Zie die kat kwijlen op die post van BVOquote:Op maandag 7 maart 2005 18:59 schreef ZOWIEE het volgende:
Oooooooow, lief Airelle!
Dan pats ik ook even
[afbeelding]
Ja he!... ik heb me wel eens afgevraagd of ze bezeten is o.i.d.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:47 schreef babette21 het volgende:
zo hé, die's eng!!
mijn schatje:
[afbeelding]
...ahh hier was ze 'n beetje ziek....
Jaquote:Op maandag 7 maart 2005 19:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zie die kat kwijlen op die post van BVO
quote:Op maandag 7 maart 2005 20:18 schreef BVO het volgende:
Oh, altijd fijn, die mensen die tig keer on- en offline komen..
Ja het was leuk hoor, beetje saai werk maar leuke collega's, leuk uitzicht, leuk onderwerp om over te praten enzevoorts enzevoorst...quote:
Dat kan je uitzetten hoor, die meldingenquote:Op maandag 7 maart 2005 20:42 schreef BVO het volgende:
MSN is drie keer kut, kom er bijna nooit meer op.
Stond op offline, gaat zo'n trutm'n kleine lieve schattige nichtjezich 20 keer aan- en afmelden.
.
Ik heb het al zó ingesteld dat 'ie geen geluid meer geeft en afmelden niet meer laat zien.quote:Op maandag 7 maart 2005 20:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat kan je uitzetten hoor, die meldingen![]()
Zeur dan nietquote:Op maandag 7 maart 2005 20:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb het al zó ingesteld dat 'ie geen geluid meer geeft en afmelden niet meer laat zien.
Maar wie online komt wil ik altijd wel ff zien, zodat ik hem snel op online kan zetten..
Maar dat wil hij juistquote:Op maandag 7 maart 2005 22:09 schreef Christine het volgende:
Nee ik ook niet, maar dan krijg je niet van die meldingen als er iemand online komt
Ik heb van die mensen in m'n lijst die de woorden "Afwezig" en "Bezet" niet begrijpen. *kuch* Christine *kuch*quote:
Dan gooi je die breezahs uit je lijstquote:Op maandag 7 maart 2005 22:54 schreef BVO het volgende:
Ik wil gewoon één melding als er iemand online komt.
Dus geen BReeZaH's die aandacht willen en zich 10 keer aan- en afmelden, waardoor je hele scherm er mee vol komt te staan.
ja, sommige mensen willen ook gewoon zeiken ipv van logisch nadenken en de problemen verwijderenquote:
Ben ik niet de enige dan?quote:Op maandag 7 maart 2005 23:05 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, sommige mensen willen ook gewoon zeiken ipv van logisch nadenken en de problemen verwijderen
oh, ik zag dat jij ook al aangesproken was door de jolan dating service
quote:Op maandag 7 maart 2005 23:11 schreef timbob het volgende:
[..]
quote:
Jolan zei :
Zowiee is verlievig met jou.
Hee Christinequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |