dat mag jij helemaal niet doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat moet de titel worden?
Ik kan het ook niet. Ik kan het alleen snel doorgeven in de crewchatquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:20 schreef rockstah het volgende:
[..]
dat mag jij helemaal niet doen![]()
Wist zo effen nietsquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat moet de titel worden?
gelukkig zit er een raam in mijn kamerquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Xbox deel 109 : Wij zien binnenkort geen buitenlucht meer...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:39 schreef Hellrazor het volgende:
vieuwtuful jou
Ninja Gaiden speelde ik uit maar VJ kreeg ik op Kids niveau niet eens uitquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:39 schreef Hellrazor het volgende:
is Ninja Gaiden moeilijker dan vieuwtuful jou (adult/V-Rated) ?
VJ is op kids ongeveer net zo moeilijk als NG gewoon. Ultra V-rated is niet te vergelijken met een game denk ik. Misschien ikaruga op hard als je beide schepen tegelijkertijd bestuurd met 2 controllers.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:39 schreef Hellrazor het volgende:
is Ninja Gaiden moeilijker dan viewtiful joe (adult/V-Rated) ?
Nou ja, ik vind die black ninja's dus echt niet zo moeilijk.... alleen die incendiary shurikens zijn af en toe een pain in the ass, maarja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:14 schreef rockstah het volgende:
haha, murai is nog makkelijker dan 1 black ninja.
gewoon van de muur af springen en Y, dan wegrollen en overnieuw.
zelfs in de hurricane pack geen problemen met hem gehad.
(reactie op kula vorrige topic)
hij valt juist niet mee qua moeilijkheidsgraad, maar je hoeft echt geen gamegod te zijn om hem uit te kunnen spelen. dat is mijn punt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:32 schreef kulandra het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind die black ninja's dus echt niet zo moeilijk.... alleen die incendiary shurikens zijn af en toe een pain in the ass, maarja.
Ik ken de techniek om Murai te killen, anders was ik niet in chapter 11 aangekomen ondertussen, maar toch vond ik m (zeker de 1e keer dat ik m tegenkwam) best pittig.
Anyway, ik vind dus het hele spel wel meevallen qua moeilijkheid, dat was de kern van mijn betoog
tochquote:Sid Meier's Pirates! will utilize the Xbox Live! capabilities giving gamers the opportunity to battle on the high seas with friends and family.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |