abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25056160
Ik heb net Rainbow Six 3 van play.com ontvangen, voor 10GBP kun je die niet laten liggen natuurlijk En daar zat zo'n 2mnd proefabo kaart bij, dus als iemand nog geen live heeft, stuur ff een mail naar kremersj@hotmail.com en ik stuur je de code toe Aangezien ik al verlengt heb kan ik hem niet meer gebruiken.

Vanaf vandaag kan ik genieten van Dolby Digital in spellen

[ Bericht 2% gewijzigd door Kremers op 12-02-2005 14:10:56 ]
pi_25082065
Creditcard besteld . Nog 12 dagen.
I wonder if I can borrow more of Jogy's loose change unnoticed?
pi_25082504
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 14:03 schreef Kremers het volgende:En daar zat zo'n 2mnd proefabo kaart bij, dus als iemand nog geen live heeft, stuur ff een mail naar
Kijk voor de zekerheid eens naar de verloopdatum van dat kaartje, want de kaartjes zijn meestal maar een half jaartje geldig. Voordat je iemand blij maakt en dan teleur moet stellen
pi_25087864
Staat geen datum op? Kan toch gebruikt worden t/m 31maart?
pi_25102170
Vandaag is het gebeurd ... deze Nintendo fanboy heeft naast zijn Cube een Xbox geplaatst gezamenlijk met KOTOR2 ... M'n grootste teleurstelling tot nu is dat de Xbox niet standaard DVD's afspeeld ... dus zo'n uitbreiding moet ik ook maar eens halen.

Maar nu moet ik deze topicreeks ook maar gaan volgen.
pi_25102770
Mijn xbox is weer gerepareerd en deze keer zijn mijn saved games bewaard gebleven!!!
Ik was ook wel erg pissig aan de telefoon omdat het al de 2e keer was binnen een jaar, dus nou ja ik ben blij!!

En ik heb dus meteen ff KOTOR (1) en spongebob erbij gehaald
  dinsdag 15 februari 2005 @ 22:00:58 #57
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25102862
Even een memorycardje halen (liever een MaxDrive) zodat je alle savegames kunt backuppen voor de volgende keer Jammer genoeg heeft mijn Xbox geen garantie meer Hij begint erg lang te doen over laden...
  dinsdag 15 februari 2005 @ 22:07:35 #58
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25102934
Nog een half jaar twi, dan kan je de Xbox 2 kopen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 15 februari 2005 @ 22:12:29 #59
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25102997
Nou, die Xbox 2 mag van mij nog wel een jaar of anderhalf in prijs zakken, ik vermaak me nog wel met de games die voor de Xbox beschikbaar zijn.

En Kameo zal wel Xbox 3 werk worden
pi_25103080
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 17:33 schreef Young_David het volgende:
Vandaag is het gebeurd ... deze Nintendo fanboy heeft naast zijn Cube een Xbox geplaatst gezamenlijk met KOTOR2 ... M'n grootste teleurstelling tot nu is dat de Xbox niet standaard DVD's afspeeld ... dus zo'n uitbreiding moet ik ook maar eens halen.

Maar nu moet ik deze topicreeks ook maar gaan volgen.
Ik heb zo'n dvd kit nog wel voor je liggen. In combinatie met Halo 2, Timesplitters 2 en/of Panzer Dragoon Orta, vraag ik er niet zoveel geld voor.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 22:31:12 #61
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25103112
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 22:12 schreef twi het volgende:

En Kameo zal wel Xbox 3 werk worden
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_25107208
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 22:27 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Ik heb zo'n dvd kit nog wel voor je liggen. In combinatie met Halo 2, Timesplitters 2 en/of Panzer Dragoon Orta, vraag ik er niet zoveel geld voor.
mmm panzer dragoon orta. Een 10'tje exclusief?
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_25114398
Leuke tip:

Bij play.com hebben ze nu een aardige aanbieding; 2 xbox spellen voor ¤ 33. Net even X-men Legends en Mafia besteld voor dat bedrag.
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 01:59 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

mmm panzer dragoon orta. Een 10'tje exclusief?
's goed, stuur maar een mailtje.
  woensdag 16 februari 2005 @ 16:40:25 #64
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25114519
ik zit in dat lijstje te kijken en door mijn afwijking voor racegames viel mijn oog op R:Racing, is dat een aardig spelletje voor dat geld ?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 16 februari 2005 @ 20:07:59 #66
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_25116134
Ben op zoek naar de game "Ultra Bust-A-Move" weet er misschien iemand waar ik hem vandaan kan halen?
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  donderdag 17 februari 2005 @ 00:09:32 #67
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25119368
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 17:46 schreef Bananenman het volgende:
Mercenaries recensie
het is zo'n vet spel
die vrijheid in het spel is echt fantastisch. En je kunt ALLES kapot maken

hou games.fok.nl in de gaten voor een review (de ps2 versie alleen....)
The line is a dot to you!
pi_25119816
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 16:28 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Leuke tip:

Bij play.com hebben ze nu een aardige aanbieding; 2 xbox spellen voor ¤ 33. Net even X-men Legends en Mafia besteld voor dat bedrag.
[..]

's goed, stuur maar een mailtje.
imo allemaal kut spellen , behalve rainbow six 3 , xiii en ssx 3 die gaan nog wel
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_25120032
Nou Twi, wederom een raar netwerk probleem, connectie was er wel, maar iets verzenden homaar. Het lijkt er wel op dat het veel gebeurt als Mario in de game zit, heb er nou toch al even geen last meer van gehad (sowieso alleen bij Halo2).
Volgende keer beter (en geen halo2 meer )

Edit: het probleem is nu zelfs zo raar dat ik alleen op fok en de fok subsites kan surfen, voor de rest doet niets het

[ Bericht 23% gewijzigd door DinoPK op 17-02-2005 00:50:56 ]
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:34:56 #70
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25120936
Volgende keer weer SC
pi_25120970
Zal niet veel uithalen, probleem ligt bij casema (DNS ligt er denk ik uit). Ik kom alleen casema.nl en fok.nl op (waarom fok, geeeen idee). Gewoon domme pech ben ik bang.
pi_25125391
In een ander topic ("xbox doet het steeds slechter") had ik het volgende berichtje geplaatst:

k heb mijn Xbox nu ongeveer 2,5 jaar. In het weekend game ik gemiddeld een uurtje of 3 à 4.
Door de week heb ik er geen tijd voor. Dus erg intesief gebruik ik hem zeker niet.
Sinds een aantal maanden doet ie het steeds slechter. Vaak als ik een game een minuutje op pauze zet, loopt het spel vast met de volgende foutmelding: "the disk you're using is dirty or dammaged"
Mijn disks zijn helemaal niet dirty of dammaged, want ik behandel ze héél voorzichtig. Er zitten geen krassen of vlekken op.

De Xbox helpdesk heeft me eerst aangeraden om eens een dvd-cleaning disk te gebruiken.
Heb ik gedaan... helpt niet.
Toen stelden ze voor om er een ventilator achter te zetten. Dit omdat ie misschien te heet wordt. Helpt ook niet.

Het is natuurlijk extra balen omdat de garantie net een half jaartje is vervangen. Je kan je Xbox terugsturen ter reparatie voor de prijs van.... ¤ 120,-
Tja, dan kan je beter een nieuwe kopen.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Of nog beter... zijn er mensen met een oplossing?

Nou, ik heb misschien een oplossing. Binnen een paar minuten had ik al een aantal reacties. Er zijn dus mensen met hetzelfde probleem.

Mijn idee is om zoveel mogelijk reacties van mensen bij elkaar te krijgen, en die dan naar Microsoft en naar consumentenprogramma's (radar etc) te sturen.
Ook de ombudsman kan er misschien iets aan doen, want het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat je console het net na de garantieperiode begeeft.
pi_25126241
Een maat van mij heeft precies hetzelfde. Hij heeft een xbox van de eerste generatie. Ik denk dat microsoft de levensduur expres zo tot het uitkomen van de xbox 2 geregeld heeft. Nou ja, iets te vroeg dan.
Wel slecht hoor, mijn megadrive uit 1992 is veel vaker gebruikt en doet het nog perfect. evenals al mijn andere console. Ook heeft hij al 4 xbox joypads gesloopt, slechte kwaliteit hardware maakt microsoft hoor.

Maar het laatste wat je zegt, je hebt maar 1 jaar garantie hoor. Dus je kan niks doen, gewoon pech.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  donderdag 17 februari 2005 @ 13:15:17 #74
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25126366
wat een verhalen
ik denk dat jullie gewoon pech hebben gehad. Tuurlijk is het vervelend dat je Xbox net na de garantieperiode kapot gaat, maar ik kan me niet voorstellen dat Microsoft dat express zo geplannend heeft (of zelfs maar kan plannen).

Waarom zou Microsoft zorgen dat je Xbox kapot gaat, zodat je een Xbox 2 kan kopen Elke kapotte Xbox schaadt de reputatie van Microsoft en ze zijn echt niet zo stom om de Xbox express (na de garantie) kapot te laten gaan. Stel je voor dat vlak voor de Xbox 2 opeens alle xboxen kapot gaan, alsof dan iemand nog een spel-console van Microsoft gaat kopen

En je hebt trouwens 2 jaar garantie
The line is a dot to you!
  donderdag 17 februari 2005 @ 14:38:06 #75
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_25127796
Ik heb de garantie verlengd tot feb 2007, toen ik hem kocht.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')