Ik heb 2 benen!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:04 schreef Svensational het volgende:Als vier honden vechten om 1 been....
En wat voor benenquote:
Ze moeten die smilie eens gaan ver-Fokkenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ja, erom vechten is wel overdreven
En je kan dus kennelijk niet hotlinken vanaf Shok [afbeelding]
Ja, die naam is ook voor zowel een jongetje als een meisje inzetbaarquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:09 schreef timbob het volgende:
[..]
zullen we ons eerste kind Jolan noemen?
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:10 schreef Svensational het volgende:
Zeg, timbob. Je weet dat ZOWIEE een notoire vreemdganger is he
heyquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:10 schreef Svensational het volgende:
Zeg, timbob. Je weet dat ZOWIEE een notoire vreemdganger is he
Stook, stookquote:
de tekst: "ne ne nene ne" komt in mij opquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:20 schreef Svensational het volgende:
En ik ga niet eens slapen.Ik ben speciaal vroeg opgestaan om ZOWIEE te versieren, gaat ze er met een ander vandoor
Ja, daar kom je nu pas meequote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:20 schreef Svensational het volgende:
En ik ga niet eens slapen.Ik ben speciaal vroeg opgestaan om ZOWIEE te versieren, gaat ze er met een ander vandoor
GREAT, afgezien van het feit dat ik nu stage aan het lopen ben en nog steeds geen internet heb thuis...quote:
ohja! tenk joequote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:01 schreef timbob het volgende:
[..]
[afbeelding]
kijk
zo is je plaatje misschien wat duidelijker
Niet zo lekker als ik had gehoopt, maar het gaat.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:44 schreef toetatoet het volgende:
Christine!! hoe gaat het met afstuderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |