Bij de Freerecordshop staat ie op 17 maart.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:47 schreef kepler het volgende:
[..]
11 maart was het toch? Ik ga denk ik woensdag wel ff kijken
Op play.com staat hij op 18 maart.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:47 schreef kepler het volgende:
[..]
11 maart was het toch? Ik ga denk ik woensdag wel ff kijken
ik ga nog steeds voor 11 maart, hij is al goud namelijkquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:57 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Bij de Freerecordshop staat ie op 17 maart.
Heb alleen nog maar bij Dimension plus gezien dat ie voor de 11e stond.
Laten we het hopen.
Mei komt ie toch pas.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:21 schreef DinoPK het volgende:
Maart: Geen
April : Forza
Rest van het jaar: Geen
Ik kijk nog wel hoe de financiën uitvallen.
Ik moet nu ook meer gaan letten op de financiën, heb nu in 3 maanden tijd al 1 spel gekochtquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:21 schreef DinoPK het volgende:
Spel ligt zeker al in de prullenbak.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:42 schreef Bastard het volgende:
Ah, bij Bartje Smit net nog een LIVE kit gehaald, spelletje en live voor 30 euro.
Ligt tussen de rest.. verwacht niet dat ie ooit word gedraaidquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Spel ligt zeker al in de prullenbak.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:32 schreef gijsje79 het volgende:
Opzich wel zonde.
Tis best wel een goed spel, vind hem wel beter dan deel 1.
Idemquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:20 schreef Bastard het volgende:
Kheb de kabel ook binnen trouwens.. incl kastje.
Whahahaha, bekend verhaalquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:21 schreef DinoPK het volgende:
Zonde. Heb 'm toevallig van de week weer uit de kast getrokken voor de single player, en het is toch echt een superspelquote:
Als je op zoek bent naar een tactical shooter dan zou ik nog even wachten op bijv. Rainbow Six 4.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:58 schreef Kremers het volgende:
Heeft iemand hier Republic Commando? Vraag me af of het wat is
Het ziet er geweldig uit en speelt inderdaad wel leuk. Tot je door hebt dat het een lineair trial en error spel is met een onsamenhangend verhaal.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:03 schreef twi het volgende:
Zonde. Heb 'm toevallig van de week weer uit de kast getrokken voor de single player, en het is toch echt een superspel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |