Omdat ik dan kan zien dat je online bentquote:
Ja, maar soms staat fok heel de dag open bij mij, ook als ik weg ben en dan kom ik over als zo'n kansloos figuurquote:Op maandag 7 maart 2005 11:03 schreef Christine het volgende:
Mijn online status staat weer aan
Ik had 'm uitgezet om onopvallend te kunnen lurken
Zie bovenstaande replyquote:Op maandag 7 maart 2005 11:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik dan kan zien dat je online bent
Tuurlijk nietquote:Op maandag 7 maart 2005 11:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar soms staat fok heel de dag open bij mij, ook als ik weg ben en dan kom ik over als zo'n kansloos figuur
Same here, maar mensen zien mij zowiezo wel als zo'n kansloos figuurquote:Op maandag 7 maart 2005 11:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar soms staat fok heel de dag open bij mij, ook als ik weg ben en dan kom ik over als zo'n kansloos figuur
Christine, heb je al op Shok gekeken?quote:Op maandag 7 maart 2005 11:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Same here, maar mensen zien mij zowiezo wel als zo'n kansloos figuur
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:51 schreef Christine het volgende:
Ik heb een webcam gekocht, maar krijg 'm niet aan de praat
goed gedachtquote:Op maandag 7 maart 2005 01:55 schreef Svensational het volgende:Net wakker
En Babserdepaps, dat was idd jouw quote, maar ik dacht dat als ik bronvermelding (met link) had gegeven je niet zo blij zou zijn
Meestal zijn die dingen plug and play. Heb je de drivers en software al geinstalleerd?quote:Op maandag 7 maart 2005 12:51 schreef Christine het volgende:
Ik heb een webcam gekocht, maar krijg 'm niet aan de praat
Die slechte grap durfde ik niet te makenquote:
ik ken geen grenzenquote:Op maandag 7 maart 2005 13:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die slechte grap durfde ik niet te maken
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |