Nou de rest nogquote:Your order for "Tom Clancy's Ghost Recon 2" has been received.
Thank you for ordering with http://www.play.com.
Please check the following order information:
Order Reference(s) : xxxxxxx
Item : Tom Clancy's Ghost Recon 2
Price : £17.99
Quantity : 1
Delivery Cost : Free
Payment : Credit Card
volgens mij is die nergens meer te koop...quote:Op woensdag 22 december 2004 23:34 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Xbox Limited Edition (Xbox + Halo + MM3) 150 euro
Waar is die eigenlijk nog te koop?
quote:Op donderdag 23 december 2004 00:06 schreef Enemy het volgende:
Nou Demon, jij je zin![]()
[..]
Nou de rest nog
Er is eigenlijk niks anders nodig dan Haloquote:Op donderdag 23 december 2004 00:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
![]()
tis een keer wat anders dan halo
Had het al gezien, dr zitten toch wel een paar leuke tussen, ook DVDsquote:Op donderdag 23 december 2004 00:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik weet niet of iemand het al gezien heeft, maar play.com heeft leuke xbox aanbiedingen:
http://www.play.com/play247.asp?page=promo&r=XBOX&id=579
doed ik weet et...maar tis toch dezelfde barcode....american pie had toen ook hetzelfdequote:Op donderdag 23 december 2004 00:32 schreef Enemy het volgende:
[..]
Er is eigenlijk niks anders nodig dan Halo
Maareh, check die coverart van I, Robot in je DVD profiler is. 'Sex Essence'??![]()
Qua specs zou het moeten kunnen. Anders doet ie eerst even zo'n trialkaartje, als het dan niet bevalt kan ie er gewoon weer af. Als ie zelf niet zo'n ding heeft, ik heb er nog wel een voor hem.quote:Op donderdag 23 december 2004 07:28 schreef gijsje79 het volgende:
Een zwager van me wil ook graag op Live.
Hij heeft @home basis, gaat dit dan lukken?
Download tot 768 kbit/s
Upload tot 128 kbit/s
Ben er ook bang voorquote:Op donderdag 23 december 2004 00:19 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij is die nergens meer te koop...
quote:Op donderdag 23 december 2004 10:17 schreef HomerJ het volgende:
Nog een keer:
Wie gaat er ook straks Timesplitters 3:Future Perfect halen?
Kan best gezellig worden op Live!
Ik weet niet wat jij met straks bedoelt, maar hij komt pas rond april volgend jaar uitquote:Op donderdag 23 december 2004 10:17 schreef HomerJ het volgende:
Nog een keer:
Ga je hem ook halen dan? Ja toch zeker.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:47 schreef DinoPK het volgende:
De beste koop (ala de consumentenbond) is op dit moment denk ik toch Ghost Recon 2. 27 euro is gewoon niet duur voor een nieuw spel dat ook gewoon nog eens goed is.
Ik weet niet precies hoe lang ik mn xbox nu heb, maar ik heb die pack in ieder geval na de zomervakantie nog gekocht bij intertoys. Ik kreeg er alleen wel een live! trial bij die al een jaar verlopen wasquote:Op donderdag 23 december 2004 00:19 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij is die nergens meer te koop...
release?quote:Op donderdag 23 december 2004 10:17 schreef HomerJ het volgende:
Nog een keer:
Maart, maar ik wou even kijken hoe populair TS is onder de Fokkers.quote:
kvond TS2 opzich wel aardig aleen vond ik die auto aim zuigen...quote:Op donderdag 23 december 2004 10:17 schreef HomerJ het volgende:
Nog een keer:
Ik zou best wel willen hoor, alleen ik kom gewoon echt geld tekort om elke maand een spel te kunnen kopen. Forza strakjes, misschien, voor de rest nietsquote:Op donderdag 23 december 2004 18:22 schreef Enemy het volgende:
[..]
Ga je hem ook halen dan? Ja toch zeker.
Forza inderdaad.. zooo benieuwd!!quote:Op donderdag 23 december 2004 19:25 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Ik zou best wel willen hoor, alleen ik kom gewoon echt geld tekort om elke maand een spel te kunnen kopen. Forza strakjes, misschien, voor de rest niets
Ah, het geld dat je voor NFSU:2 krijgt kan je mooi Ghost Recon II kopenquote:Op donderdag 23 december 2004 19:25 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Ik zou best wel willen hoor, alleen ik kom gewoon echt geld tekort om elke maand een spel te kunnen kopen. Forza strakjes, misschien, voor de rest niets
mwah ik wacht de reviews nog ff af of het wat word...als het geen Gran turismo beater is volgens alle websites hoef ik em ook niet.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:25 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Hij lijkt me echt vet, alleen komt MGS 3 ook in maart uit in Europa.....quote:Op donderdag 23 december 2004 19:05 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Maart, maar ik wou even kijken hoe populair TS is onder de Fokkers.
Wanneer is de release date voor KOTOR 2?
Edit: Boxart
[afbeelding]
(maar dan het Gamecube deel vervangen voor Xbox en Live enabled toevoegen)
Heheh daar heb ik al een veel essentiëre aankoop mee gedaan hoor, Lord of the Rings: Return of the King Extended Edition (die moest ik gewoon hebben). Helaas helaasquote:Op donderdag 23 december 2004 19:36 schreef Enemy het volgende:
[..]
Ah, het geld dat je voor NFSU:2 krijgt kan je mooi Ghost Recon II kopen![]()
Inderdaad:quote:Op donderdag 23 december 2004 19:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hij lijkt me echt vet, alleen komt MGS 3 ook in maart uit in Europa.....
Gelukkig ben ik in maart jarig
Er bestaan geen goede dingen aan een console van de 'vijand', zo redeneren de echte fanboys tenminste.quote:Op vrijdag 24 december 2004 03:26 schreef Enemy het volgende:
Vanavond tijdens een potje Catan: prehistorie een discussie Xbox vs Nintendo gehad.
Met een pro-nintendo persoon valt serieus niet mee te discussieren
Ik ben ook pro-nintendo, maar ik kijk ook naar alternatieven die goed zijn, zoals xbox live.
Nintendo dudes negeren dat gewoon en vinden dat slecht. WTF is daar slecht aan? Dat is toch gewoon minstens een bonus aan je console.
*Nadenkt*quote:Op vrijdag 24 december 2004 06:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Er bestaan geen goede dingen aan een console van de 'vijand', zo redeneren de echte fanboys tenminste.
Denkerquote:Op vrijdag 24 december 2004 07:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
*Nadenkt*
Klopt wel wat je zegt, Nintendo heeft inderdaad niks goeds.
*denkt mee*quote:Op vrijdag 24 december 2004 07:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
*Nadenkt*
Klopt wel wat je zegt, Nintendo heeft inderdaad niks goeds.
Ik moet Jade Empire in Maart ook nog hebbenquote:Op donderdag 23 december 2004 21:17 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Inderdaad:
Februari/ Maart:
-Metal Gear Solid 3
-Nintendo DS
-Timesplitters 3
-Resident evil 4
-Star Wars: KOTOR 2
-Mario Party 6
-Forza Motorsports
-Mechaussault 2
Gelukkig ben ik 3 maart jarig
Oh ja, ik ook denk ik.. en die brothers in arms kwam ook al vlot toch?quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik moet Jade Empire in Maart ook nog hebben
Ja *emo* ook Q1quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook denk ik.. en die brothers in arms kwam ook al vlot toch?
En dan zijn het ook gewoon spellen waar nog veel van verwacht wordt ookquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:24 schreef Bastard het volgende:
Godver, en conker inderdaad...
Zijn gewoon meer spellen dan dat ik kan betalen dammit.. dat is me nog nooit gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |