dat kreeg ik ook ja, maar ik mag alles nog editen dus dat was makkelijkquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:51 schreef Klonk het volgende:
Dank je wel tain, das snel, ik had wel een link naar code van de op wel gevonden in het op van het vorige topic, maar kreeg daar een 404 van planet internet.
ziet er in ieder geval beter uit dan mijn briljante OPquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:53 schreef Tain het volgende:
[..]
dat kreeg ik ook ja, maar ik mag alles nog editen dus dat was makkelijk
Ach hij is net een fractie duurder dan de normale versie en ik denk niet dat een titel als Brothers in Arms een hele erge limited edition zal hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:24 schreef Bastard het volgende:
Hoewel het er geil uit zal zien, denk ik dat ik ook hierbij geen LE hoef.
geeft niet ik heb genoten van de slachtpartijquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:39 schreef twi het volgende:
M'n Live liep te kloten bij Pandora, dus ga maar PES4'enSorry Demon & Dino
He heeeeeerllijk,..... een LEquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:38 schreef Kremers het volgende:
Borthers in Arms Limited Edition Tin extra's:
# Exclusive DVD featuring:
# Making of documentary featuring behind the scenes interviews with the development team (27 minutes)
# Tracks from the Brothers in Arms Road to Hill 30 Orchestral Score
# Excerpts from the Brothers in Arms Road to Hill 30 screenplay
# Video demonstration of the game in action with commentary from Director Randy Pitchford and Historian Colonel John Antal (14 minutes)
# Brothers in Arms Road to Hill 30 trailers
# Exclusive postcards featuring historical images and documents with commentary by writer and historian Colonel John Antal (US Army Retired)
# Pvt Johnny Rivas diary 8 page book produced by Penny-Arcade.com
# Introduction to Brothers in Arms Road to Hill 30 letter written by Colonel John Antal (US Army Retired)
Best veel voor maar 3pond extra
mail me voor codequote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:22 schreef Kremers het volgende:
Precies, voor die tinnen doos zou ik alleen al 3pond meer betalen
Ik lees trouwens net op de site van xbox.nl dat er een proefabo van 2mnd bij Halo2 zou zitten, was dat limited ofzo? Kan het niet vinden in mijn hoesje iig....
Mail verstuurdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |