Pffh uhhh tssssquote:Op zondag 6 maart 2005 19:55 schreef ZOWIEE het volgende:
En de belangrijkste link vergeten he?
Showchat # 153: ZOWIEE ís en blijft de mooiste
Waarom de belangerijksten staan er toch inquote:Op zondag 6 maart 2005 19:56 schreef mark_03 het volgende:
Wordt 't trouwens niet voor een update van het ShowChat openingspost plaatje?
Heb ik weer hé komt me grote held er en dan ben ik er nietquote:Op zondag 6 maart 2005 21:07 schreef A_J het volgende:
Hello,
Let me introduce myself:
My name is Angelina Jolie as you mite suspected...yes the one and only Angie. I have heard lots of good things from this forum. I am not telling any name but someone here on this forum informed me about it. I am really close to this person, and i can tell you he's hot.
Well anyway I gotta go off now cuz i have to fly to Japan for a premiere..I am sorry
Speak to yaz later,
Lots of Love Angelina
Tja weer dat in-en uitloggen he? Dat verpest het altijd!quote:Op zondag 6 maart 2005 21:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Heb ik weer hé komt me grote held er en dan ben ik er niet![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2005 21:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Tja weer dat in-en uitloggen he? Dat verpest het altijd!
Wie is hier nou de moderatorquote:Op zondag 6 maart 2005 21:58 schreef Duiveltja het volgende:
Volgens mij heb jij een vriendin nodig
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2005 22:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
He over 12 uur loop ik stage..., ik ga gewoon de hele nacht niet slapen duurt het langer
Ja idd..maar ik bedoel ik ga niet eerder naar bed voor me stage..:{wquote:Op zondag 6 maart 2005 22:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, dan zal je vast een goede eerste dag hebben![]()
Ja sorry hoor... heb er steeds geen tijd voorquote:Op zondag 6 maart 2005 19:56 schreef mark_03 het volgende:
Wordt 't trouwens niet voor een update van het ShowChat openingspost plaatje?
Ja zo slim ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 6 maart 2005 22:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Maak anders even een nieuw OP plaatje
Komen je nieuwe foto's er ook in?quote:Op zondag 6 maart 2005 22:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Maak anders even een nieuw OP plaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |