Heb de OP ook ff aangepast, laatste 2 topics staan er nu ook bijquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:33 schreef Bupatih het volgende:
Openingspost-bestandje-update voltooid
Sub...Da's mooiquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb de OP ook ff aangepast, laatste 2 topics staan er nu ook bij
We kunnen weer verder
Ja waar was je dan om 7 uur?quote:Jee ben ik een halve dag weg, en meneer gaat alweer vreemd.
zowiee: je mag um hebben!
kotsende vrouwen zijn kennelijk heel charmant?!?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:40 schreef Airelle het volgende:
Owjeee.... iedereen in de ban van die Nathalie.
edit... Iedereen = Orginal
Nietes!!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:33 schreef BVO het volgende:
Oh, en #80 is de verkeerde.. Moet natuurlijk ShowChat #80: dunn0w, heldin van SC! O+. zijn.
.
Wil niet meerquote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:05 schreef Bupatih het volgende:
Mark, edit die OP nog eens. Ik heb het .txt-bestandje weer veranderd
Gewoon hele tekstbestand kopiëren en plakken in de OP.
Duh.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik geen vrouw ben hč
En ik zit nog wel Dave McCullen - Bitch te luisterenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
vandaag wel...
want vandaag is het: tadaaaa vrouwendag.
Artiesten voor Azie - Als je iets kan doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:54 schreef timbob het volgende:
dus timbob gaat volle moed even de top40 kijken.. aangezien ik het nooit meer volg..
nr1: Chipz
nr2: snappie
nr3: schanppi
nr4: J.lo met d'r irritante saxefoon
timbob weet genoeg en checkt de komende 18 maanden geen top40 meer..
wat een rampenmuziek.
Goed nummerquote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En ik zit nog wel Dave McCullen - Bitch te luisteren
Respect 2 tha girlz
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Artiesten voor Azie - Als je iets kan doen.
Is eigenlijk ook rampenmuziek.
nou!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar wel mooi.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wehe. Hou eens opquote:
Ik vind het een mooi nummer ja. Nu nog steeds heel af en toe.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wehe. Hou eens op![]()
![]()
Dat? Mooie muziek
Zeker omdat Hnd er in voor komt..
Jeez, Beevquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi nummer ja. Nu nog steeds heel af en toe.
En ja, als H.'s zin geweest is zap ik vaak weer door. Sneu eigenlijk..
Shakiraquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jeez, Beev!!!
En je hield zoveel van Shakira's muziek?!!
Dat is dus net zoiets als Dries Roelvink nummers van Queen gaat coveren?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Shakira.
!!
Maar Hind haar nieuwe album zal a la Shakira zijn zei ze, dus dat zit wel goed..
Hema-rap?quote:Maar dat artiesten voor Azië nummer is toch best aardig? Ok, die Hema-rap mag ertussenuit
Precies.quote:en sommige "artiesten" hoor ik liever ook niet meer, maar ach, het is voor het goede doel he...
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is dus net zoiets als Dries Roelvink nummers van Queen gaat coveren?
Bij dat stukje van Ali B gaan m'n haren altijd overiend staan hoor.quote:[..]
Hema-rap?Opzich was, tekstueel gezien, de rap nog het best. Oh men, wat een hoop cliché opmerkingen en standaard metaforen worden er in dat liedje gebruikt!!
De gedachte erachter maakt het mooi toch?!quote:[..]
Precies.Het lijkt wel alsof elk nummer dat voor een goed doel is, meteen een mooi nummer is.
Dat nummer ken ik niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:21 schreef babette21 het volgende:
ik ben 't met je eens hoor beev, 't is 'n mooi nummer! en niet alleen omdat 't voor 'n goed doel is
[ooit 't nr van tmf-ers en soapies voor één of andere orkaan gehoord?! was écht niet om aan te horen!!]
quote:maar die Hint-obsessie, daar moet je echt eens iets aan doen![]()
Dat ze zichzelf durft te vergelijken metquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:21 schreef BVO het volgende:. Ik zal d'r citeren
. "Het nieuwe album zal a la Shakira zijn, maar dan op geheel eigen wijze". Oftewel; gewoon popmuziek met veel Arabische invloeden. Ze kan een heel stuk meer dan mensen denken.
.
.
Ali B ja..quote:Bij dat stukje van Ali B gaan m'n haren altijd overiend staan hoor.. Dat van Brainpower gaat nog wel. En de rest van het nummer klinkt toch best aardig?! Tekstueel misschien niet hoogstaand, maar dat hoeft voor mij ook niet altijd.
.
Nee.quote:De gedachte erachter maakt het mooi toch?!.
Ik heb koffie ingeschonken bij Karin Bloemenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:23 schreef babette21 het volgende:
tekstueel is 't juist wél een goed nr... typische Karin Bloementekst, vanuit 'n orgineel oogpunt
en pardon, Hind is uiteraard met een D aan 't einde..... [voordat je boos of beledigd bent haha]
Smiley-overkillquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:31 schreef BVO het volgende:
Shakira is erg cool ja..
Ojos Asi
is zo geweldig.
.
Net als Ciega Sordomuda.. Te dejo Madrid.
. Inevitable.
. Underneath my clothes.
. The one.
. De rest
.
Brainpower is wel cool ja. Oh, en hij gaat een duet doen met H..
. Ik vind het gewoon een mooi nummer. En ja, de gedachte erachter maakt het nog mooier.
.
Whehequote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:23 schreef babette21 het volgende:
tekstueel is 't juist wél een goed nr... typische Karin Bloementekst, vanuit 'n orgineel oogpunt
en pardon, Hind is uiteraard met een D aan 't einde..... [voordat je boos of beledigd bent haha]
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:23 schreef Dizer het volgende:
HoiHoe is het met iedereen? Met mij gaat het kut
en, je bent voor of tegen?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:06 schreef Airelle het volgende:
la-die-da
saai zeg, een betoog over de westerschelde tunnel...
ja ik moet nu nog beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |