Nou de rest nogquote:Your order for "Tom Clancy's Ghost Recon 2" has been received.
Thank you for ordering with http://www.play.com.
Please check the following order information:
Order Reference(s) : xxxxxxx
Item : Tom Clancy's Ghost Recon 2
Price : £17.99
Quantity : 1
Delivery Cost : Free
Payment : Credit Card
volgens mij is die nergens meer te koop...quote:Op woensdag 22 december 2004 23:34 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Xbox Limited Edition (Xbox + Halo + MM3) 150 euro
Waar is die eigenlijk nog te koop?
quote:Op donderdag 23 december 2004 00:06 schreef Enemy het volgende:
Nou Demon, jij je zin![]()
[..]
Nou de rest nog
Er is eigenlijk niks anders nodig dan Haloquote:Op donderdag 23 december 2004 00:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
![]()
tis een keer wat anders dan halo
Had het al gezien, dr zitten toch wel een paar leuke tussen, ook DVDsquote:Op donderdag 23 december 2004 00:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik weet niet of iemand het al gezien heeft, maar play.com heeft leuke xbox aanbiedingen:
http://www.play.com/play247.asp?page=promo&r=XBOX&id=579
doed ik weet et...maar tis toch dezelfde barcode....american pie had toen ook hetzelfdequote:Op donderdag 23 december 2004 00:32 schreef Enemy het volgende:
[..]
Er is eigenlijk niks anders nodig dan Halo
Maareh, check die coverart van I, Robot in je DVD profiler is. 'Sex Essence'??![]()
Qua specs zou het moeten kunnen. Anders doet ie eerst even zo'n trialkaartje, als het dan niet bevalt kan ie er gewoon weer af. Als ie zelf niet zo'n ding heeft, ik heb er nog wel een voor hem.quote:Op donderdag 23 december 2004 07:28 schreef gijsje79 het volgende:
Een zwager van me wil ook graag op Live.
Hij heeft @home basis, gaat dit dan lukken?
Download tot 768 kbit/s
Upload tot 128 kbit/s
Ben er ook bang voorquote:Op donderdag 23 december 2004 00:19 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij is die nergens meer te koop...
quote:Op donderdag 23 december 2004 10:17 schreef HomerJ het volgende:
Nog een keer:
Wie gaat er ook straks Timesplitters 3:Future Perfect halen?
Kan best gezellig worden op Live!
Ik weet niet wat jij met straks bedoelt, maar hij komt pas rond april volgend jaar uitquote:Op donderdag 23 december 2004 10:17 schreef HomerJ het volgende:
Nog een keer:
Wie gaat er ook straks Timesplitters 3:Future Perfect halen?
Kan best gezellig worden op Live!
Ga je hem ook halen dan? Ja toch zeker.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:47 schreef DinoPK het volgende:
De beste koop (ala de consumentenbond) is op dit moment denk ik toch Ghost Recon 2. 27 euro is gewoon niet duur voor een nieuw spel dat ook gewoon nog eens goed is.
Ik weet niet precies hoe lang ik mn xbox nu heb, maar ik heb die pack in ieder geval na de zomervakantie nog gekocht bij intertoys. Ik kreeg er alleen wel een live! trial bij die al een jaar verlopen wasquote:Op donderdag 23 december 2004 00:19 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij is die nergens meer te koop...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |