daar heb ik echt geen geduld voorquote:Op woensdag 29 september 2004 12:06 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben deze week trouwens begonnen met Hitman: Contracts (maanden geleden al gehaald, nog niet gegamed). Echt een geweldig game! En in veel opzichten superieur aan Splinter Cell.
we nemen je als mascotte mee naar het xbox 2 topic reeksquote:Op woensdag 29 september 2004 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oi! Nog steeds in de OP
Je kunt ervoor kiezen om een level al schietend uit te spelen, ben je wel in twee minuten klaar en mist je alle nuances van het spel. Bij Splinter Cell is het iedere keer reloaden als je ontdekt wordt. Als bij Hitman de poep de ventilator raakt kun je je eerst nog even flink uitleven met de beschikbare wapens alvorens een reload te doen.quote:Op woensdag 29 september 2004 13:05 schreef kepler het volgende:
daar heb ik echt geen geduld vooractie moet ik hebben
ik ben op het moment bezig de gehele OP volledig te veranderen. waarschijnlijk is het volgende topic alles andersquote:Op woensdag 29 september 2004 13:14 schreef DinoPK het volgende:
Senor Pkwarts, misschien is het handig als al de packinformatie uit de op eruit gaat, en hiervoor een stukje komt over de nieuwe prijsstelling en het huidige burnout3 pack? (en ik snap eerlijk gezegd niet zo wat sudeki in topgames.jpg te zoeken heeft, het spel is allang uit en geen topper).
als je hulp nodig hebt dan horen we het welquote:Op woensdag 29 september 2004 13:35 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik ben op het moment bezig de gehele OP volledig te veranderen. waarschijnlijk is het volgende topic alles anders
als je nieuwe ideeën hebt voor de OP kan je ze altijd kwijt. ik zal mijn best doen het erin te stoppen danquote:Op woensdag 29 september 2004 13:51 schreef Tain het volgende:
[..]
als je hulp nodig hebt dan horen we het wel
Goeie Xbox nieuws-sitesquote:Op woensdag 29 september 2004 13:56 schreef pkwarts het volgende:
[..]
als je nieuwe ideeën hebt voor de OP kan je ze altijd kwijt. ik zal mijn best doen het erin te stoppen dan
teamxbox is ok!quote:Op woensdag 29 september 2004 13:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goeie Xbox nieuws-sitesIk ken namelijk alleen Xbox World.
edit, en IGN natuurlijk en de andere uit de OP zijn bagger
games.fok.nl moet er natuurlijk ook bijquote:Op woensdag 29 september 2004 13:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goeie Xbox nieuws-sitesIk ken namelijk alleen Xbox World.
edit, en IGN natuurlijk en de andere uit de OP zijn bagger
dan moet je bellen met de frs en een nieuwe eisenquote:Op woensdag 29 september 2004 15:23 schreef taart het volgende:
burnout 3 staat al een week op verzonden en ik heb hem nog steeds niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |