zoveel?quote:Op zondag 6 maart 2005 23:47 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Nee omdat ik al zoveel "Fok!Relaties" heb gehad, straks denken jullie dat het weer een fok persoon is
jij hebt mij al.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:51 schreef timbob het volgende:
ik zoek ook een echt persoon..
vrijwilligers?
Dat weet ik niet.... ik ben bang van nietquote:Op zondag 6 maart 2005 23:44 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En de belangrijkste vraag: is zij ook verliefd op jou?![]()
Joh, wees optimistisch!quote:Op zondag 6 maart 2005 23:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.... ik ben bang van niet
Verliefd worden op vrienden... Dat kan heeeel leuk zijn, maar ook heeeel veel problemen geven. Maar vooralsnog veel plezier ermee, Dizer!quote:Op zondag 6 maart 2005 23:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jaaaa...... Eigenlijk echt echt verliefd op een vriendin van me
![]()
Ai da's rotquote:Op zondag 6 maart 2005 23:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat van mij ook nietquote:Op zondag 6 maart 2005 23:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Verliefd worden op vrienden... Dat kan heeeel leuk zijn, maar ook heeeel veel problemen geven. Maar vooralsnog veel plezier ermee, Dizer!
Ik wil ook wel weer eens verliefd zijn, maar mijn hart werkt niet mee.
Maar ze weet het ook niet van jou? Dan betekent het dus niksquote:Op zondag 6 maart 2005 23:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tell me about itquote:Op zondag 6 maart 2005 23:54 schreef Zhenar het volgende:
Verliefd worden op vrienden... Dat kan heeeel leuk zijn, maar ook heeeel veel problemen geven.
Andersom vind ik makkelijker: eerst geliefden, daarna vrienden. Maar als je eerst vrienden bent, dan kan dat een relatie best... raar maken. Om maar te zwijgen over wat het met de vriendschap kan doen als het uitgaat.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Tell me about it
Heb net een "vriend" op die manier verloren
nee in dit geval had ik het echt tegen Airellequote:Op maandag 7 maart 2005 00:21 schreef timbob het volgende:
[..]
ik geef haar toch echt de voorkeur..
of bedoel je dat niet?
Wat liefquote:Op maandag 7 maart 2005 00:31 schreef timbob het volgende:
truste christine, dizer, timbob, timmai, zowiee, zhenar, Airelle, rest enzo
quote:Op maandag 7 maart 2005 10:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik word echt gek van die witte randjes om die stomme smilie.
ZO MOET IE: [afbeelding]
Nu wel weerquote:Op maandag 7 maart 2005 10:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[afbeelding]Ja, maar nu issie niet meer helemaal precies rond...
quote:Op maandag 7 maart 2005 10:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik word echt gek van die witte randjes om die stomme smilie.
ZO MOET IE: [afbeelding]
Oh. Je hebt al een topic geopendquote:Op maandag 7 maart 2005 10:56 schreef Christine het volgende:
Waar kan ik dat posten?
Ik heb bovenstaand Fok!-logo geleverd aan Fok!quote:Op maandag 7 maart 2005 10:59 schreef Christine het volgende:
Best een eng gevoel hoor, om een productieve bijdrage te leveren aan fok
In het blauw jaquote:Op maandag 7 maart 2005 11:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb bovenstaand Fok!-logo geleverd aan Fok!
Zet jij eerst maar eens je online status aan.quote:
Waarom wel?quote:Op maandag 7 maart 2005 10:57 schreef Bupatih het volgende:
En waarom staat jullie online-status niet aan?
Omdat ik dan kan zien dat je online bentquote:
Ja, maar soms staat fok heel de dag open bij mij, ook als ik weg ben en dan kom ik over als zo'n kansloos figuurquote:Op maandag 7 maart 2005 11:03 schreef Christine het volgende:
Mijn online status staat weer aan
Ik had 'm uitgezet om onopvallend te kunnen lurken
Zie bovenstaande replyquote:Op maandag 7 maart 2005 11:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik dan kan zien dat je online bent
Tuurlijk nietquote:Op maandag 7 maart 2005 11:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar soms staat fok heel de dag open bij mij, ook als ik weg ben en dan kom ik over als zo'n kansloos figuur
Same here, maar mensen zien mij zowiezo wel als zo'n kansloos figuurquote:Op maandag 7 maart 2005 11:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar soms staat fok heel de dag open bij mij, ook als ik weg ben en dan kom ik over als zo'n kansloos figuur
Christine, heb je al op Shok gekeken?quote:Op maandag 7 maart 2005 11:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Same here, maar mensen zien mij zowiezo wel als zo'n kansloos figuur
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:51 schreef Christine het volgende:
Ik heb een webcam gekocht, maar krijg 'm niet aan de praat
goed gedachtquote:Op maandag 7 maart 2005 01:55 schreef Svensational het volgende:Net wakker
En Babserdepaps, dat was idd jouw quote, maar ik dacht dat als ik bronvermelding (met link) had gegeven je niet zo blij zou zijn
Meestal zijn die dingen plug and play. Heb je de drivers en software al geinstalleerd?quote:Op maandag 7 maart 2005 12:51 schreef Christine het volgende:
Ik heb een webcam gekocht, maar krijg 'm niet aan de praat
Die slechte grap durfde ik niet te makenquote:
ik ken geen grenzenquote:Op maandag 7 maart 2005 13:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die slechte grap durfde ik niet te maken
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |