Pffh uhhh tssssquote:Op zondag 6 maart 2005 19:55 schreef ZOWIEE het volgende:
En de belangrijkste link vergeten he?
Showchat # 153: ZOWIEE ís en blijft de mooiste
Waarom de belangerijksten staan er toch inquote:Op zondag 6 maart 2005 19:56 schreef mark_03 het volgende:
Wordt 't trouwens niet voor een update van het ShowChat openingspost plaatje?
Heb ik weer hé komt me grote held er en dan ben ik er nietquote:Op zondag 6 maart 2005 21:07 schreef A_J het volgende:
Hello,
Let me introduce myself:
My name is Angelina Jolie as you mite suspected...yes the one and only Angie. I have heard lots of good things from this forum. I am not telling any name but someone here on this forum informed me about it. I am really close to this person, and i can tell you he's hot.
Well anyway I gotta go off now cuz i have to fly to Japan for a premiere..I am sorry
Speak to yaz later,
Lots of Love Angelina
Tja weer dat in-en uitloggen he? Dat verpest het altijd!quote:Op zondag 6 maart 2005 21:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Heb ik weer hé komt me grote held er en dan ben ik er niet![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2005 21:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Tja weer dat in-en uitloggen he? Dat verpest het altijd!
Wie is hier nou de moderatorquote:Op zondag 6 maart 2005 21:58 schreef Duiveltja het volgende:
Volgens mij heb jij een vriendin nodig
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2005 22:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
He over 12 uur loop ik stage..., ik ga gewoon de hele nacht niet slapen duurt het langer
Ja idd..maar ik bedoel ik ga niet eerder naar bed voor me stage..:{wquote:Op zondag 6 maart 2005 22:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, dan zal je vast een goede eerste dag hebben![]()
Ja sorry hoor... heb er steeds geen tijd voorquote:Op zondag 6 maart 2005 19:56 schreef mark_03 het volgende:
Wordt 't trouwens niet voor een update van het ShowChat openingspost plaatje?
Ja zo slim ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 6 maart 2005 22:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Maak anders even een nieuw OP plaatje
Komen je nieuwe foto's er ook in?quote:Op zondag 6 maart 2005 22:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Maak anders even een nieuw OP plaatje
zozoquote:Op zondag 6 maart 2005 21:07 schreef A_J het volgende:
Hello,
Let me introduce myself:
My name is Angelina Jolie as you mite suspected...yes the one and only Angie. I have heard lots of good things from this forum. I am not telling any name but someone here on this forum informed me about it. I am really close to this person, and i can tell you he's hot.
Well anyway I gotta go off now cuz i have to fly to Japan for a premiere..I am sorry
Speak to yaz later,
Lots of Love Angelina
quote:Op zondag 6 maart 2005 23:07 schreef bar_rel het volgende:
Nou ik ga slapen, morgen de grote dag![]()
Ik zal wat daagjes minder slijten hier nu...
Weltrusten iedereen( Christine en ZOWIEE)
Wat denk jequote:Op zondag 6 maart 2005 23:13 schreef timbob het volgende:
[..]
zozo
als engels je moedertaal is ben je er nog behoorlijk slecht in
Thnxquote:Op zondag 6 maart 2005 23:12 schreef Christine het volgende:
Succes morgen Barrel!
ik had het meer over de gramatica enzoquote:Op zondag 6 maart 2005 23:15 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat denk jeik gebruik afkortingen in het engels joh enzo...:')
Ik dacht: ik zeg maar niksquote:Op zondag 6 maart 2005 23:13 schreef timbob het volgende:
[..]
zozo
als engels je moedertaal is ben je er nog behoorlijk slecht in
Jonge, zo praten ze in Liverpool altijdquote:Op zondag 6 maart 2005 23:18 schreef timbob het volgende:
[..]
ik had het meer over de gramatica enzo
en het woordje mite![]()
Laat maar..quote:Op zondag 6 maart 2005 23:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik dacht: ik zeg maar niks
Succes morgen bar_rel
een accent schrijf je niet anders hoorquote:Op zondag 6 maart 2005 23:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jonge, zo praten ze in Liverpool altijd..maar ja daar heb jij geen verstand van
![]()
Nee weet ik ook wel.maar in plaats van might doe je het makkelijker zoals mitequote:Op zondag 6 maart 2005 23:25 schreef timbob het volgende:
[..]
een accent schrijf je niet anders hoor
en ik ben zelf ook wel een keer in liverpool geweest.
HA!
ga je nou nog naar bed of hoe zit dan?
Wel leukquote:Op zondag 6 maart 2005 23:30 schreef Dizer het volgende:Yes yes.. ik ben verliefd... Sorry Babette21, ik kan niet eeuwig op je wachten!
Angelina is gewoon een bR33ZaH-sLuTquote:Op zondag 6 maart 2005 23:29 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee weet ik ook wel.maar in plaats van might doe je het makkelijker zoals mitenet als bij ons. Bijvoorbeeld echt schrijf je tog(toch?) ook als egt
Ja ik wil slapen maar jij onderbreekt me![]()
Kijk jij begrijpt me..quote:
Op mij he??quote:Op zondag 6 maart 2005 23:30 schreef Dizer het volgende:Yes yes.. ik ben verliefd... Sorry Babette21, ik kan niet eeuwig op je wachten!
Dank je. En dit keer op een echte persoon! Ze is erg mooi en lief. En nee... het is geen bekend persoon..quote:
Ik was ook helemaal niet van plan dat te vragen.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je. En dit keer op een echte persoon! Ze is erg mooi en lief. En nee... het is geen bekend persoon..
LOLquote:Op zondag 6 maart 2005 23:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Kijk jij begrijpt me..
hoi
en
doeg
ik ga nu eeecht slapen!daaag mensen
Jaaaa....quote:
quote:Op zondag 6 maart 2005 23:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jaaaa...... Eigenlijk echt echt verliefd op een vriendin van me
![]()
En de belangrijkste vraag: is zij ook verliefd op jou?quote:Op zondag 6 maart 2005 23:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jaaaa...... Eigenlijk echt echt verliefd op een vriendin van me
![]()
Ik wil het niet wetenquote:Op zondag 6 maart 2005 23:44 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En de belangrijkste vraag: is zij ook verliefd op jou?![]()
quote:Op zondag 6 maart 2005 23:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik was ook helemaal niet van plan dat te vragen.![]()
En dit keer een echt persoon?
Op wat anders?....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |