T!quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:05 schreef Rodie83 het volgende:
Bij ontbreken van bron OP nog geen op
quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Brothers in Arms is verplaatst naar juli?
De actie is me gewoon te langzaam, ik vind het niet lekker spelen, gewoon, het bevalt me niet. Kan ik het wel driehonderd keer de kans geven, maar ik vind er gewoon weinig leuks aan.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:24 schreef twi het volgende:
Rodie83, geef 't eens een keertje een paar potjes de kans samen met Dino, mij en peri. Tegen Gamedemon is het inderdaad gewoon niet leuk, omdat die gozer zo goed is dat het gewoon hetzelfde is als PGR2 tegen mij spelenMaar als je er eenmaal in zit, ik kan me niet voorstellen dat je het dan niet leuk vindt )
mail is onderweg (binnen nu en een paar minuten)quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:11 schreef Rodie83 het volgende:
Klonk, geef maar, dan pas ik de OP even aan
quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Brothers in Arms is verplaatst naar juli?
waar heb je gezien dat Brothers In Arms vertraagd is?quote:Due for release on 18/03/2005
rodie heeft nooit tegen mij gespeeld , maargoed dan zit wel de snelheid erin die hij zoektquote:Op woensdag 9 februari 2005 17:24 schreef twi het volgende:
Rodie83, geef 't eens een keertje een paar potjes de kans samen met Dino, mij en peri. Tegen Gamedemon is het inderdaad gewoon niet leuk, omdat die gozer zo goed is dat het gewoon hetzelfde is als PGR2 tegen mij spelenMaar als je er eenmaal in zit, ik kan me niet voorstellen dat je het dan niet leuk vindt )
Haal maarquote:Op woensdag 9 februari 2005 19:30 schreef DinoPK het volgende:
Nog niet gepost volgens mij:
http://media.xbox.ign.com/media/639/639601/vids_1.html
Timesplitters 3 video's.
Nu ik weet hoe het speelt, gecombineerd met deze filmpjes, kan ik echt niets anders doen dan:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hebben!
Helaas heb ik net besloten wat minder FPS'jes te gaan spelen, dus of ik deze haal.. Forza eerst.
Als je eenmaal goeie clubs hebt, gaat het een stuk beter.quote:Op donderdag 10 februari 2005 07:54 schreef Klonk het volgende:
Graag gedaan.
Ik heb bijna besloten dat ik qua golf toch liever tiger woods speel, op de een of andere manier kan ik geen vriendjes worden met outlaw golf 2
Ik heb een sitecom routertje ja...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:01 schreef HomerJ het volgende:
Heb je een router? Zo ja, welke? Ik denk dat 't daar aan ligt
Racegames, gewoon nooit aan beginnenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:12 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Ik heb een sitecom routertje ja...
Maar het updaten van zowel HALO als PES ging goed![]()
Yup, je kan kiezen of je je account na het aflopen van je abonnement jaarlijks, maandelijks of met een subscription code wil verlengen. Als je subscription code kiest kan je de code invoeren en wordt je account als je abonnement afgelopen is automatisch verlengtquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:34 schreef Niwa het volgende:
En er stond ook dat je met dat pakket je Live account kon updaten.
Als mijn abbonement van 12 maanden dan afloopt, en ik koop weer zo'n pakket á 30 euro, kan ik dan gewoon weer 12 maanden verder?
ZIet er nog goed uit.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien heb ik ze hier gemist, maar Wreckless 2 screenshots anyone ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De keren dat ik PGR2 moest updaten waren de langste updates die ik heb moeten doen. Elke keer een streepje verder, dan een disconnect, dan weer proberen en dan gaat 'ie weer verder. 't Is zeg maar een resume functie. Denk dat ik 't wel zo'n 100 keer heb moeten resumenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:41 schreef vanBoeschoten het volgende:
Dag mensen,
Ik zit sinds deze week ook op Xbox Live, heb al verschillende potjes PES gespeeld en ook HALO2 een keer gedaan... Gaat allemaal goed !!
Alleen als ik met PGR2 op Live wil zegt ie dat ie een update binnen gaat halen... Okay, maar dan begint ie en zie ik een klein stukje van het streepje wat de voortgang aangeeft en dan opeens stopt ie en zegt ie dat de connectie met Xbox Live niet tot stand kan komen en dat ik het later nog een keer moet proberen... Dit is nu al de hele week zo...
Iemand een idee of dit aan mij ligt of een andere reden ??
Nooit last van gehadquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:14 schreef twi het volgende:
[..]
De keren dat ik PGR2 moest updaten waren de langste updates die ik heb moeten doen. Elke keer een streepje verder, dan een disconnect, dan weer proberen en dan gaat 'ie weer verder. 't Is zeg maar een resume functie. Denk dat ik 't wel zo'n 100 keer heb moeten resumen
echt ?? das mooi klote danquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:14 schreef twi het volgende:
[..]
De keren dat ik PGR2 moest updaten waren de langste updates die ik heb moeten doen. Elke keer een streepje verder, dan een disconnect, dan weer proberen en dan gaat 'ie weer verder. 't Is zeg maar een resume functie. Denk dat ik 't wel zo'n 100 keer heb moeten resumen
Oh kijk, dan wordt het wel goedkoopquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Yup, je kan kiezen of je je account na het aflopen van je abonnement jaarlijks, maandelijks of met een subscription code wil verlengen. Als je subscription code kiest kan je de code invoeren en wordt je account als je abonnement afgelopen is automatisch verlengt.
quote:
Het zal waarschijnlijk met firewalls, drukke servermomenten of wat anders te maken hebben gehad, maar ik heb er inderdaad dus zo'n uur over gedaan om elke keer te resumen, vooral bij dat eerste booster pack (Paris).quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:09 schreef vanBoeschoten het volgende:
echt ?? das mooi klote dan
maar dan zal ik het ook eens wat meer proberen, kijken of ik m verder zie gaan...
In Den Haag wel, op de Leyweg bij de Bartsmitquote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:53 schreef Fliepke het volgende:
Is die splintercell live! pack nog verkrijgbaar eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |