Maar dat wil hij juistquote:Op maandag 7 maart 2005 22:09 schreef Christine het volgende:
Nee ik ook niet, maar dan krijg je niet van die meldingen als er iemand online komt
Ik heb van die mensen in m'n lijst die de woorden "Afwezig" en "Bezet" niet begrijpen. *kuch* Christine *kuch*quote:
Dan gooi je die breezahs uit je lijstquote:Op maandag 7 maart 2005 22:54 schreef BVO het volgende:
Ik wil gewoon één melding als er iemand online komt.
Dus geen BReeZaH's die aandacht willen en zich 10 keer aan- en afmelden, waardoor je hele scherm er mee vol komt te staan.
ja, sommige mensen willen ook gewoon zeiken ipv van logisch nadenken en de problemen verwijderenquote:
Ben ik niet de enige dan?quote:Op maandag 7 maart 2005 23:05 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, sommige mensen willen ook gewoon zeiken ipv van logisch nadenken en de problemen verwijderen
oh, ik zag dat jij ook al aangesproken was door de jolan dating service
quote:Op maandag 7 maart 2005 23:11 schreef timbob het volgende:
[..]
quote:
Jolan zei :
Zowiee is verlievig met jou.
Hee Christinequote:
Ik heb 2 benen!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:04 schreef Svensational het volgende:Als vier honden vechten om 1 been....
En wat voor benenquote:
Ze moeten die smilie eens gaan ver-Fokkenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ja, erom vechten is wel overdreven
En je kan dus kennelijk niet hotlinken vanaf Shok [afbeelding]
Ja, die naam is ook voor zowel een jongetje als een meisje inzetbaarquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:09 schreef timbob het volgende:
[..]
zullen we ons eerste kind Jolan noemen?
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:10 schreef Svensational het volgende:
Zeg, timbob. Je weet dat ZOWIEE een notoire vreemdganger is he
heyquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:10 schreef Svensational het volgende:
Zeg, timbob. Je weet dat ZOWIEE een notoire vreemdganger is he
Stook, stookquote:
de tekst: "ne ne nene ne" komt in mij opquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:20 schreef Svensational het volgende:
En ik ga niet eens slapen.Ik ben speciaal vroeg opgestaan om ZOWIEE te versieren, gaat ze er met een ander vandoor
Ja, daar kom je nu pas meequote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:20 schreef Svensational het volgende:
En ik ga niet eens slapen.Ik ben speciaal vroeg opgestaan om ZOWIEE te versieren, gaat ze er met een ander vandoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |