Verkapt Fanboy bericht...quote:vrijdag 8 oktober 2004 15:20 schreef BMH het volgende:
GO M$!
Ga nou niet meteen lopen zeiken als ie een keer iets half anti M$ zegt. Als hij al 2 kapotte controllers heeft gehad is dat kut.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Verkapt Fanboy bericht...
dat soort dingen kan je dus ook op een normale manier vragen...en het had zelfs met de gamecube controller kunnen gebeuren...dus doe in het vervolg ff normaal
hij post nooit hier...en als ie wat post is het anti M$....op zo'n manier van : dat zal me nou nooit met de gamecube gebeurenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga nou niet meteen lopen zeiken als ie een keer iets half anti M$ zegt. Als hij al 2 kapotte controllers heeft gehad is dat kut.
Idd ! je hebt gelijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hij post nooit hier...en als ie wat post is het anti M$....op zo'n manier van : dat zal me nou nooit met de gamecube gebeuren
Dat ligt meer aan jezelf dan aan MS ben ik bangquote:Mijn controller is nu ook al kapot! Het is me reserve controller (+- 2 uur gebruikt). GO M$!
Welk nummer kan ik bellen?
ik ook niet hoor.. ook al 2 jaar mn box.. 3 controller, en ze doen het allemaal nog steeds even goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:32 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Toch typisch, als een jaar een xbox met 2 controllers, nog nooit 1 probleem gehad![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 06:09 schreef twi het volgende:
Ik mis m'n Xbox en Live
Ben halverwege het Halo boek First Strike, en da's echt een must have voor alle Halo-liefhebbers. Boek 1 is goed, boek 2 is acceptabel (omdat 't verhaal bekend is) en boek 3 is echt super!
Groeten vanuit Thailand
quote:Bungie's update voor deze week is in het water gelopen omdet, volgens eigen zeggen, de webmaster van Bungie.net dronken en buiten bewustzijn was. Geen nood dat gebeurt wel vaker met Bungie personeel en als goedmakertje zullen we maandag niets minder dan een video-update krijgen!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:06 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
Halo 2
Twi, groeten uit NL, het land met live en Fable
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:07 schreef pkwarts het volgende:
[..]
bij mij is ie gisteren verstuurd van de frs, dus of maandag maar waarschijnlijk dinsdag binnenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:09 schreef Chocobo het volgende:
Hopelijk komt Fable vandaag binnen
Rembours ? Komt idd niet op zaterdag. Mijn Fable had gisteren al binnen moeten zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:11 schreef Tain het volgende:
[..]
bij mij is ie gisteren verstuurd van de frs, dus of maandag maar waarschijnlijk dinsdag binnen
nee gewoon normale verzending, maar frs doet er hier tegenwoordig altijd 2 dagen over van verzenden en ontvangenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Rembours ? Komt idd niet op zaterdag. Mijn Fable had gisteren al binnen moeten zijn
Het is ook nog een hele oude op, zijn bezig met aanpassingenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:44 schreef philipnorth het volgende:
Prijzen in de OP kloppen niet helemaal toch?
Ben dus ook van plan zo'n xbox toch maar te gaan kopen
Iemand tips waar ik t topspin pakket zou kunnen vinden?
Regio gouda/den haag/rotterdam/utrecht zeg maar
Ja, maar ben niet zo'n race liefhebberquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is ook nog een hele oude op, zijn bezig met aanpassingen
geen idee of het top spin pakket nog ergens te halen is, meest populaire is nu wel het burnout 3 pakket
nog een weekje doorbijten Twi! we missen je wel hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 06:09 schreef twi het volgende:
Ik mis m'n Xbox en Live
Ben halverwege het Halo boek First Strike, en da's echt een must have voor alle Halo-liefhebbers. Boek 1 is goed, boek 2 is acceptabel (omdat 't verhaal bekend is) en boek 3 is echt super!
Groeten vanuit Thailand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |