Hee Christinequote:
Ik heb 2 benen!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:04 schreef Svensational het volgende:Als vier honden vechten om 1 been....
En wat voor benenquote:
Ze moeten die smilie eens gaan ver-Fokkenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ja, erom vechten is wel overdreven
En je kan dus kennelijk niet hotlinken vanaf Shok [afbeelding]
Ja, die naam is ook voor zowel een jongetje als een meisje inzetbaarquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:09 schreef timbob het volgende:
[..]
zullen we ons eerste kind Jolan noemen?
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:10 schreef Svensational het volgende:
Zeg, timbob. Je weet dat ZOWIEE een notoire vreemdganger is he
heyquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:10 schreef Svensational het volgende:
Zeg, timbob. Je weet dat ZOWIEE een notoire vreemdganger is he
Stook, stookquote:
de tekst: "ne ne nene ne" komt in mij opquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:20 schreef Svensational het volgende:
En ik ga niet eens slapen.Ik ben speciaal vroeg opgestaan om ZOWIEE te versieren, gaat ze er met een ander vandoor
Ja, daar kom je nu pas meequote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:20 schreef Svensational het volgende:
En ik ga niet eens slapen.Ik ben speciaal vroeg opgestaan om ZOWIEE te versieren, gaat ze er met een ander vandoor
GREAT, afgezien van het feit dat ik nu stage aan het lopen ben en nog steeds geen internet heb thuis...quote:
ohja! tenk joequote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:01 schreef timbob het volgende:
[..]
[afbeelding]
kijk
zo is je plaatje misschien wat duidelijker
Niet zo lekker als ik had gehoopt, maar het gaat.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:44 schreef toetatoet het volgende:
Christine!! hoe gaat het met afstuderen?
Ah mooi om te horenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:37 schreef toetatoet het volgende:
[..]
GREAT, afgezien van het feit dat ik nu stage aan het lopen ben en nog steeds geen internet heb thuis...
OI!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb de scheiding al aangevraagd![]()
Ohnee, we waren nog niet getrouwd![]()
Ik loop stage bij Quantes in Rijswijk en ik heb geen internet omdat ik nog steeds een netwerkkaart moet hebben, maar ik ben te lui en mn geld is elke keer opquote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah mooi om te horen![]()
Waar loop je stage en wrom heb je geen internet dan?
Ja, maar ik ben nog zo jong enzoquote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:28 schreef timbob het volgende:
[..]
OI!
ik was niet eens aan het trouwen met toet
ik was gewoon aardig tegen haar enzo
Chriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiistinequote:
quote:
omdat ik er zo lang niet wasquote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!!
Maar natuurlijk![]()
![]()
Waarom zou ik jou niet meer lief vinden???![]()
Ja, maar dat is missen. Dat is wat anders (quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:47 schreef toetatoet het volgende:
[..]
omdat ik er zo lang niet was![]()
maar gelukkig vind je me nog lief, ik jou ook hoor![]()
ja en dat moeten we niet hebben. we hebben al een paar keer ruzie gehad en dat was niet leuk, oh neequote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar dat is missen. Dat is wat anders ()
Oh, gelukkig maar. Anders hadden we dadelijk ruzie in de tent.
Hebben wij ruzie gehad?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:00 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja en dat moeten we niet hebben. we hebben al een paar keer ruzie gehad en dat was niet leuk, oh nee
![]()
Ja we hadden 2 keer ruzie, dat was idd stom en toen moest ik heel hard huilen....quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hebben wij ruzie gehad?
Oh..
Dan heb ik dat al verdrongen uit mijn geheugen.
Ik vergeet alle ruzies toch weer, omdat ruzies niet lief zijn.Ruzies zijn stom
Jij niet.
Verdrietige toetie's maken mij ook verdrietigquote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:03 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ja we hadden 2 keer ruzie, dat was idd stom en toen moest ik heel hard huilen....
Maar nu gaan we geen ruzie meer hebben![]()
Goed zo!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verdrietige toetie's maken mij ook verdrietig
Maar nu is toetie blij. Dus ben ik ook blij
Neeee! Kies mijquote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Misschien blijf ik wel even vrijgezel ofzo
Ja, maar ik wou al niet meerquote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:43 schreef Airelle het volgende:
Jee ben ik een halve dag weg, en meneer gaat alweer vreemd.
zowiee: je mag um hebben!
Ah als wat?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:35 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ik loop stage bij Quantes in Rijswijk en ik heb geen internet omdat ik nog steeds een netwerkkaart moet hebben, maar ik ben te lui en mn geld is elke keer op
Tsk tsk ik heb meer te doen als mod men, waarschijnlijk was ik het vergeten ofzoquote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:42 schreef Bupatih het volgende:
#80 is voor mij, omdat IK geen verjaardagstopic had gekregen.
En Duiveltja zou toen de TT van het lopende topic veranderen voor mij....heeft hij ook niet gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |