Kijk voor de zekerheid eens naar de verloopdatum van dat kaartje, want de kaartjes zijn meestal maar een half jaartje geldig. Voordat je iemand blij maakt en dan teleur moet stellenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:03 schreef Kremers het volgende:En daar zat zo'n 2mnd proefabo kaart bij, dus als iemand nog geen live heeft, stuur ff een mail naar
Ik heb zo'n dvd kit nog wel voor je liggen. In combinatie met Halo 2, Timesplitters 2 en/of Panzer Dragoon Orta, vraag ik er niet zoveel geld voor.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:33 schreef Young_David het volgende:
Vandaag is het gebeurd ... deze Nintendo fanboy heeft naast zijn Cube een Xbox geplaatst gezamenlijk met KOTOR2 ... M'n grootste teleurstelling tot nu is dat de Xbox niet standaard DVD's afspeeld ... dus zo'n uitbreiding moet ik ook maar eens halen.
Maar nu moet ik deze topicreeks ook maar gaan volgen.
quote:
mmm panzer dragoon orta. Een 10'tje exclusief?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:27 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik heb zo'n dvd kit nog wel voor je liggen. In combinatie met Halo 2, Timesplitters 2 en/of Panzer Dragoon Orta, vraag ik er niet zoveel geld voor.
's goed, stuur maar een mailtje.quote:Op woensdag 16 februari 2005 01:59 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
mmm panzer dragoon orta. Een 10'tje exclusief?
het is zo'n vet spelquote:
imo allemaal kut spellen , behalve rainbow six 3 , xiii en ssx 3 die gaan nog welquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:28 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Leuke tip:
Bij play.com hebben ze nu een aardige aanbieding; 2 xbox spellen voor ¤ 33. Net even X-men Legends en Mafia besteld voor dat bedrag.
[..]
's goed, stuur maar een mailtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |