Je hebt al een xboxquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:02 schreef GinaG het volgende:
*Er serieus over denkt om de HALO 2 pack te kopen![]()
*Er serieus over denkt of je wel spoortquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:02 schreef GinaG het volgende:
centraal topic, er zijn zoveel individuele xbox spellen topics....quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:05 schreef Mister_T het volgende:
Xbox CENTRAAL
Hey, jij pssst, niet te hard zeggen okquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:03 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Je hebt al een xbox
Dat ga jij je NU pas afvragenquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:05 schreef pkwarts het volgende:
[..]
*Er serieus over denkt of je wel spoort
Ik weet dat de release van HALO2 een mens tot waanzin kan drijven, maar blijf het wel in proporties zien he!!quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hey, jij pssst, niet te hard zeggen ok![]()
[..]
Ik heb ook altijd een crystal XBOX gewildquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:11 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik weet dat de release van HALO2 een mens tot waanzin kan drijven, maar blijf het wel in proporties zien he!!
quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:13 schreef GinaG het volgende:
[..]
De doos van de HALO 2 pack ziet er erg mooi uit![]()
Hou jij es ff heel gauw op met lachenquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:14 schreef pkwarts het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
je bent niet de enigequote:Op maandag 18 oktober 2004 16:02 schreef GinaG het volgende:
De periode dat ik hardrugs intensief gebruikte heb ik al geruime tijd achter me gelatenquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:21 schreef Gimeone2 het volgende:
hahaha nouwja halo 2 pack kopen.
ik zou hem alleen kopen als het een covenant xbox was, zo lekker paars met blauw en alles, das wel kick, en andere kleuren controllers......maar zilver lijkt me nix.
Ja daar word wel eens lacherig over gedaan.. maar de ene doos is de andere niet he.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:14 schreef pkwarts het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:02 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja daar word wel eens lacherig over gedaan.. maar de ene doos is de andere niet he.
Wil jij ook je nick toevoegen aan deze lijst? Klik!quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:55 schreef StrikeAnywhere het volgende:
Voeg mij maar toe op die lijst, sinds gister ook op live.
StrikeAnywhere - SEMKLEPPER
Dat snap ik ook nog welquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:06 schreef pkwarts het volgende:
[..]
centraal topic, er zijn zoveel individuele xbox spellen topics....
Hmmzquote:Op maandag 18 oktober 2004 17:11 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nog welStaat alleen zo.....
![]()
[XBOX COMMANDCENTRE] en [XBOX HEADQUARTERS] waren allebei te lang.....quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:11 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nog welStaat alleen zo.....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |