Het is het eerste dat ik daarover hoor. Mededeling is zeker gekomen toen ik op vakantie was? Eurogamer heeft het in hun preview van vandaag gewoon over online ondersteuning. Even afwachten maar!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:14 schreef Chocobo het volgende:
Dacht dat EA het online gebeuren echt uit de software voor PAL TW had getrokken, maar dat kan ik fout hebben
Ik heb gelezen, en weet de bron niet meer maar was betrouwbaar.. dat Tiger Woods NIET LIVE word ondersteund in Europa..quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:59 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Dat kunnen wij toch gewoon? Of zeg jij nou iets wat ik nog niet wist, en waar ik dan ook echt verbaasd om ben?....
quote:Vorige Xbox Topics
001 - 002 - 003 - 005 - 004 - 006 - 007 - 008 - 009 - 010
011 - 012 - 013 - 014 - 015 - 016 - 017 - 018 - 019 - 020
021 - 022 - 023 - 024 - 025 - 026 - 027 - 028 - 029 - 030
031 - 032 - 033 - 034 - 035 - 036 - 037 - 038 - 039 - 040
041 - 042 - 043 - 044 - 045 - 046 - 047 - 048 - 049 - 050
051 - 052 - 053 - 054 - 055 - 056 - 057 - 058 - 059 - 060
061 - 062 - 063 - 064 - 065 - 066 - 067 - 068 - 069 - 070
071 - 072 - 073 - 074 - 075 - 076 - 077 - 078 - 079 - 080
081 - 082 - 083 - 084 - 085 - 086 - 087 - 088 - 089 - 090
091 - 092 - 093 - 094 - 095 - 096 - 097 - 098 - 099 - 100
101 - 103 - 103 - 104 - 105 - 106
Alleen geen idee of gamesrader nou echt een betrouwbare bron is...quote:[21/07/04 10:59]
Xbox Gamer tees off with the latest in the best golfing series to grace gaming
After the inevitable humiliation of 'Tiger' Timmy Henman's quarter-final thumping at Wimbledon, it's time to turn our attention back to the original Tiger, golf supremo Mr Woods himself. And while his real-life form continues to slump quicker than the Iraqi tourism industry, his gaming self goes from strength to strength.
The main thrust of this year's game is an all-new, tougher Tiger experience, courtesy of EA's latest innovation, Tour Mode. Unlocked after you've proved yourself with a few rounds, Tour Mode turns Tiger Woods from jolly arcade knockabout to full golfing simulation. Grass length, wind speed, course condition, bunker depth, green elevation, even the weather: everything and anything now has an adverse effect on your shot. No more hoofing the ball from tee to green on a par 5. And spinning out of the rough is definitely out. Every shot must be placed to perfection. EA reckons Tiger 2005 will add about 15 shots to your round in the 2004 version.
The rest of the line-up is packed with a heady mix of old and new features alike. The ten-year Season mode, real-time events and Pro Shop all return (with over 1,500 new items of golf accessories), while the Legends Tour (take on golfing heroes like Arnold Palmer and Jack Nicklaus), midnight golf and Tiger Proofing (hole customisation) are among the new.
Which leaves one question: where's Live? The US gets it, but not Europe. Like the saying goes, "what Tiger give with one paw, he extracts with a 7 iron from the other".
Tiger Woods 2005 will be swinging its way onto Xbox come 24 September
Ja hoor..quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:43 schreef DinoPK het volgende:
Alleen geen idee of gamesrader nou echt een betrouwbare bron is...
Ik bied 20 euro.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:10 schreef kepler het volgende:
zo riddick uitgespeeld
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik bied 20 euro.
De Eurogamer preview is voor de PS2 versie en die gaat zeker online. Over de Xbox versie werd gezegd dat deze alleen in de VS via Live te spelen zou zijn...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is het eerste dat ik daarover hoor. Mededeling is zeker gekomen toen ik op vakantie was? Eurogamer heeft het in hun preview van vandaag gewoon over online ondersteuning. Even afwachten maar!
Klopt, maar ze verwijzen in hun preview ook naar de XBox versie. Ben ik de enige die hem gelezen heeft ofzo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:09 schreef Chevalric het volgende:
De Eurogamer preview is voor de PS2 versie en die gaat zeker online. Over de Xbox versie werd gezegd dat deze alleen in de VS via Live te spelen zou zijn...
6 is al teveel voor een Burnout game. Als je de eerdere delen goed gespeeld had wist je dat Burnout niet een game is om met 16 man te racen. Maar jij geilt op veel spelers zo te zien?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:15 schreef Gaaaast het volgende:
Maar met 6 online met Burnout 3
Hm, het enige dat ik zo snel zie, is dat ze zeggen dat-ie ook voor de Xbox uitkomt, staat verder geen verwijzing naar Xbox Live in...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klopt, maar ze verwijzen in hun preview ook naar de XBox versie. Ben ik de enige die hem gelezen heeft ofzo?
Ik vind 6 zelf perfektquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:27 schreef Bananenman het volgende:
[..]
4 is het ideale aantal, maar 6 kan er mee door.
Valt op zich wel mee qua prijs, je moet alleen geen madden nieuw kopen bijvoorbeeld, want je verkoopt hem echt maar voor 1/4 van je eigen kostprijs. (ja ben nog steeds frusti daardoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:43 schreef twi het volgende:
Dat soort games zijn hier meestal schrikbarend duur, en moeilijk aan te komen. Maar als 'ie hier voor een leuk prijsje uit komt, zal ik 'm zeker halen.
Je betaald altijd de laagste prijs toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:57 schreef Tain het volgende:
Woei Black Arrow is nu bij play.com 14.99 pond == 22.4016 euro
Yup, de laagste prijs die 'ie is tijdens je "bestelperiode". Stel dat 'ie nu ineens 2200 euro zou worden, dan heb je een koopjequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je betaald altijd de laagste prijs toch?![]()
ik heb nu iets van 10 pre-orders bij play.com staan, dus als ze allemaal 4 euro goedkoper zijn dan heb ik toch weer 40 eurie bespaardquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:24 schreef twi het volgende:
'k Heb 26,50 betaald, maar had 'm eerst bij Play.com staan, daarna bij GCShop, omdat die toch een dag of zes, zeven sneller is. Maar goed, 4 eurootjes...
Enneh, tsja, ik heb Madden voor 25 euro kunnen verkopen, dus dat viel nog redelijk mee. 'k Hou zelf alleen echt totaal niet van de defense in NFL games, of van loop acties door 't midden. Ik wil passen en scoren, de rest is weggegooid geld
Juistemquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:52 schreef Tain het volgende:
[..]
ik heb nu iets van 10 pre-orders bij play.com staan, dus als ze allemaal 4 euro goedkoper zijn dan heb ik toch weer 40 eurie bespaard
Die je dan meteen weer kan (pre-)orderen bij Play.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JuistemEn dat is dus een extra game ongeveer
Laat je ff weten wat je ervan vindt, dan ga ik het ook wel halen denk ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:25 schreef pkwarts het volgende:
riddick vandaag binnen gekregen. nu klaar met werken dus dat wordt spelen
Als je van first person action games houdt moet je m zeker halen !!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:12 schreef GinaG het volgende:
[..]
Laat je ff weten wat je ervan vindt, dan ga ik het ook wel halen denk ik![]()
veel plezierquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:25 schreef pkwarts het volgende:
riddick vandaag binnen gekregen. nu klaar met werken dus dat wordt spelen
Dan mag je wel even goed je best gaan doen, tis geen makkelijk spel om in 1 avondje uit te spelen. Ja het spel is kort, en dan? Je hebt wel 10 uur vol super gameplay, zo goed als niet herhalend, waar je totaal in op gaat. Een heleboel shooters zijn 20 uur, maar herhalen de helft. Wat speel je liever? (het is alleen net geen 60 euro waard..)quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:31 schreef kepler het volgende:
[..]
veel plezier
en vanavond heb je hem wel weer uitgespeeld
ik zeg ook niet dat het slecht isquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:40 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Dan mag je wel even goed je best gaan doen, tis geen makkelijk spel om in 1 avondje uit te spelen. Ja het spel is kort, en dan? Je hebt wel 10 uur vol super gameplay, zo goed als niet herhalend, waar je totaal in op gaat. Een heleboel shooters zijn 20 uur, maar herhalen de helft. Wat speel je liever? (het is alleen net geen 60 euro waard..)
En dan heb je altijd nog de hidden packages, hard difficulty.
Speel dit spel nooooooit op easy, dan ben je echt een nongamer (want dan speel je het echt met de gedachte het spel zsm terug te brengen en dat is simpelweg zonde).
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:53 schreef Tain het volgende:
daarom betaal ik er maar 40 euro voor bij play, wel 2 weken later binnen dan iedereen
Kuch. Ik heb hem in 7 uur laatst uitgespeeld (normal moeilijkheidsgraad, en ik had op één na alle sigaretten pakjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:40 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Dan mag je wel even goed je best gaan doen, tis geen makkelijk spel om in 1 avondje uit te spelen. Ja het spel is kort, en dan? Je hebt wel 10 uur vol super gameplay, zo goed als niet herhalend,
quote:August 10, 2004 - Vivendi Universal Games today announced the development of Scarface, a new third-person shooter based on the 1983 Brian De Palma classic (in turn based on the 1932 Howard Hawks classic). The title is being developed by Radical Games and is planned for release in Fall 2005 for PC and consoles. Exactly which consoles has yet to be revealed.
Players will step into the shoes of Tony Montana, the larger-than-life gangster memorably played by Al Pacino in the film. While it has yet to be revealed whether any of the film's cast and crew will contribute to the game, VU Games has announced that David McKenna (screenwriter for American History X) will handle the storyline.
"The treacherous world of Scarface is a natural property to translate into a cinematic game play experience," said Michael Pole, Executive Vice President, Worldwide Studios for Vivendi Universal Games. "The game will feature cutting-edge technology, a compelling storyline and the unprecedented experience of playing as one of Hollywood's most notorious gangsters, Tony Montana."
"Scarface was a landmark film and has inspired countless movies and games," said Bill Kispert, vice president of Interactive at Universal Studios Consumer Products Group. "Having the chance to now bring gamers the authentic experience is an opportunity and challenge we are looking forward to."
We should see more details on the game in coming months, including first screens. Given its screen inspiration, though, it's safe to assume Scarface will be heavy on action and include not a little bloodshed. Stay tuned for more.
deze week hoor ik er ook bijquote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:24 schreef pkwarts het volgende:
scarface de game
[..]
Denk het niet, de reden dat het uit Ninja Gaiden gehaald is, is dat MS geen 18+ wil uitbrengen... Ubisoft heeft daar volgens mij geen problemen mee.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:21 schreef Tain het volgende:
Ziet er goed uit, paar keer hoofden zien vliegen maar dat zal er wel weer uit worden gehaald
quote:Here's the full line-up:
* Sonic The Hedgehog (Sega Genesis)
* Sonic The Hedgehog 2 (Sega Genesis)
* Sonic The Hedgehog 3 (Sega Genesis)
* Sonic & Knuckles (Sega Genesis)
* Sonic 3D Blast (Sega Genesis, Saturn)
* Sonic The Hedgehog Spinball (Sega Genesis)
* Dr. Robotnik's Mean Bean Machine (Sega Genesis)
* Sonic & Knuckles lock-on: Sonic The Hedgehog 2
* Sonic & Knuckles lock-on: Sonic The Hedgehog 3
* Sonic & Knuckles lock-on: Blue Spheres
* The Ooze
* Comix Zone
* Flicky
* Ristar
* Sonic the Hedgehog (Game Gear)
* Sonic Chaos (Game Gear)
* Sonic Drift (Game Gear)
* Sonic Labyrinth (Game Gear)
* Dr. Robotnik's Mean Bean Machine (Game Gear)
* Sonic Blast (Game Gear)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |