T!quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:05 schreef Rodie83 het volgende:
Bij ontbreken van bron OP nog geen op
quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Brothers in Arms is verplaatst naar juli?
De actie is me gewoon te langzaam, ik vind het niet lekker spelen, gewoon, het bevalt me niet. Kan ik het wel driehonderd keer de kans geven, maar ik vind er gewoon weinig leuks aan.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:24 schreef twi het volgende:
Rodie83, geef 't eens een keertje een paar potjes de kans samen met Dino, mij en peri. Tegen Gamedemon is het inderdaad gewoon niet leuk, omdat die gozer zo goed is dat het gewoon hetzelfde is als PGR2 tegen mij spelenMaar als je er eenmaal in zit, ik kan me niet voorstellen dat je het dan niet leuk vindt )
mail is onderweg (binnen nu en een paar minuten)quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:11 schreef Rodie83 het volgende:
Klonk, geef maar, dan pas ik de OP even aan
quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Brothers in Arms is verplaatst naar juli?
waar heb je gezien dat Brothers In Arms vertraagd is?quote:Due for release on 18/03/2005
rodie heeft nooit tegen mij gespeeld , maargoed dan zit wel de snelheid erin die hij zoektquote:Op woensdag 9 februari 2005 17:24 schreef twi het volgende:
Rodie83, geef 't eens een keertje een paar potjes de kans samen met Dino, mij en peri. Tegen Gamedemon is het inderdaad gewoon niet leuk, omdat die gozer zo goed is dat het gewoon hetzelfde is als PGR2 tegen mij spelenMaar als je er eenmaal in zit, ik kan me niet voorstellen dat je het dan niet leuk vindt )
Haal maarquote:Op woensdag 9 februari 2005 19:30 schreef DinoPK het volgende:
Nog niet gepost volgens mij:
http://media.xbox.ign.com/media/639/639601/vids_1.html
Timesplitters 3 video's.
Nu ik weet hoe het speelt, gecombineerd met deze filmpjes, kan ik echt niets anders doen dan:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hebben!
Helaas heb ik net besloten wat minder FPS'jes te gaan spelen, dus of ik deze haal.. Forza eerst.
Als je eenmaal goeie clubs hebt, gaat het een stuk beter.quote:Op donderdag 10 februari 2005 07:54 schreef Klonk het volgende:
Graag gedaan.
Ik heb bijna besloten dat ik qua golf toch liever tiger woods speel, op de een of andere manier kan ik geen vriendjes worden met outlaw golf 2
Ik heb een sitecom routertje ja...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:01 schreef HomerJ het volgende:
Heb je een router? Zo ja, welke? Ik denk dat 't daar aan ligt
Racegames, gewoon nooit aan beginnenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:12 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Ik heb een sitecom routertje ja...
Maar het updaten van zowel HALO als PES ging goed![]()
Yup, je kan kiezen of je je account na het aflopen van je abonnement jaarlijks, maandelijks of met een subscription code wil verlengen. Als je subscription code kiest kan je de code invoeren en wordt je account als je abonnement afgelopen is automatisch verlengtquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:34 schreef Niwa het volgende:
En er stond ook dat je met dat pakket je Live account kon updaten.
Als mijn abbonement van 12 maanden dan afloopt, en ik koop weer zo'n pakket į 30 euro, kan ik dan gewoon weer 12 maanden verder?
ZIet er nog goed uit.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien heb ik ze hier gemist, maar Wreckless 2 screenshots anyone ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De keren dat ik PGR2 moest updaten waren de langste updates die ik heb moeten doen. Elke keer een streepje verder, dan een disconnect, dan weer proberen en dan gaat 'ie weer verder. 't Is zeg maar een resume functie. Denk dat ik 't wel zo'n 100 keer heb moeten resumenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:41 schreef vanBoeschoten het volgende:
Dag mensen,
Ik zit sinds deze week ook op Xbox Live, heb al verschillende potjes PES gespeeld en ook HALO2 een keer gedaan... Gaat allemaal goed !!
Alleen als ik met PGR2 op Live wil zegt ie dat ie een update binnen gaat halen... Okay, maar dan begint ie en zie ik een klein stukje van het streepje wat de voortgang aangeeft en dan opeens stopt ie en zegt ie dat de connectie met Xbox Live niet tot stand kan komen en dat ik het later nog een keer moet proberen... Dit is nu al de hele week zo...
Iemand een idee of dit aan mij ligt of een andere reden ??
Nooit last van gehadquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:14 schreef twi het volgende:
[..]
De keren dat ik PGR2 moest updaten waren de langste updates die ik heb moeten doen. Elke keer een streepje verder, dan een disconnect, dan weer proberen en dan gaat 'ie weer verder. 't Is zeg maar een resume functie. Denk dat ik 't wel zo'n 100 keer heb moeten resumen
echt ?? das mooi klote danquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:14 schreef twi het volgende:
[..]
De keren dat ik PGR2 moest updaten waren de langste updates die ik heb moeten doen. Elke keer een streepje verder, dan een disconnect, dan weer proberen en dan gaat 'ie weer verder. 't Is zeg maar een resume functie. Denk dat ik 't wel zo'n 100 keer heb moeten resumen
Oh kijk, dan wordt het wel goedkoopquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Yup, je kan kiezen of je je account na het aflopen van je abonnement jaarlijks, maandelijks of met een subscription code wil verlengen. Als je subscription code kiest kan je de code invoeren en wordt je account als je abonnement afgelopen is automatisch verlengt.
quote:
Het zal waarschijnlijk met firewalls, drukke servermomenten of wat anders te maken hebben gehad, maar ik heb er inderdaad dus zo'n uur over gedaan om elke keer te resumen, vooral bij dat eerste booster pack (Paris).quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:09 schreef vanBoeschoten het volgende:
echt ?? das mooi klote dan
maar dan zal ik het ook eens wat meer proberen, kijken of ik m verder zie gaan...
In Den Haag wel, op de Leyweg bij de Bartsmitquote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:53 schreef Fliepke het volgende:
Is die splintercell live! pack nog verkrijgbaar eigenlijk?
Kijk voor de zekerheid eens naar de verloopdatum van dat kaartje, want de kaartjes zijn meestal maar een half jaartje geldig. Voordat je iemand blij maakt en dan teleur moet stellenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:03 schreef Kremers het volgende:En daar zat zo'n 2mnd proefabo kaart bij, dus als iemand nog geen live heeft, stuur ff een mail naar
Ik heb zo'n dvd kit nog wel voor je liggen. In combinatie met Halo 2, Timesplitters 2 en/of Panzer Dragoon Orta, vraag ik er niet zoveel geld voor.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:33 schreef Young_David het volgende:
Vandaag is het gebeurd ... deze Nintendo fanboy heeft naast zijn Cube een Xbox geplaatst gezamenlijk met KOTOR2 ... M'n grootste teleurstelling tot nu is dat de Xbox niet standaard DVD's afspeeld ... dus zo'n uitbreiding moet ik ook maar eens halen.
Maar nu moet ik deze topicreeks ook maar gaan volgen.
quote:
mmm panzer dragoon orta. Een 10'tje exclusief?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:27 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik heb zo'n dvd kit nog wel voor je liggen. In combinatie met Halo 2, Timesplitters 2 en/of Panzer Dragoon Orta, vraag ik er niet zoveel geld voor.
's goed, stuur maar een mailtje.quote:Op woensdag 16 februari 2005 01:59 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
mmm panzer dragoon orta. Een 10'tje exclusief?
het is zo'n vet spelquote:
imo allemaal kut spellen , behalve rainbow six 3 , xiii en ssx 3 die gaan nog welquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:28 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Leuke tip:
Bij play.com hebben ze nu een aardige aanbieding; 2 xbox spellen voor ¤ 33. Net even X-men Legends en Mafia besteld voor dat bedrag.
[..]
's goed, stuur maar een mailtje.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=3095quote:Microsoft gaat 14,1 miljoen Xbox voedingskabels omruilen
Bij wijze van voorzorgsmaatregel en uit bezorgdheid voor de veiligheid van consumenten heeft Microsoft vandaag aangekondigd dat het de voedingskabels van 14,1 miljoen Xbox-consoles wereldwijd op vrijwillige basis zal gaan vervangen.
De vervangende voedingskabels zijn ontworpen om consumenten en hun Xbox-consoles te beschermen tegen zeldzame storingen aan elektrische onderdelen die brandgevaar kunnen opleveren. Deze storingen hebben zich voorgedaan in minder dan één op de tienduizend consoles, en in bijna alle gevallen deed de schade als gevolg van deze storingen zich binnen de console zelf voor of bleef de schade beperkt tot het uiteinde van de voedingskabel aan de achterzijde van de console.
Bij dertig consoles wereldwijd werd echter als gevolg van deze storingen licht letsel of lichte schade aan goederen gemeld. In zeven gevallen hebben klanten een lichte brandwond aan hun hand opgelopen. In 23 gevallen hebben klanten rookschade gemeld of lichte schade aan een tapijt of entertainment center.
In alle regio's, behalve Europa, hebben Xbox-consoles die vóór 23 oktober 2003 geproduceerd zijn een vervangende voedingskabel nodig. In Europa hebben consoles die vóór 13 januari 2004 geproduceerd zijn een vervangende voedingskabel nodig.
"[...]
Dit is een voorzorgsmaatregel waarvoor wij gekozen hebben ondanks de zeldzaamheid van deze incidenten. Wij betreuren het ongemak, maar zijn van mening dat het verantwoordelijk is om consumenten een gratis vervangende voedingskabel aan te bieden.
[...]"
aldus Robbie Bach, de senior vice president van de Home & Entertainment Divisie van Microsoft.
Om een vervangende voedingskabel te bestellen worden consumenten verzocht naar www.xbox.com gaan en te klikken op de link 'Vervangende voedingskabel voor Xbox'. Vervangende voedingskabels zullen twee tot vier weken na plaatsing van de bestelling arriveren. In afwachting van de nieuwe voedingskabel dienen consumenten hun Xbox-consoles uit te zetten wanneer deze niet in gebruik zijn.
Klanten die geen toegang hebben tot het internet worden verzocht contact op te nemen met Microsoft via het gratis nummer 0800-0200371.
Niet alle vervangende voedingskabels die Microsoft aan programmadeelnemers levert zullen er hetzelfde uitzien. Het type voedingskabel dat verzonden wordt is afhankelijk van de dag waarop de console geproduceerd is en het land waar deze gebruikt wordt.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:01 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=3095
quote:Fabricagedatum: 19-11-2002
Dit geldt niet voor jouw Xbox. Voor jouw Xbox is geen vervangingskabel nodig en er wordt geen kabel verzonden.
Klik hier als je denkt dat je deze berichten ten onrechte hebt gekregen. hier.
volgens mij niet.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:13 schreef taart het volgende:
[..]
[
..
Fabricagedatum: 19-11-2002
..
]
of heb ik iets over het hoofd gezien?
![]()
quote:In alle regio's, behalve Europa, hebben Xbox-consoles die vóór 23 oktober 2003 geproduceerd zijn een vervangende voedingskabel nodig. In Europa hebben consoles die vóór 13 januari 2004 geproduceerd zijn een vervangende voedingskabel nodig.
Dat bedoel ik jaquote:Op donderdag 17 februari 2005 17:13 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
volgens mij niet.
Als ik jouw Fabricagedatum bekijk heb je recht op een nieuwe kabel.
[..]
play.com heeft net mijn exemplaar verstuurdquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:09 schreef kepler het volgende:
[..]
het is zo'n vet spel
die vrijheid in het spel is echt fantastisch. En je kunt ALLES kapot maken
hou games.fok.nl in de gaten voor een review (de ps2 versie alleen....)
Voor 150 eurie'squote:Op donderdag 17 februari 2005 14:38 schreef gijsje79 het volgende:
Ik heb de garantie verlengd tot feb 2007, toen ik hem kocht.
ik had hetzelfde .quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:18 schreef Marthus het volgende:
In een ander topic ("xbox doet het steeds slechter") had ik het volgende berichtje geplaatst:
k heb mijn Xbox nu ongeveer 2,5 jaar. In het weekend game ik gemiddeld een uurtje of 3 ą 4.
Door de week heb ik er geen tijd voor. Dus erg intesief gebruik ik hem zeker niet.
Sinds een aantal maanden doet ie het steeds slechter. Vaak als ik een game een minuutje op pauze zet, loopt het spel vast met de volgende foutmelding: "the disk you're using is dirty or dammaged"
Mijn disks zijn helemaal niet dirty of dammaged, want ik behandel ze héél voorzichtig. Er zitten geen krassen of vlekken op.
De Xbox helpdesk heeft me eerst aangeraden om eens een dvd-cleaning disk te gebruiken.
Heb ik gedaan... helpt niet.
Toen stelden ze voor om er een ventilator achter te zetten. Dit omdat ie misschien te heet wordt. Helpt ook niet.
Het is natuurlijk extra balen omdat de garantie net een half jaartje is vervangen. Je kan je Xbox terugsturen ter reparatie voor de prijs van.... ¤ 120,-
Tja, dan kan je beter een nieuwe kopen.
Zijn er meer mensen met dit probleem? Of nog beter... zijn er mensen met een oplossing?
Nou, ik heb misschien een oplossing. Binnen een paar minuten had ik al een aantal reacties. Er zijn dus mensen met hetzelfde probleem.
Mijn idee is om zoveel mogelijk reacties van mensen bij elkaar te krijgen, en die dan naar Microsoft en naar consumentenprogramma's (radar etc) te sturen.
Ook de ombudsman kan er misschien iets aan doen, want het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat je console het net na de garantieperiode begeeft.
als dat bekend word heb ik een nieuwe xbox van ze te goedquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:27 schreef inkie1010 het volgende:
Mijne is dus in 1 jaar tijd al 2x stuk geweest, misschien kwam het wel door die kabel![]()
Ga idd nu maar ff een mem-kaartje halen, want ik wil niet nog eens in de stress zitten of ik me saved games hou of niet
Volgens mij als je xbox kapot gaat door de stroomkabel dan start je xbox helemaal niet meer opquote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als dat bekend word heb ik een nieuwe xbox van ze te goed
Ik heb dit gehad toen ik me wilde aanmelden bij xbox live, maar het ging na een tijdje gewoon weg en toen deed hij het weer :Squote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:29 schreef HomerJ het volgende:
Ik kan sinds 2 dagen niet meer op Xbox Live! komen.
Xbox Live deed het altijd goed maar sinds gister krijg ik de melding: Xbox live is not responding.
Ik dacht eerst onderhoud maar hij doet het nog steeds. Als ik de troubleshooter doe, geeft hij dit:
O Cables connected
O IP resolved
O NDS resolver
X Xbox live not found
en dan krijg ik een melding dat het aan mijn router ligt, maar ik heb helemaal geen router hij is verbonden aan een Hub die via de modem gaat. Ik heb ook niks veranderd aan de instellingen, kabels of Hub de laaste tijd. De andere 2 internetverbindingen via mijn HUB werken wel en ik heb poort al is verwisseld. Weet iemand wat het probleem is?
Wat een lulkoek zeg. Die oude appartuur heeft ook wel veel minder gevoelige onderdelen. Een DVD drive en een harde schijf is sowieso kwetsbaar, om nog maar niet te spreken over de hitte die het produceert. Stof is funest voor zo'n ding, net zoals m zonder al teveel bescherming meenemen waardoor het apparaat schokken te verduren krijgt.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:06 schreef piet_pelle het volgende:
Een maat van mij heeft precies hetzelfde. Hij heeft een xbox van de eerste generatie. Ik denk dat microsoft de levensduur expres zo tot het uitkomen van de xbox 2 geregeld heeft. Nou ja, iets te vroeg dan.
Wel slecht hoor, mijn megadrive uit 1992 is veel vaker gebruikt en doet het nog perfect. evenals al mijn andere console. Ook heeft hij al 4 xbox joypads gesloopt, slechte kwaliteit hardware maakt microsoft hoor.
Maar het laatste wat je zegt, je hebt maar 1 jaar garantie hoor. Dus je kan niks doen, gewoon pech.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:24 schreef twi het volgende:
en de Gamecube. Tsja, de Gamecube is de Gamecube, dat is al een mankement op zich
komt ook op de pc uit dus wat houd je tegen om em te verkopen?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:00 schreef BMH het volgende:
Mijn xbox maakt nu ook abnormaal veel geluid. En 1 controller werkt maar half. Is mij nog nooit gebeurd bij een andere console (zelf niet bij de n64 controlle met craapy pookje).
Enige console die dood is gegaan is mijn NES na 10 jaar trouwe dienst.
Ook leuk is het dat Rare totaal geen games uitbrengt in de nabije toekomst. Echt fantastisch om een xbox te hebben. Het is dat Splinter cell 3 er aan zit te komen, maar anders wist ik het wel.
doet ie ook niet , me chrystal wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens mij als je xbox kapot gaat door de stroomkabel dan start je xbox helemaal niet meer op
Als je meerdere computers tegelijktertijd aan Internet hebt hangen lijkt het me sterk dat je geen router hebt. Is je kabel/ADSL-modem niet een router?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:29 schreef HomerJ het volgende:
Ik kan sinds 2 dagen niet meer op Xbox Live! komen.
[..]
en dan krijg ik een melding dat het aan mijn router ligt, maar ik heb helemaal geen router hij is verbonden aan een Hub die via de modem gaat.
Ik heb eerst de Gamecube gekocht, en heb nu sinds eind vorig jaar een Xbox.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:23 schreef HomerJ het volgende:
Trouwens, is er nou niemand die zijn Gamecube en Xbox even goed vind net als ik?
Nope een Motorola Subboard Cable Modem en daarnaast een Netgear Double Speed Hub.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:25 schreef twi het volgende:
Zonder routerfunctionaliteit werkt dat niet zo, simipel. Je zult wel een Thomson Speedtouch 510 modem hebben voor ADSL. Dat is een router
wil je perse een US robotics game adapter?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:44 schreef rockstah het volgende:
ik heb een Alcatel Speedtouch 5 poorts router met daar aan nog een U.S. robotics wireless router van 100 euro, en nu moet ik ook nog een U.S. robotics wireless game adapter van 80 euro bij gaan kopen voor ik weer op live kan
Een duur geintje voor die onstabiele verbinding die ik ervoor terugkrijg.
43Mbit denk ikquote:Wat is dan het verschil met deze B adapter en de G adapter?
normaal gesproken bestel ik op de grotere en bekendere sites, maar omdat deze zaak goede punten krijgt bij de pricewatch op tweakers heb ik mijn adapter daar besteld.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:52 schreef rockstah het volgende:
Waar kan je die krijgen dan?
Ik snap het niet zo goed BMH.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:00 schreef BMH het volgende:
Mijn xbox maakt nu ook abnormaal veel geluid. En 1 controller werkt maar half. Is mij nog nooit gebeurd bij een andere console (zelf niet bij de n64 controlle met craapy pookje).
Ook leuk is het dat Rare totaal geen games uitbrengt in de nabije toekomst. Echt fantastisch om een xbox te hebben. Het is dat Splinter cell 3 er aan zit te komen, maar anders wist ik het wel.
Bel de Xbox helpdesk is, dan krijg je een nieuwe controller en omdat het bij jou N64 joystick niet is gebeurd is de Xbox controller meteen slecht? (dat maak ik ieder geval op uit je post hier)quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:00 schreef BMH het volgende:
Let eens op dequote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:33 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ga jij even heel snel je mond spoelen. De cube staat niet bekend om zijn mankementen. De N64 Gampad was een fout (stom lam pookje), maar verder hoor ik weinig slechts over de NGC hardware.
(Zoals jullie zien ben ik nog niet helemaal geļntergreerd in de xbox community, af en toe moet ik nog eens opkomen voor die platina cubes naast m'nTV)
Het is gewoon GameCube... dat jij nu net zo anti gamecube bent als BMH anti-Xbox is is leuk voor jequote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
komt ook op de pc uit dus wat houd je tegen om em te verkopen?
Je loopt aleen maar te zeiken op die xbox , positief zijn over de xbox ho maar.
Post hier gewoon niet als je niks nuttigs te zeggen hebt , pro nintendo doe je maar in het Gaycube topic
[..]
doet ie ook niet , me chrystal wel.
Als je hem dan geen aandacht geeft dan zou het misschien een stuk beter gaanquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:26 schreef Rodie83 het volgende:
Whehehe dacht ik net dat BMH eindelijk eens was opgerot met z'n kansloze opmerkingen komt ie weer om de hoek kijken met z'n achterlijke pro nintendo posts
Of je zegt gewoon dat het een achterlijke kut-user is die vrijwel nooit bijdraagd aan de discussies in het xbox topic. Als ie al post is het om duidelijk te maken dat gamecube heilig is en xbox niet. Dat is irritant en dat mag ook best gezegd worden.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Bel de Xbox helpdesk is, dan krijg je een nieuwe controller en omdat het bij jou N64 joystick niet is gebeurd is de Xbox controller meteen slecht? (dat maak ik ieder geval op uit je post hier)
Wat Fliepke hierboven zegt, er komen zat andere leuke spellen uit
[..]
Let eens op desmiley
[..]
Het is gewoon GameCube... dat jij nu net zo anti gamecube bent als BMH anti-Xbox is is leuk voor je
[..]
Als je hem dan geen aandacht geeft dan zou het misschien een stuk beter gaan
Tuurlijk kan dat irritant zijn, maar iedereen heeft ook weer recht op een eigen mening en de mening van BMH staat jammer genoeg haaks op de mening van de rest hier. Je moet gewoon kunnen zeggen dat je de Xbox niet goed vindt, dan hoeven daar niet meteen reacties op gegeven te worden dat het een 'achterlijke kut-user' is.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:54 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon dat het een achterlijke kut-user is die vrijwel nooit bijdraagd aan de discussies in het xbox topic. Als ie al post is het om duidelijk te maken dat gamecube heilig is en xbox niet. Dat is irritant en dat mag ook best gezegd worden.
het verschil is dat ik niet in het gamecube topic irritant kom doen wat andersom wel gebeurt.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:43 schreef Tain het volgende:
Het is gewoon GameCube... dat jij nu net zo anti gamecube bent als BMH anti-Xbox is is leuk voor je
En zoooooveel duurderquote:Het leven zou zoveel simpeler zijn met maar 1 console
Kheb geen goed woord over Nintendo fanboys die hier onder de gordel xbox lopen te bashen, das iets heel anders.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:36 schreef Young_David het volgende:
Nog maar een paar dagen een Xbox en ik merk meteen hoe irritant fanboys zijn. Aan de ene kant moet je plotseling gaan verantwoorden waarom je nu ineens een xbox hebt, alsof je nintendo verraden hebt. Aan de andere kant heb je xbox fanboys die weer geen goed woordje over hebben over nintendo.
Het leven zou zoveel simpeler zijn met maar 1 console (ownee, dan heb je de pro-pc mensen nog)
Dat hij de Xbox niet kan waarderen is toch zijn probleem, ik zie het probleem niet zo: Jij en vele anderen hebben veel plezier aan de Xbox en geen problemen met deze console, dat hij dat nu toevallig wel heeft (of lekker aan het overdrijven is) is gewoon jammer voor hem, maar het is niet een punt waar je je heel erg druk om moet gaan maken. Nu hebben we alweer een pagina vol off-topic gelul, alleen maar omdat er 1 fanboy is, die wat minder tevreden met zijn Xbox is.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:52 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Kheb geen goed woord over Nintendo fanboys die hier onder de gordel xbox lopen te bashen, das iets heel anders.
man ik kom daar nooitquote:Op zaterdag 19 februari 2005 09:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Gamedemon is ook vaak redelijk negatief in het GameCube topic, Zelda Four Swords MP voor de Cube bijv., dan wordt tegen hem ook niet meteen gezegd dat hij een 'achterlijke kut-user' is, omdat er andere mensen zijn die het wel leuk vinden om met 4 man en 3 GBA's een spel te spelen.
router resetten al geprobeerd?quote:Op zondag 20 februari 2005 11:58 schreef HomerJ het volgende:
Ik kan nog steeds niet op Xbox Live!Zou de netwerkkaart erin kapot kunnen zijn? Ik heb hem wel opgetild deze week om de datum van de fabricage te zien.
ja,quote:
Hier 1.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:23 schreef HomerJ het volgende:
Nee, dat is gewoon een modem en daar hangt een kabel naar de HUB(die splitst het in 3 uitgangen)
Trouwens, is er nou niemand die zijn Gamecube en Xbox even goed vind net als ik?
De release van de game is pas in Juni :|quote:Extreme mode is the new style of racing, and it takes a page or two from the intense, street-racing ranks. Pick up a stylish ride, then modify that sucker to reflect your personality. It's like the motion picture Torque, with less Ice Cube and more actual quality product. Essentially, Extreme mode gives MotoGP 3 that two-games-in-one feel.
Dat zand ookquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:39 schreef twi het volgende:
Moto GP 3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hij kreeg wel een DNS-nummer, maar die werkte niet meer.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:53 schreef HomerJ het volgende:
Gelukkig kan ik weer op Xbox Live
Ik had even naar mijn provider gebeld en het DNS nummer was vernieuwd en die klopte niet meer. Alleen raar dat de Troubleshooter aangaf dat de DNS goed was![]()
Yup, heb een 106je gekocht en hem helemaal suf getuned, en nou is het niet leuk meerquote:Op woensdag 23 februari 2005 16:59 schreef Bastard het volgende:
Is toch V&A voor?
Trouwens, heb morgen NFSU2 van iemand overgenomen, spelen meer mensen dit spel hier
Op IGN een 9.1 gescoord.. las 40 uur zeker racen eer je hebt uitgespeeld.. moet toch weer ff iets nieuws racen voordat Forza er is!
En hoeveel auto's heb je ook daadwerkelijk helemaal op zitten tunen?quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:14 schreef DinoPK het volgende:
Mwah ik heb het spel toch met veel plezier in 1 ruk uitgespeeld, godzijdank heb ik wel betere autotjes in de garage staan dan een 106je
Voor een racetitel gaat het spel ook erg lang mee, 30 uur heb ik er zeker wel inzitten. Is het spel uitgespeeld, dan is het wel klaar ook, al blijft het een leuke multiplayer titel samen op de bank.
Zeker van EA.quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:59 schreef Bastard het volgende:
Is toch V&A voor?
Trouwens, heb morgen NFSU2 van iemand overgenomen, spelen meer mensen dit spel hier
Op IGN een 9.1 gescoord.. las 40 uur zeker racen eer je hebt uitgespeeld.. moet toch weer ff iets nieuws racen voordat Forza er is!
20quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:18 schreef pmponer het volgende:
ja ik denk dat ik die nog wel heb
Nba live 2004 van EA sports that is
Hoeveel euro hebbie ervoor over?
Open een topic in V&A als je iets wil kopen of verkopenquote:Op donderdag 24 februari 2005 08:34 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
20![]()
Mijn kabeltje is ook binnen![]()
het mag hier niet maar het blijkt dat ik me heb vergist ik heb 2003quote:Op donderdag 24 februari 2005 08:34 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
20![]()
Mijn kabeltje is ook binnen![]()
oké...jammer dan...thanx anywayquote:Op donderdag 24 februari 2005 09:31 schreef pmponer het volgende:
[..]
het mag hier niet maar het blijkt dat ik me heb vergist ik heb 2003
![]()
hij is gisteren goud gegaanquote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:05 schreef gijsje79 het volgende:
Brothers in arms gameplay
Nog 2 weken.
woeiquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:37 schreef gijsje79 het volgende:
Ja hier de 11.
Oh ja, mijn tag is trouwens gewoon bjornn dus hij moet werken. (Ik heb mijn tag dus nog niet kunnen reggen..)quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:47 schreef Niwa het volgende:
Nou mijn creditcard is er!
Ik heb nu alleen een probleem om mij te registreren. Alles is ingevuld, maar dan kirjg ik omstebeurt deze errors:
"You have entered a valid gamertag. A valid gamertag must begin with a letter (a-z, A-Z)"
en
"Your account cannot be used at this time. Try again later."
Waarom is dit?
Ik ook niet die tinnen versie is minequote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:54 schreef kepler het volgende:
[..]
woei
ik kan niet wachten, dit spel lijkt me echt goed. Vooral omdat je je eigen peleton kan aansturen en ook zelf kan schieten.
Negeer me maar.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:21 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik ook niet die tinnen versie is mine
Nou dat wil zeggen dat je naam niet in orde is he Bjorn.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:54 schreef Niwa het volgende:
[..]
Oh ja, mijn tag is trouwens gewoon bjornn dus hij moet werken. (Ik heb mijn tag dus nog niet kunnen reggen..)
He pik-omhoog, ga je me nog die Panzer dragoon orta verkopen of wat?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:27 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik heb zo'n dvd kit nog wel voor je liggen. In combinatie met Halo 2, Timesplitters 2 en/of Panzer Dragoon Orta, vraag ik er niet zoveel geld voor.
tja, ligt eraan hoeveel extra die kost. Want zoveel extra zit er niet bijquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:21 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik ook niet die tinnen versie is mine
Exclusive DVD featuring:quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:36 schreef kepler het volgende:
[..]
tja, ligt eraan hoeveel extra die kost. Want zoveel extra zit er niet bij
tja, al die trailers staan meestal toch wel op internet. Misschien dat ik hem wel koop, vie postcards en letters zijn wel leukquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Exclusive DVD featuring:Making of documentary featuring behind the scenes interviews with the development team (27 minutes) Tracks from the Brothers in Arms Road to Hill 30 Orchestral Score Excerpts from the Brothers in Arms Road to Hill 30 screenplay Video demonstration of the game in action with commentary from Director Randy Pitchford and Historian Colonel John Antal (14 minutes) Brothers in Arms Road to Hill 30 trailers Exclusive postcards featuring historical images and documents with commentary by writer and historian Colonel John Antal (US Army Retired) Pvt Johnny Rivas diary 8 page book produced by Penny-Arcade.com Introduction to Brothers in Arms Road to Hill 30 letter written by Colonel John Antal (US Army Retired)
Toch wel weer wat extra's.
Moet nog wel zien of dit ook in nl te koop is.
Anders is ie bij Play wel te bestellen voor ¤52.99
Die zullen er vast wel zijn, maar heel veel mensen vinden het niet echt tof als je ver voor een release een spel in je bezit hebt, waaronder ik dus.quote:Op zondag 27 februari 2005 02:27 schreef multilul het volgende:
ja oddworld is een leuk spelletje.... ik heb hem al een tijdje
is hier dan niemand met een niet originele xbox?
quote:Je bestelling voor een Xbox-vervangingskabel is verzonden. Het kan 2 - 3 weken duren voordat deze wordt geleverd. Terwijl je wacht totdat de nieuwe kabel arriveert, kun je je console het beste uitzetten wanneer er niemand bij is. Installeer de nieuwe kabel zodra je deze ontvangt. Dank je wel, Het Xbox-team
Ja of verkoop hem.quote:Op zondag 27 februari 2005 11:18 schreef HomerJ het volgende:
Microsoft is wel snel met die voedingskabels. Ik heb hem maandag met de post gekregen en gister kreeg ik nog een mailtje:
[..]
Wat moet ik eigenlijk met de oude doen? Gewoon weg-gooien?
Die Close Combat First to Fight lijkt me ook wel wat, jammer dat er daar niet echt veel over word gesproken.quote:Op zondag 27 februari 2005 11:29 schreef Kremers het volgende:
Hmmm, hoewel dat Oddworld: Stanger mij wel aanspreekt, wacht ik nog even met de aanschaf denk ik, Ghost Recon II, BiA, en CC: First to Fight krijg ik deze maand ook al.
XBOX wordt wel overspoeld met FPS'en zeg
FPS platforming adventure.... spel scoort goed over het algemeen !quote:Op zondag 27 februari 2005 11:17 schreef Kremers het volgende:
Begrijp nog steeds niet wat dat Oddworld: Stranger nou voor type spel is, ff de website lezen maar.
En verder niet zoveel.quote:Op zondag 27 februari 2005 18:58 schreef Bastard het volgende:
Alle andere delen heb ik ook gespeeld.. spel met veel humor
Denk dat het wel een ander soort spel is dan de oude Abequote:Op zondag 27 februari 2005 18:58 schreef Bastard het volgende:
Alle andere delen heb ik ook gespeeld.. spel met veel humor
Je bedoelt denk ik van de week.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:26 schreef Niwa het volgende:
Ik heb Live!
Mijn gamertag is bjornn
Ik heb nog niet zoveel spellen om online te doenMoet ik volgende keer maar beter op letten
Ik ben wel nr 27 in de Deathmatch rang bij Unreal Championship![]()
Verpest mijn trots nou niet.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:43 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik van de week.
Ik sta daar in totaal op de 600ste plek.
Moest ik effen zeggen
Wat wil je meer? Tis altijd lachen, leuke levels, leuk verhaal, leuke puzzeltjes.quote:
Jij hebt het ook chronisch gespeeld.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:43 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik van de week.
Ik sta daar in totaal op de 600ste plek.
Moest ik effen zeggen
Oddworld is indd erg leuk, zowiezo kwa orginaliteit scoort ie voor mij een dikke 9. Echt heel komisch om met eekhoorntjes te schieten op erg vreemde tegenstanders.quote:Op zondag 27 februari 2005 02:27 schreef multilul het volgende:
ja oddworld is een leuk spelletje.... ik heb hem al een tijdje
is hier dan niemand met een niet originele xbox?
Zag dat je bij de official xbox magazine de demo van UC2 krijg met live functie.quote:Op maandag 28 februari 2005 08:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij hebt het ook chronisch gespeeld.
Dat is wel een leuke demo discquote:Op maandag 28 februari 2005 10:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zag dat je bij de official xbox magazine de demo van UC2 krijg met live functie.
Samen met Splinter Cell: Chaos Theory, Worms 3D and Conker: Live and Reloaded.
Ben benieuwd wat het word.
Vandaag maar es langs de Bruna.
hele tijd geleden al een demo gespeeld van unreal championship2 t valt me wel een beetje tegen moe tik zeggen...quote:Op maandag 28 februari 2005 10:49 schreef gijsje79 het volgende:
Het gaat dan om deze.
[afbeelding]
Zaterdag hadden ze hem nog niet, hopen dat ie van de week in de winkels ligt.
Project Gotham Racing 2quote:Op maandag 28 februari 2005 15:37 schreef Niwa het volgende:
Ik sta op 655 bij UC deze maand 8).
Wat is nou hét racespel om online te doen?
Noem je dit geweldig.quote:Op maandag 28 februari 2005 17:14 schreef apengek het volgende:
[..]
edit: waarom lees ik hier niks over het geweldige spel: Cold Fear????
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er wel geinig uit.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:22 schreef Klonk het volgende:
snoertje binnen, tjee, zit nog een kastje ofzo aan vast en een heel boekje
[afbeelding]
Volgende week al?!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:33 schreef gijsje79 het volgende:
Oddworld Stranger's Wrath is nu uit.
Zit nu te twijfelen om hem te halen.
Volgende week komt namelijk Brothers in Arms ook uit.
Heb hem ook binnen gekregen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:29 schreef Klonk het volgende:
't ziet er echt zo uit, zou het mischien iets met leeftijd te maken hebben, ik heb hier een erg vroege xbox.
Kzou het gewoon doenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:33 schreef gijsje79 het volgende:
Oddworld Stranger's Wrath is nu uit.
Zit nu te twijfelen om hem te halen.
Volgende week komt namelijk Brothers in Arms ook uit.
Ik wil ook zon kastjequote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:06 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb hem ook binnen gekregen.
Zelfde snoer met kastje.
Nee daarom, dat scheelt wel..quote:
Haal dan dat parket met Splinter Cell Pandora Tomorrow.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee daarom, dat scheelt wel..
Speel zelf nu weer NFSU2.. als ik dat zat ben koop ik wel weer iets anders, ligt er aan wat er op dat moment uit is. Moet ook nog mn live abbo verlengen .. is ook een spel voor te kopen.
Kzal es kijken bij de lokale Bart S. .. gooi ik dat spel wel weg.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:57 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Haal dan dat parket met Splinter Cell Pandora Tomorrow.
Weer een leuke game en een jaar live.
En dat voor 30 euro.
Scheelt je weer 30 euro.
alleen xboxen met de foxlink voeding krijgen zon grote bonk aan de kabel.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:29 schreef Klonk het volgende:
't ziet er echt zo uit, zou het mischien iets met leeftijd te maken hebben, ik heb hier een erg vroege xbox.
Tuurlijk jongen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kzal es kijken bij de lokale Bart S. .. gooi ik dat spel wel weg.
Lijm, plakband en ik ken zelfs iemand die een lint om z'n hoofd bond.quote:Op donderdag 3 maart 2005 01:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Klote zooi mijn headset is dus kapot. Het klemmetje is door midden gebroken, iemand een tip hoe dit te maken?
Dat was een rol verbandquote:Op donderdag 3 maart 2005 02:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Lijm, plakband en ik ken zelfs iemand die een lint om z'n hoofd bond.
Gebruik de mijne al 2 jaar.
Heb hier nog wel 2 liggen wat bied je ervoor.
Lijkt me ook zo terecht, die filmpjes zien er echt tof uitquote:Op donderdag 3 maart 2005 08:47 schreef Chocobo het volgende:
Brother in Arms review
Say hello to the best World War 2 shooter on the Xbox. http://xbox.ign.com/articles/592/592373p1.html
9.5 Presentation
Overall it's a very convincing and exciting production. The perfect blend of history and fun.
9.0 Graphics
The look of the game is undeniably authentic. Character models are the high point here but the environments and effects are also amazing.
9.0 Sound
Very immersive. The chaos of the battlefield never seemed so near. Voice work is good but the actual dialogue is hit or miss.
9.5 Gameplay
The action is intense and engaging. You'll find the tactical elements are simple to use and are well integrated into the overall shooter format.
9.5 Lasting Appeal
The missions vary a little each time you play them and that's enough reason to try the campaign more than once. Multiplayer is a blast.
9.3 OVERALL
(out of 10 / not an average)
[afbeelding]
Ik ga eerst wel wat knutselenquote:Op donderdag 3 maart 2005 02:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Lijm, plakband en ik ken zelfs iemand die een lint om z'n hoofd bond.
Gebruik de mijne al 2 jaar.
Heb hier nog wel 2 liggen wat bied je ervoor.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:37 schreef gijsje79 het volgende:
Kan niet wachten op het spel.
Volgende week.
Bij de Freerecordshop staat ie op 17 maart.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:47 schreef kepler het volgende:
[..]
11 maart was het toch? Ik ga denk ik woensdag wel ff kijken
Op play.com staat hij op 18 maart.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:47 schreef kepler het volgende:
[..]
11 maart was het toch? Ik ga denk ik woensdag wel ff kijken
ik ga nog steeds voor 11 maart, hij is al goud namelijkquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:57 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Bij de Freerecordshop staat ie op 17 maart.
Heb alleen nog maar bij Dimension plus gezien dat ie voor de 11e stond.
Laten we het hopen.
Mei komt ie toch pas.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:21 schreef DinoPK het volgende:
Maart: Geen
April : Forza
Rest van het jaar: Geen
Ik kijk nog wel hoe de financiėn uitvallen.
Ik moet nu ook meer gaan letten op de financiėn, heb nu in 3 maanden tijd al 1 spel gekochtquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:21 schreef DinoPK het volgende:
Spel ligt zeker al in de prullenbak.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:42 schreef Bastard het volgende:
Ah, bij Bartje Smit net nog een LIVE kit gehaald, spelletje en live voor 30 euro.
Ligt tussen de rest.. verwacht niet dat ie ooit word gedraaidquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Spel ligt zeker al in de prullenbak.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:32 schreef gijsje79 het volgende:
Opzich wel zonde.
Tis best wel een goed spel, vind hem wel beter dan deel 1.
Idemquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:20 schreef Bastard het volgende:
Kheb de kabel ook binnen trouwens.. incl kastje.
Whahahaha, bekend verhaalquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:21 schreef DinoPK het volgende:
Zonde. Heb 'm toevallig van de week weer uit de kast getrokken voor de single player, en het is toch echt een superspelquote:
Als je op zoek bent naar een tactical shooter dan zou ik nog even wachten op bijv. Rainbow Six 4.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:58 schreef Kremers het volgende:
Heeft iemand hier Republic Commando? Vraag me af of het wat is
Het ziet er geweldig uit en speelt inderdaad wel leuk. Tot je door hebt dat het een lineair trial en error spel is met een onsamenhangend verhaal.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:03 schreef twi het volgende:
Zonde. Heb 'm toevallig van de week weer uit de kast getrokken voor de single player, en het is toch echt een superspel
Brothers in Arms?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:43 schreef HomerJ het volgende:
Ik zit te twijfelen, ik heb deze maand maar geld voor 1 game, maar ik wil er 2: Spinter cell 3 en Timesplitters 3. Welke van de 2 zou ik eerst kopen
Wat een onzin-argument. Zo kun je over elke game wel zeggen dat het een trial en error game is.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het ziet er geweldig uit en speelt inderdaad wel leuk. Tot je door hebt dat het een lineair trial en error spel is met een onsamenhangend verhaal.
SC3 sla ik dan ook over.
Kom op! Splinter Cell is wel extreem wat dat betreft!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:01 schreef twi het volgende:
Wat een onzin-argument. Zo kun je over elke game wel zeggen dat het een trial en error game is.
Halo 2 op legendary, das trial and errorquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:23 schreef twi het volgende:
Over MGS kan ik niet goed oordelen, maar ik hoor tegenwoordig zo vaak de woorden "lineair" en "trial and error" dat ik er een beetje moe van wordt. Van de korte tijd dat ik MGS op de PSX heb gedaan, was het exact hetzelfde wat ik moest doen. Werd ergens gedropt, en moest ongezien ergens een gebouwtje in komen. Het enige wat anders was, was het camerastandpunt.
Ik zeg niet dat het de meest originele game is met zoveel vrijheid dat GTA eraan kan tippen, maar als je je gewoon neer kan leggen dat je niet de meest vernieuwede game speelt en dat 't gewoon van level tot level gespeeld moet worden, dat het gewoon ontzettend vermakelijk is. Waar hebben we het over, zo goed als elke game in het aktie-genre is lineair en trial & error
Trouwens, in Pandora Tomorrow zitten alleen checkpoints, geen quicksaves
Waarom rij jij zo hard met die Forza demoquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:23 schreef twi het volgende:
Tuurlijk Twi.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:03 schreef twi het volgende:
@Struikrover, ach dat zijn ook maar snelste rondjes die ik eens per zoveel tijd rij. Dan schiet ik weer gigantisch van de baan af en rij ik weer 10 seconden langzamer
MSN gebruik ik zelden tot nooit eigenlijk, maar ik zal vanavond even inloggen om je te accepten
Brothers In Arms: Road To Hill 30 (Limited Edition Tin)quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:55 schreef HomerJ het volgende:
Welke games gaat de Xbox-user deze maand aanschaffen? Ik ga voor Timesplitters 3 en Splinter cell 3
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Brothers In Arms: Road To Hill 30 (Limited Edition Tin)
Juist ja, en daarna ergens TS 3 en wellicht nog Mercaneries ergensquote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Brothers In Arms: Road To Hill 30 (Limited Edition Tin)
Ik hou het bij BiA,... daarna uiteraard Jade Empirequote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:08 schreef febster het volgende:
[..]
Juist ja, en daarna ergens TS 3 en wellicht nog Mercaneries ergens
Fijn 3 goede doch verschillende shooters releasen in een paar weken
Misschien dat ik hem ook nog wel haal.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:40 schreef DinoPK het volgende:
Erg jammer dat niemand voor Oddworld Stranger's Wrath gaat. Ik heb alle grote shooters op TS3 na al gespeeld, en Oddworld bevalt mij het beste eigenlijk. Ja, ik vind hem zelfs leuker dan BiA
Cool stuk... ik hou wel van die taktiek en juist niet van arcade shooters dus dit gaat me wel trekken denk ikquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:58 schreef DinoPK het volgende:
BiA: Door de superhoge verwachtingen viel het mij ietsie tegen in het begin: Grafisch mooi maar soms te zwaar voor het boxje, en storender: de vijanden gaan niet met 1 kogel neer als je denkt raakt te schieten (wat al rottig is doordat de zoommode erg mooi is maar ook vrij rottig om te zien). Als je dat aanvaard als realisme, dan begint het al een stuk leuker te worden. Het stukje taktiek is erg geinig, al merk ik wel dat jezelf voornamelijk de aanvallende actie moet doen aangezien de cpu daar minder succesvol in is (die gebruik ik dan ook meer om covering fire te geven). Dit spel is zeker GEEN full spectrum warrior voor de mensen die dit denken. Het is meer een soort Medal of Honor on Steroids, enorm sfeervol, sublieme presentatie, solide gameplay. De audio in dit spel is ongeėvenaard, net als de WOII sfeer. Waarom ik dit spel dan toch minder vind dan Oddworld: Het spel is niet voor iedereen weggelegd doordat het echt geen arcade shooter is. Het spel is retemoeilijk en soms ronduit frustrerend. En daar moet je tegen kunnen.
edit: kort.... DinoPK kort dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |