bron?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:20 schreef Mach3 het volgende:
let op wanneer je nu besluit om een xbox of een ps2 aan te schaffen...uit betrouwbare bron weet ik dat die dingen eind aug ong 150 eur gaan kostenscheelt je al snel 40 tot 50 eur voor een consolle
Welke dat dan allemaal??? Maar je hebt er zin inquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:17 schreef Tain het volgende:
Heb nu maar 8 spellen in de preorder staanIk ga het straks echt druk krijgen met spelen...
een zeer gewaardeerde collega van mij. waar ik werk kan ik je niet vertellen, alleen wel dat het nog geheime info is.;)quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:22 schreef Rahl het volgende:
[..]
bron?
Burnout 3: Takedown (XBOX)quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:23 schreef Alfa_Boy het volgende:
[..]
Welke dat dan allemaal??? Maar je hebt er zin in![]()
anti-mach3 topi is niet nodig hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:26 schreef Mach3 het volgende:
[..]
een zeer gewaardeerde collega van mij. waar ik werk kan ik je niet vertellen, alleen wel dat het nog geheime info is.;)
en mocht ik ongelijk hebben mag jij een anti mach3 topic openen eind augustus begin september ..laten we het houden op uiterlijk 10 sep2004 uiteraard
fable?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Burnout 3: Takedown (XBOX)
Jade Empire (XBOX)
Star Ocean: Till The End Of Time (PS2)
Star Wars: Battlefront (XBOX)
Chronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay (XBOX)
Star Wars: Republic Commando (XBOX)
Tom Clancy's Rainbow Six 3: Black Arrow (XBOX)
Halo 2 (Limited Edition) (XBOX)
![]()
Ben niet zo`n Molyneux aanhanger dat ik er vantevoren op vertrouw dat ik het een goed spel zal gaan vinden.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:30 schreef Rahl het volgende:
[..]
fable?
deze is waar...mits die collega niets uit ze duim zuigtquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:29 schreef Rahl het volgende:
[..]
anti-mach3 topi is niet nodig hoordr zijn wel mee nieuwtjes die niet waar blijken te zijn, nix aan te doen.
kan je voor die 50 euro weer een memory card en extra controller kopen...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:31 schreef Mach3 het volgende:
[..]
deze is waar...mits die collega niets uit ze duim zuigt
maar daar heb ik wel voldoende vertrouwen in
ik wacht zelf tot eind aug voor de ps2 die 50 eur kan ik dan weer in een game stoppen
preciesquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:33 schreef Tain het volgende:
[..]
kan je voor die 50 euro weer een memory card en extra controller kopen...
Kippenvelquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:39 schreef Tain het volgende:
Heb geen zin om het vorige topic door te lezen:
ftp://ftp.xboxworld.nl/pub/movies/halo2_bioscooptrailer.avi
halo2 bioscooptrailer van 21MB
Spyware,quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:48 schreef Alfa_Boy het volgende:
codecs girl, codecs Download Divx op divx.com
Niet installeren,quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:53 schreef GinaG het volgende:
Ja godverdomme ik heb nu dat divx ding gedownload![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |