Volgende week al?!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:33 schreef gijsje79 het volgende:
Oddworld Stranger's Wrath is nu uit.
Zit nu te twijfelen om hem te halen.
Volgende week komt namelijk Brothers in Arms ook uit.
Heb hem ook binnen gekregen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:29 schreef Klonk het volgende:
't ziet er echt zo uit, zou het mischien iets met leeftijd te maken hebben, ik heb hier een erg vroege xbox.
Kzou het gewoon doenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:33 schreef gijsje79 het volgende:
Oddworld Stranger's Wrath is nu uit.
Zit nu te twijfelen om hem te halen.
Volgende week komt namelijk Brothers in Arms ook uit.
Ik wil ook zon kastjequote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:06 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb hem ook binnen gekregen.
Zelfde snoer met kastje.
Nee daarom, dat scheelt wel..quote:
Haal dan dat parket met Splinter Cell Pandora Tomorrow.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee daarom, dat scheelt wel..
Speel zelf nu weer NFSU2.. als ik dat zat ben koop ik wel weer iets anders, ligt er aan wat er op dat moment uit is. Moet ook nog mn live abbo verlengen .. is ook een spel voor te kopen.
Kzal es kijken bij de lokale Bart S. .. gooi ik dat spel wel weg.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:57 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Haal dan dat parket met Splinter Cell Pandora Tomorrow.
Weer een leuke game en een jaar live.
En dat voor 30 euro.
Scheelt je weer 30 euro.
alleen xboxen met de foxlink voeding krijgen zon grote bonk aan de kabel.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:29 schreef Klonk het volgende:
't ziet er echt zo uit, zou het mischien iets met leeftijd te maken hebben, ik heb hier een erg vroege xbox.
Tuurlijk jongen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kzal es kijken bij de lokale Bart S. .. gooi ik dat spel wel weg.
Lijm, plakband en ik ken zelfs iemand die een lint om z'n hoofd bond.quote:Op donderdag 3 maart 2005 01:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Klote zooi mijn headset is dus kapot. Het klemmetje is door midden gebroken, iemand een tip hoe dit te maken?
Dat was een rol verbandquote:Op donderdag 3 maart 2005 02:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Lijm, plakband en ik ken zelfs iemand die een lint om z'n hoofd bond.
Gebruik de mijne al 2 jaar.
Heb hier nog wel 2 liggen wat bied je ervoor.
Lijkt me ook zo terecht, die filmpjes zien er echt tof uitquote:Op donderdag 3 maart 2005 08:47 schreef Chocobo het volgende:
Brother in Arms review
Say hello to the best World War 2 shooter on the Xbox. http://xbox.ign.com/articles/592/592373p1.html
9.5 Presentation
Overall it's a very convincing and exciting production. The perfect blend of history and fun.
9.0 Graphics
The look of the game is undeniably authentic. Character models are the high point here but the environments and effects are also amazing.
9.0 Sound
Very immersive. The chaos of the battlefield never seemed so near. Voice work is good but the actual dialogue is hit or miss.
9.5 Gameplay
The action is intense and engaging. You'll find the tactical elements are simple to use and are well integrated into the overall shooter format.
9.5 Lasting Appeal
The missions vary a little each time you play them and that's enough reason to try the campaign more than once. Multiplayer is a blast.
9.3 OVERALL
(out of 10 / not an average)
[afbeelding]
Ik ga eerst wel wat knutselenquote:Op donderdag 3 maart 2005 02:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Lijm, plakband en ik ken zelfs iemand die een lint om z'n hoofd bond.
Gebruik de mijne al 2 jaar.
Heb hier nog wel 2 liggen wat bied je ervoor.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:37 schreef gijsje79 het volgende:
Kan niet wachten op het spel.
Volgende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |