Denk dat het wel een ander soort spel is dan de oude Abequote:Op zondag 27 februari 2005 18:58 schreef Bastard het volgende:
Alle andere delen heb ik ook gespeeld.. spel met veel humor
Je bedoelt denk ik van de week.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:26 schreef Niwa het volgende:
Ik heb Live!
Mijn gamertag is bjornn
Ik heb nog niet zoveel spellen om online te doenMoet ik volgende keer maar beter op letten
Ik ben wel nr 27 in de Deathmatch rang bij Unreal Championship![]()
Verpest mijn trots nou niet.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:43 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik van de week.
Ik sta daar in totaal op de 600ste plek.
Moest ik effen zeggen
Wat wil je meer? Tis altijd lachen, leuke levels, leuk verhaal, leuke puzzeltjes.quote:
Jij hebt het ook chronisch gespeeld.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:43 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik van de week.
Ik sta daar in totaal op de 600ste plek.
Moest ik effen zeggen
Oddworld is indd erg leuk, zowiezo kwa orginaliteit scoort ie voor mij een dikke 9. Echt heel komisch om met eekhoorntjes te schieten op erg vreemde tegenstanders.quote:Op zondag 27 februari 2005 02:27 schreef multilul het volgende:
ja oddworld is een leuk spelletje.... ik heb hem al een tijdje
is hier dan niemand met een niet originele xbox?
Zag dat je bij de official xbox magazine de demo van UC2 krijg met live functie.quote:Op maandag 28 februari 2005 08:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij hebt het ook chronisch gespeeld.
Dat is wel een leuke demo discquote:Op maandag 28 februari 2005 10:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zag dat je bij de official xbox magazine de demo van UC2 krijg met live functie.
Samen met Splinter Cell: Chaos Theory, Worms 3D and Conker: Live and Reloaded.
Ben benieuwd wat het word.
Vandaag maar es langs de Bruna.
hele tijd geleden al een demo gespeeld van unreal championship2 t valt me wel een beetje tegen moe tik zeggen...quote:Op maandag 28 februari 2005 10:49 schreef gijsje79 het volgende:
Het gaat dan om deze.
[afbeelding]
Zaterdag hadden ze hem nog niet, hopen dat ie van de week in de winkels ligt.
Project Gotham Racing 2quote:Op maandag 28 februari 2005 15:37 schreef Niwa het volgende:
Ik sta op 655 bij UC deze maand 8).
Wat is nou hét racespel om online te doen?
Noem je dit geweldig.quote:Op maandag 28 februari 2005 17:14 schreef apengek het volgende:
[..]
edit: waarom lees ik hier niks over het geweldige spel: Cold Fear????
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er wel geinig uit.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:22 schreef Klonk het volgende:
snoertje binnen, tjee, zit nog een kastje ofzo aan vast en een heel boekje
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |