Dus je speelt het niet meer.quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:02 schreef twi het volgende:
Ik denk dat Brothers in Arms wat (online multiplayer betreft) gaat worden wat Full Spectrum Warrior liet liggen. Hoe leuk FSW ook was online met 2 man, vind ik het online gamen met z'n 2'en toch een stuk minder dan met 4+ man.
De gameplay is uiteraard wel wat minder uniek dan FSW, maar da's e en andere discussie
Hier moest ik wel van lachen. De speech in Sudeki is de slechtste allertijden. Saai, eentonig, irri en vooral ehm... tja.. slecht. Overall good voice acting..quote:Sound
Overall good voice acting with a variety of European accents. Some of the dialogue is a bit weak. A strong score accentuates the more dramatic combat moments.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 05:25 schreef Eitjes het volgende:
Sudeki een 7.8 op IGN. Dus een 5 á 6 op alle andere sites. Helaas, een bagger game. Zoals ik al maanden roep, maarja.
[..]
Hier moest ik wel van lachen. De speech in Sudeki is de slechtste allertijden. Saai, eentonig, irri en vooral ehm... tja.. slecht. Overall good voice acting..
Ik verwachtte een betere score van Sudeki eerlijk gezegd. Mmmmm,... das best jammer. Als de scores op andere sites ook zo blijven laat ik de game liggen. Er staan teveel andere goede games tegenover. He,....quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:34 schreef twi het volgende:
Da's natuurlijk ook weer overdreven Eitjes. Een 7.8 is gewoon een goeie score, er zijn wel meer ontzettend leuke games die lager scoorden op IGN en veel baggergames die meer scoorden. Al verwachtte ik van Sudeki al een stuk minder omdat de setting me gewoon niet zo aan sprak. Ik kreeg een beetje een beetje teveel het Azurik gevoel (hoewel ik die game nog nooit heb gespeeld). Beetje teveel fantasy in een fantasy wereld.
Ja precies,.... een baggergame zou ik dat noooooit noemen. Dan moet ik hem eerst spelen. Nee,.. gewoon net niet leuk genoeg voor mijn collectie. Zo noem ik het. Er komt al zoveel uit en dit maakt de keuze wat makkelijkerquote:Op woensdag 21 juli 2004 09:48 schreef twi het volgende:
Tsja, ik verwachtte ook wel minstens dat de 8,5 gehaald ging worden, maar verwacht van Jade Empire gewoon wat meer. De eerste screens van Sudeki vond ik geweldig qua scenario (kan me nog herinneren dat ik helemaal gek werd van dat zonnige dorpje met die brug en al dat mooie groen in de omgeving). Daarvan heb ik echter sinds dien weinig meer teruggezien.
Alleen dat de voice acting zo slecht zal zijn zal best wel, en dat zal wel irritant zijn op wat momenten, maar dat gebral over "een bagger game" is dan gelijk ook weer zo compleet nutteloos en overdreven...
Maar jij hebt dus een andere router gekocht?!?! kan je dan niet gewoon een firmware upgrade doen ?quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:56 schreef twi het volgende:
Dan zitten jullie routers dwars. Ik heb 't ook gehad, bij een bepaalde firmware van m'n router hoorde ik sommige mensen niet, maar bij degene die ik nu heb gaat 't prima.
Psssssst voor Live dingen hebben we eigen deze thread
nee sorryquote:Op woensdag 21 juli 2004 10:32 schreef pkwarts het volgende:
iemand sudeki kopen? ik vraag er 50 euro voor
Toch vind ik dat van die routers best onzin. Want ik heb geen router staan, maar heb ook wel eens dat als ik een game aanmaak en mensen uitnodig ze niet kunnen joinen. En dan probeer ik het andersom en dan lukt het wel. En dan hoeft het dus niet altijd zo te wezen he..quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:56 schreef twi het volgende:
Dan zitten jullie routers dwars. Ik heb 't ook gehad, bij een bepaalde firmware van m'n router hoorde ik sommige mensen niet, maar bij degene die ik nu heb gaat 't prima.
Wat doe je als die ook kut scoortquote:Op woensdag 21 juli 2004 10:40 schreef kepler het volgende:
[..]
anders wacht ik gewoon op Fable
En toch koop ik um.quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:45 schreef SailingAce het volgende:
Jammer van Sudeki dan.. tis geen gillen spel dus. Nou ja de liefhebber kan een hoop verdragen natuurlijk.. dan neem je die voiceacting wel voor lief als er wat tegenover staat.
Maar tword dus geen topgame... jammer. Dan maar geld steken in iets wat wel top is.
nope.quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:46 schreef SailingAce het volgende:
Riddick word niets met LIVE gesupport toch?
Nee ik koop hem nu niet meer, was het wel van plan.. net zoals Driv3r dan. Nee spaar het spel wel uit voor nog een racespel ofzoquote:Op woensdag 21 juli 2004 10:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En toch koop ik um..
Gelukkig hebben we HALO2 en Jade Empire nog.
Als die niet beide boven een 9 scoren dan...dan.. Nou ja, dan ga ik iets geks doen of zo,.
Hmm, misschien eens tweedehans kopen dan.quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:47 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nope.
misschien live aware (joepie!)
WTF gebeurt er als je tussen 24 uur en 72 uur annuleerd?quote:Annuleren is kostenloos binnen 24 uur. Na 72 uur zijn hier kosten aan verbonden.
Fable wordt een Halo killer. Of iig een Kotor killer.quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:59 schreef pkwarts het volgende:
overigens vrees ik ook voor fable. echt duidelijke gameplay hebben we nog niet gezien.
halo 2 kan niet meer mis gaan. zelfs als bungie nu pas halo 1 zou uitbrengen zou het nog wel in de 9 scoren.
Tis wel een Molyneux game he, die worden altijd te hoog gewaardeerd voordat ze uit zijnquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:06 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Fable wordt een Halo killer. Of iig een Kotor killer.
het wordt geen halo2 killer... Iedereen die een xbox heeft koopt Halo2 gewoon blindquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:06 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Fable wordt een Halo killer. Of iig een Kotor killer.
demo? waar waar waar? demo? waar? demo? waaaaaaaaar?quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:10 schreef Bananenman het volgende:
Yup Sudeki valt niet zo in de smaak bij 1Up en IGN
En ook ikzelf vind het niet echt tof na het spelen van de demo. Dit gaat niet goed
naast de IGN review van driv3r stonden ook driv3r bannersquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:15 schreef Gamedemon het volgende:
hms 1UP is niet zo serieus te nemen...een slechte review tussen 3 sudeki banners in...jezus...
Ik heb het dan ook over Halo en niet Halo 2....quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:32 schreef kepler het volgende:
[..]
het wordt geen halo2 killer... Iedereen die een xbox heeft koopt Halo2 gewoon blind
Fable moet eerst de hype maar waar maken, laten we hopen dat dit lukt. Ik heb goede hoop
Zat bij de OXM van deze maand. Alleen met NTSC Xbox te spelen hoorquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
demo? waar waar waar? demo? waar? demo? waaaaaaaaar?
Ik haal hem gewoonquote:Op woensdag 21 juli 2004 09:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik verwachtte een betere score van Sudeki eerlijk gezegd. Mmmmm,... das best jammer. Als de scores op andere sites ook zo blijven laat ik de game liggen. Er staan teveel andere goede games tegenover. He,....Toch wel jammer.... de eerste echte rpg !
quote:This is certainly the most colorful RPG on Xbox. Great environments.
quote:The combat system is my favorite among action RPGs, especially once you hit the halfway point
zat er geen replay in den haag?quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:50 schreef koei het volgende:
Mijn xbox live account is bijna verlopen dus ik moet even een nieuw startersetje halen. Nu had ik bij de Mediamarkt in Rotterdam setjes van 30 euro gezien met mechassault. Weet iemand of ze deze ook bij andere winkels verkopen? (Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik ze in de mediamarkt in Den Haag heb gezien, al ga ik daar straks natuurlijk nogwel even langs)
nee, wel een gameshop maar volgens de website verkopen ze die setjes daar niet (al loop ik daar ook even langs voor de zekerheid, zit toch in de buurt). Maar volgens mij was de Replay inderdaad de winkel waarvan ik had gehoord dat ze daar die setjes ook hadden.quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:53 schreef pkwarts het volgende:
[..]
zat er geen replay in den haag?
ik heb hem bij de MM in utreg gekocht.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:02 schreef koei het volgende:
[..]
nee, wel een gameshop maar volgens de website verkopen ze die setjes daar niet (al loop ik daar ook even langs voor de zekerheid, zit toch in de buurt). Maar volgens mij was de Replay inderdaad de winkel waarvan ik had gehoord dat ze daar die setjes ook hadden.
Maar ik lees net dat die ook in Nijmegen zitten waar mn ouders momenteel zijn. En als ze dan toch al zo'n eind gelopen hebben kunnen ze vast nogwel een eindje omlopen voor mijn live setje als ik 'm hier niet kan vinden.
No wayquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Star Ocean op de Xbox
Which leaves one question: where's Live? The US gets it, but not Europe. Like the saying goes, "what Tiger give with one paw, he extracts with a 7 iron from the other".quote:
gasten van Xbox gebeld en schijnt een bekend probleem te zijn. Maar je hoeft alleen 3 poorten open te zetten op de router....... dus gelijk een nieuwe kopen is wel heel rigoreus!quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:56 schreef twi het volgende:
Kanker Amerikanenquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:51 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Which leaves one question: where's Live? The US gets it, but not Europe. Like the saying goes, "what Tiger give with one paw, he extracts with a 7 iron from the other".
![]()
Come again??quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:51 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Which leaves one question: where's Live? The US gets it, but not Europe. Like the saying goes, "what Tiger give with one paw, he extracts with a 7 iron from the other".
![]()
De meeste zweren bij Tigerquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:43 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Oh well, misschien komt er nog wel iemand met een goed golf spel dat wel Live is (behalve Links).
En toch haal ik hem.quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:39 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Kanker Amerikanen
Ze hebben de set dus niet bij de MM in Den Haag. Wel een andere set met rallisport challenge 2, maar die was 67 euro en ik heb geen zin om 37 euro extra neer te leggen voor een spel dat ik niet hoef. En de losse live setjes kosten nog gewoon 60 euro.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:04 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik heb hem bij de MM in utreg gekocht.
Kun je beter de vorige kopen voor een leuke prijs.quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:09 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
En toch haal ik hem.![]()
Verkoop jij hem.quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:29 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Kun je beter de vorige kopen voor een leuke prijs.
Jaquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:45 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Verkoop jij hem.
en als ik EA een zuigend iets noem dan discrimineer ikquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:55 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja
Maar ik heb daar serieus last van dus he.. ja kan wel nieuwe PGA tour halen, nieuwe tiger. Maar als het op hetzelfde neer komt als wat ik al heb weet ik het niet hoor.
Echt serieus last van die EA nou
quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en als ik EA een zuigend iets noem dan discrimineer ik![]()
EA kut bedrijf
Omtrent EA en live kan ik met je meegaan ja.. hmm, misschien zo eens naar de EA afdeling hier in het gebouw lopenquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en als ik EA een zuigend iets noem dan discrimineer ik![]()
EA kut bedrijf
Die Sam Fisher blijft het proberen hequote:Op woensdag 21 juli 2004 17:26 schreef HomerJ het volgende:
Nog 2 must-haves: PoP 2 en Splinter cell 3 in Q4![]()
![]()
![]()
hoeveel geld hebben we denken ze?
quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:37 schreef HomerJ het volgende:
Tjah, er komt nu ook een CO-OP live! optiedus samen missies uitspelen
Ik had met mijn eerste router geen problemen (Alcatel Speedtouch Home tweaked) maar met mijn nieuwe in bet begin wel. Die nieuwe had ik trouwens gekocht omdat 't een all-in-one (Linksys WAG54G met Wi-Fi, switch, router, adsl-modem) is. Van die laatste moest ik dus de firmware (niet upgraden maar) downgraden om alles probleemloos te laten verlopen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:12 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus een andere router gekocht?!?! kan je dan niet gewoon een firmware upgrade doen ?
ps. had dat topic gezien maar die heet geef aan als je Live gaat......![]()
BiA is een fps (dus zelf schieten) en tactisch want je geeft ondertussen orders aan je teamgenotenquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:25 schreef yvette1982 het volgende:
brother in arms. Is dat zoiets als full warrior spectrum of juist medal of honour.
Ik wil liever zelf richten en schieten zoals in medal of honour. En niet leiding geven aan een stel mannetjes en zelf te weinig doen. Hoe is dat met brother of arms?
En zijn conflict desert storm 2 en shadow ops red mercury ook spellen zoals medal of honour the rising sun of meer fws?
Ja, daarom kocht ik deel 2 al niet eensquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Was in deel 2 ook.
Overigens is SC3 EEEECHT niet de moeite waard vrees ik. WEER sluipen, WEER sneaken, WEER "This mission is based around stealth" en WEER "You sounded one alarm to many, the mission is over"
En co-op LIVEAlleen BMH doet dat
Precies, ik vond het eerste deel ook al nietsquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:25 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja, daarom kocht ik deel 2 al niet eens
Mjah, je zegt hetzelfde als ik, alleen wat genuanceerderquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:30 schreef pkwarts het volgende:
het is natuurlijk zo dat vervolgen op elkaar lijken en dat is geeneens zo verkeerd. maar de gameplay van splinter cell was uiteindelijk toch te saai voor mij.
de dichter in mijquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, je zegt hetzelfde als ik, alleen wat genuanceerder
Nee das niet waar...aleen 2 vs 2 tegen elkaar als merc of spy zijnde elkaar dood maken...quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Was in deel 2 ook.
Overigens is SC3 EEEECHT niet de moeite waard vrees ik. WEER sluipen, WEER sneaken, WEER "This mission is based around stealth" en WEER "You sounded one alarm to many, the mission is over"
Ah, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee das niet waar...aleen 2 vs 2 tegen elkaar als merc of spy zijnde elkaar dood maken...
nu krijg je een volledige campaign voor je kiezen die je samen kan doen...pootje geven aan elkaar om ergens op te komen...1 iemand die een touw vasthoud zodat de ander naar benden kan glijden......
Ik wist dat je dit ging zeggen BMHquote:en wat maakt het nou uit dat het etzelfde is?
alle marios zijn toch ook etzelfde? weer op een vijand springen...weer bowser verslaan....bij zelda weer een kerker in..weer hetzelfde doen...
dat zijn vervolgen nou in eenmaal...bij splintercell 3 gaan ze nog meer moves erin stoppen...andere missie structuur..betere graphics...word gewoon een geil spel
Nee 2 viel erg tegen achteraf.... laat deel 3 opzekers liggen. Kan er nog steeds niet over uit dat Tiger niet live gaat trouwens.... waarom tochquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Was in deel 2 ook.
Heb dit mailtje naar support@eagames.nl gestuurd.quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee 2 viel erg tegen achteraf.... laat deel 3 opzekers liggen. Kan er nog steeds niet over uit dat Tiger niet live gaat trouwens.... waarom tochDe techniek is er..... ze halen het er dus bewust voor de Europese release gewoon uit
EA??
quote:
En Tiger Woods 2005 dan?
hahaquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:01 schreef twi het volgende:
[..]
Heb dit mailtje naar support@eagames.nl gestuurd.
[..]
Strak plan.. ook verstuurdquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:01 schreef twi het volgende:
[..]
Heb dit mailtje naar support@eagames.nl gestuurd.
[..]
Ja, dat mailtje dusquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die is wel geniaal eigenlijk
Ja, mooie stad.quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:31 schreef yvette1982 het volgende:
.......... niet zelf schieten maar leiden.?
Vond 't een beetje verspilling van ruimte om onnodig SailingAce te quoten (da's al snel onnodig)quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat mailtje dus
Pure Pwnage niet
FSW is de enige in z'n soort, dus download er maar lekker op los met die andere games. Doei!quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:31 schreef yvette1982 het volgende:
Ik wil liever zelf richten en schieten zoals in medal of honour. En niet leiding geven aan een stel mannetjes en zelf te weinig doen.
En zijn conflict desert storm 2 en shadow ops red mercury ook spellen zoals medal of honour the rising sun of meer full warrior spectrum achtig dus niet zelf schieten maar leiden.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |