Ik heb MM3 en heb een minuut of 2 gespeeld.. Wil um graag is een keer live proberen..quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:40 schreef twi het volgende:
Ik heb trouwens zin om een avondje te MM3'en gewoon met een man of 8, zal wel kijken of ik vanavond wat tijd heb om een game te hosten en dan zie ik wel wie er kan joinen...
Jawelquote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:50 schreef partana het volgende:
Is het dan niet raar dat ik nog nooit iemand uit nederland ben tegen gekomen? en ook dat mijn connectie bij rs3 vaak maar 1 ster is?
Zeker een ranking onder de 10 jij en hij 30+ ?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:16 schreef Revision het volgende:
laatst eindelijk een nederlander tegengekomen, krijg ik meteen ruzie met die gast(en zn broertje) omdat ik hem perongelijk de bocht uit knalde![]()
![]()
![]()
hij heette widdeck ofzo
Ik heb je toegevoegdquote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:33 schreef partana het volgende:
hmmmm ok, wie mag ik toevoegen???
johquote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:13 schreef Tommie84 het volgende:
Ik heb er hier nog niks over gelezen, maar DE NIEUWE PGR2 DOWNLOAD IS ER!!!
Ik denk, ik zeg het even.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:18 schreef SailingAce het volgende:
[..]
joh![]()
je xbox staat niet naast je pc?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:51 schreef HomerJ het volgende:
Ik moet een hele kabel door het huis leggen/boren voor Live!
nope 45 euro als je em zelf maakt..inclusief tang...en 50 meter utpquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:14 schreef twi het volgende:
Dan moet je 'm zelf maken, wat best kut is. Anders zet je de Xbox ergens anders. Ik bedoel, wat wil je dan? Zonder kabel op Live? Ben je op z'n minst 150 euro kwijt
Nee, internet aansluiting heb ik beneden en mijn X-box staat boven.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:26 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je xbox staat niet naast je pc?
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:44 schreef twi het volgende:
Lees m'n quote nog eens goed
Ik moet zeggen, was erg gezellig in die room... " Nog een keerrrr"quote:Op zondag 11 juli 2004 02:13 schreef twi het volgende:
Dat riepen we de hele avond tegen iedereen die in de room zat, werd ook een kwartier tegen mij geroepen toen ik net joinde. Bovendien konden we je amper verstaan, alleen. "ga......kanker....download.....niet......"
Deze nieuwe download is leuker dan de vorige eigenlijk, leukere tracks, leukere wagens..quote:Op zondag 11 juli 2004 02:15 schreef Gamedemon het volgende:
ja kwas nog iets aan et uploaden had ik met 1 knop uit kunnen doen..
en als er 6 man kick roept dan weet ik et wel...+dat ik zuig in et spel....en het was "Ik ga die kanker content niet downloaden want die andere download werd ook maar 2 dagen gespeelt"
moet PGR2 nog uitspelen..zo boeiend vind ik em niet...de laatste update had ik ook tegen me zin gekocht omdat mensen et weer gingen spelen..na 2 dagen niemand meer online gezien in dat spel..kheb hooguit 4 rondes gereden na update...das 1.25 per rondje..beetje prijzigquote:Op zondag 11 juli 2004 11:43 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Deze nieuwe download is leuker dan de vorige eigenlijk, leukere tracks, leukere wagens..En voor die 5 euro zeker waard!!
Ikquote:Op zondag 11 juli 2004 22:53 schreef Kondros het volgende:
wie heeft er ier allemaal wolfenstein ?
CS?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:48 schreef pkwarts het volgende:
ja, wie gaat er ff terrorist hunt met me doen?
nope. rbs 3quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:51 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
CS?
Dat zullen er maar weinig van zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Speelt iemand hier ook nog via Xbox Connect of...?
Ja, maar daar kan je Halo niet op spelen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 02:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat zullen er maar weinig van zijn.
Denk dat de meeste hier Live hebben.
Ach in November Halo 2.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 09:08 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan je Halo niet op spelen.![]()
halo = geen headset = niet leukquote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:10 schreef Tain het volgende:
ik speel denk ik liever RS3 op live dan Halo 1 via xbconnect...
inderdaad en halo is nou niet echt voor online multiplayer gemaakt, coop is leuk, maar dan mis je de headset. Tegen elkaar is ook wel leuk, maar de maps zijn nou niet echt denderendquote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
halo = geen headset = niet leuk
Mijn ELO, wat doe je? :'(.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:11 schreef twi het volgende:
Nee, eigenlijk zijn ze best lame, dus je mag ze voortaan achterwege latenNet als die clan oproepen. Dank u.
Hee.. babsie staat ook in mijn lijstquote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:33 schreef Gamedemon het volgende:
he anormimoes was wel leuk he vandeweek met die babsie op PGR2
"ik kan wel goed met auto's overweg" zei een girl gamer
kreeg ze als reactie :
"het enigste waar je goed in bent is de achterbank"
Was zeker erg lachuhquote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:33 schreef Gamedemon het volgende:
he anormimoes was wel leuk he vandeweek met die babsie op PGR2
"ik kan wel goed met auto's overweg" zei een girl gamer
kreeg ze als reactie :
"het enigste waar je goed in bent is de achterbank"
kwam niet meer bij toen die gast ali de vries zeiquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:00 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Was zeker erg lachuhAli de vries
![]()
Ja maakt niet uit, ik wist niet hoelang ik weg zou zijn.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:47 schreef Gamedemon het volgende:
Taart sorry man maar je moest toch weg toch?
Offline ben ik ook altijd sneller dan op Live. Bij mij zijn het de zenuwen en de nogal onvoorspelbaarheid van mede Livespelers.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:06 schreef SailingAce het volgende:
He kut.. Bij RSC2 een prachtige tijd gereden op een lange baan (career mode).. wel 25 seconden sneller dan mijn XBOX liev record gereden.
Maar dat word niet opgenomen in de lijst met tijden.. ja.. lokaal heb je dan een snelle tijd staan.
is er eigenlijk al een update +scoreboard reset? daar wacht ik op namelijkquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:06 schreef SailingAce het volgende:
He kut.. Bij RSC2 een prachtige tijd gereden op een lange baan (career mode).. wel 25 seconden sneller dan mijn XBOX liev record gereden.
Maar dat word niet opgenomen in de lijst met tijden.. ja.. lokaal heb je dan een snelle tijd staan.
Nee niet.. dus die scores die absurt zijn tel ik voor mijzelf niet mee..quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
is er eigenlijk al een update +scoreboard reset? daar wacht ik op namelijk
'T verschilt dus per game zo te zien. Bij RSC2 kan ik 't geblèr van die Fransen perfect horen. Terwijl bij Counter Strike dit juist weer vaag is te horen, zinnen vallen weg enz. Maar, bedankt voor de infoquote:Op woensdag 21 juli 2004 02:22 schreef twi het volgende:
Welke game heb je problemen mee?
kijk ik vind het echt een leuk spel...quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:55 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nee niet.. dus die scores die absurt zijn tel ik voor mijzelf niet mee..
Sta totaal bijna top 1000 van de wereld... stel dat er 750 man zijn die lopen te cheaten, rij ik nog aardig mee.
ik kan nu al mijn gezette tijden die ik heb gereden aan het begin van het spel niet meer inhalenquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Offline ben ik ook altijd sneller dan op Live. Bij mij zijn het de zenuwen en de nogal onvoorspelbaarheid van mede Livespelers.
Moet kunnen of je hebt het perfekste rondje ooit geredenquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:35 schreef taart het volgende:
[..]
ik kan nu al mijn gezette tijden die ik heb gereden aan het begin van het spel niet meer inhalen![]()
als je het doet om de tijd rij je altijd langzamer...![]()
Ja tsi kut.. maar ik heb niets gelezen dat ze die scores gaan resetten.. zou het nu ook niet meer zo tof vinden eigenlijk.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kijk ik vind het echt een leuk spel...
maar kheb altijd het idee dat ik voor niets rijd...als je ziet dat het record 19 seconde is en jij doet anderhalve minuut over die baan....daar irriteer ik me aan..of jij rijd foutloos...rijd eerste....en je ziet in 1 keer iemand voor je neus spawnen...kolere glitchers
Veel plezierquote:Op vrijdag 23 juli 2004 06:49 schreef Mister_T het volgende:
GoedemorgenNet terug van stappen
Iemand Live?
nee doe maar rbs 3quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:25 schreef Gamedemon het volgende:
twi zullen we ff live?
met pgr2 ofzo...moet vanavond sailingace zien te pwnen namelijk
jij bent jarig...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:25 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nee doe maar rbs 3![]()
dat vier ik pas vanaf 5 uur. heb dus tijd nog om je te ownenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij bent jarig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |