abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 maart 2005 @ 16:43:08 #276
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25365665
Ik zit te twijfelen, ik heb deze maand maar geld voor 1 game, maar ik wil er 2: Spinter cell 3 en Timesplitters 3. Welke van de 2 zou ik eerst kopen
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  vrijdag 4 maart 2005 @ 16:48:20 #277
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_25365730
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 16:43 schreef HomerJ het volgende:
Ik zit te twijfelen, ik heb deze maand maar geld voor 1 game, maar ik wil er 2: Spinter cell 3 en Timesplitters 3. Welke van de 2 zou ik eerst kopen
Brothers in Arms?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 4 maart 2005 @ 16:59:06 #278
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25365857
Nee, die game lijkt me vrij weining aan
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  vrijdag 4 maart 2005 @ 17:01:14 #279
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25365864
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 16:40 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Het ziet er geweldig uit en speelt inderdaad wel leuk. Tot je door hebt dat het een lineair trial en error spel is met een onsamenhangend verhaal.

SC3 sla ik dan ook over.
Wat een onzin-argument. Zo kun je over elke game wel zeggen dat het een trial en error game is.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 17:08:55 #280
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_25365913
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 17:01 schreef twi het volgende:
Wat een onzin-argument. Zo kun je over elke game wel zeggen dat het een trial en error game is.
Kom op! Splinter Cell is wel extreem wat dat betreft!

Stukje lopen, quick save, stukje lopen, quick save, oeps alarm, quick load, stukje lopen...etc... Verder is het ontzettend lineair, je loopt gewoon van punt A naar punt B. Deel 1 vond ik erg goed, maar halverwege deel 2 had ik het wel gezien.

Ubisoft moet eens naar MGS3 kijken hoe ze een sluipgame moeten opbouwen en een goed verhaal moeten vertellen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 4 maart 2005 @ 17:23:10 #281
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25366102
Over MGS kan ik niet goed oordelen, maar ik hoor tegenwoordig zo vaak de woorden "lineair" en "trial and error" dat ik er een beetje moe van wordt. Van de korte tijd dat ik MGS op de PSX heb gedaan, was het exact hetzelfde wat ik moest doen. Werd ergens gedropt, en moest ongezien ergens een gebouwtje in komen. Het enige wat anders was, was het camerastandpunt.

Ik zeg niet dat het de meest originele game is met zoveel vrijheid dat GTA eraan kan tippen, maar als je je gewoon neer kan leggen dat je niet de meest vernieuwede game speelt en dat 't gewoon van level tot level gespeeld moet worden, dat het gewoon ontzettend vermakelijk is. Waar hebben we het over, zo goed als elke game in het aktie-genre is lineair en trial & error

Trouwens, in Pandora Tomorrow zitten alleen checkpoints, geen quicksaves
pi_25366701
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 17:23 schreef twi het volgende:
Over MGS kan ik niet goed oordelen, maar ik hoor tegenwoordig zo vaak de woorden "lineair" en "trial and error" dat ik er een beetje moe van wordt. Van de korte tijd dat ik MGS op de PSX heb gedaan, was het exact hetzelfde wat ik moest doen. Werd ergens gedropt, en moest ongezien ergens een gebouwtje in komen. Het enige wat anders was, was het camerastandpunt.

Ik zeg niet dat het de meest originele game is met zoveel vrijheid dat GTA eraan kan tippen, maar als je je gewoon neer kan leggen dat je niet de meest vernieuwede game speelt en dat 't gewoon van level tot level gespeeld moet worden, dat het gewoon ontzettend vermakelijk is. Waar hebben we het over, zo goed als elke game in het aktie-genre is lineair en trial & error

Trouwens, in Pandora Tomorrow zitten alleen checkpoints, geen quicksaves
Halo 2 op legendary, das trial and error
Als ik er zo over nadenk vind ik het eigenlijk best een kutspel
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_25366746
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 17:23 schreef twi het volgende:
Waarom rij jij zo hard met die Forza demo , krijg het nu al op m`n zenuwen

Heb je toegevoegd op msn trouwens
  vrijdag 4 maart 2005 @ 20:48:32 #284
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_25369144
Ik vond SC2 dus echt wel een vet spel,
beter dan deel 1, het was veel afwisselender , super goede graphics , en een Live! multiplayer die erg gaaf was.

En ik ben MGS fan hoor daar niet van , maar dat komt veel meer neer op lineariteit.
van het ene kant van het scherm naar de andere komen.das bij MGS 3 al helemaal zo.
Kom omgezien van het ene kant van het scherm naar het andere.
Word je gezien moet je knokken tegen een grote groep mensen.
Bij SC2 is het precies hetzelfde , word je gezien : Knallen, je gaat aleen wat sneller dood dan in MGS3
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:03:53 #285
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25369331
@Struikrover, ach dat zijn ook maar snelste rondjes die ik eens per zoveel tijd rij. Dan schiet ik weer gigantisch van de baan af en rij ik weer 10 seconden langzamer

MSN gebruik ik zelden tot nooit eigenlijk, maar ik zal vanavond even inloggen om je te accepten
  vrijdag 4 maart 2005 @ 22:27:57 #286
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_25370805
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:03 schreef twi het volgende:
@Struikrover, ach dat zijn ook maar snelste rondjes die ik eens per zoveel tijd rij. Dan schiet ik weer gigantisch van de baan af en rij ik weer 10 seconden langzamer

MSN gebruik ik zelden tot nooit eigenlijk, maar ik zal vanavond even inloggen om je te accepten
Tuurlijk Twi.
Wij rijden straks in mei met een snelle wagen bijv. een Skyline en jij komt er nog met een Golf langs.
Zie dit al in PGR2.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 08:35:07 #287
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25376524
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 14:55 schreef HomerJ het volgende:
Welke games gaat de Xbox-user deze maand aanschaffen? Ik ga voor Timesplitters 3 en Splinter cell 3
Brothers In Arms: Road To Hill 30 (Limited Edition Tin)
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 09:01:46 #288
8372 Bastard
Persona non grata
pi_25376593
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 08:35 schreef Chocobo het volgende:

[..]

The truth was in here.
pi_25376613
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 08:35 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Juist ja, en daarna ergens TS 3 en wellicht nog Mercaneries ergens

Fijn 3 goede doch verschillende shooters releasen in een paar weken
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  zaterdag 5 maart 2005 @ 09:19:43 #290
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25376673
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 09:08 schreef febster het volgende:

[..]

Juist ja, en daarna ergens TS 3 en wellicht nog Mercaneries ergens

Fijn 3 goede doch verschillende shooters releasen in een paar weken
Ik hou het bij BiA,... daarna uiteraard Jade Empire
pi_25377034
Niemand die voor Close Combat gaat? Trailer zag er erg goed uit
pi_25377284
Erg jammer dat niemand voor Oddworld Stranger's Wrath gaat. Ik heb alle grote shooters op TS3 na al gespeeld, en Oddworld bevalt mij het beste eigenlijk. Ja, ik vind hem zelfs leuker dan BiA
pi_25377327
Heb jij BiA al gespeeld dan? Tja, das het probleem als er zoveel shooters in 1 maand uitkomen, dan moet je keuzes maken.

BiA is wel een heel ander type shooter dan Oddworld, misschien dat ik Oddworld wel koop ipv Close Combat, krijg Ghost Recon II volgende week, dan heb ik deze maand al 3 tactische shooters erbij...
  zaterdag 5 maart 2005 @ 10:44:33 #294
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_25377335
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 10:40 schreef DinoPK het volgende:
Erg jammer dat niemand voor Oddworld Stranger's Wrath gaat. Ik heb alle grote shooters op TS3 na al gespeeld, en Oddworld bevalt mij het beste eigenlijk. Ja, ik vind hem zelfs leuker dan BiA
Misschien dat ik hem ook nog wel haal.
Maar heb effen niet meer zoveel geld.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 10:56:52 #295
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25377448
Ik stel voor dat we een apart topic aan maken voor welke games we nog gaan halen
pi_25377464
Ja BiA al gespeeld, uurtje of 2 denk ik. Maar ik ga er nog geen uitgebreide mening over neerzetten, tis geen demo die we zomaar mogen bespreken.

Wel een korte samenvatting van de nieuwe topshooters:

Oddworld: Grafisch het beste, samen met Halo2 en DoAU de top 3 op grafisch gebied op de xbox. Super gameplay, veel humor, verveelt niet snel al duren sommige eindbazen wat lang. Lijkt nogal op Red Dead Revolver qua stijl en dat vond ik ook een erg vermakelijk spel. Wel een echte Arcade shooter (tis geen platformer hoor).

Republic Commando: Een appart maar cool intro, grafisch goed, Star Wars . Je krijgt door de Hud echt een gevoel dat je erin zit. Taktisch is de teambased gameplay te verwaarlozen, het is soms eerder een blok aan je been. En er zitten wat irritante vijandjes tussen. De minst leuke game voor mij op dit moment maar zeker nog de moeite waard.

BiA: Door de superhoge verwachtingen viel het mij ietsie tegen in het begin: Grafisch mooi maar soms te zwaar voor het boxje, en storender: de vijanden gaan niet met 1 kogel neer als je denkt raakt te schieten (wat al rottig is doordat de zoommode erg mooi is maar ook vrij rottig om te zien). Als je dat aanvaard als realisme, dan begint het al een stuk leuker te worden. Het stukje taktiek is erg geinig, al merk ik wel dat jezelf voornamelijk de aanvallende actie moet doen aangezien de cpu daar minder succesvol in is (die gebruik ik dan ook meer om covering fire te geven). Dit spel is zeker GEEN full spectrum warrior voor de mensen die dit denken. Het is meer een soort Medal of Honor on Steroids, enorm sfeervol, sublieme presentatie, solide gameplay. De audio in dit spel is ongeėvenaard, net als de WOII sfeer. Waarom ik dit spel dan toch minder vind dan Oddworld: Het spel is niet voor iedereen weggelegd doordat het echt geen arcade shooter is. Het spel is retemoeilijk en soms ronduit frustrerend. En daar moet je tegen kunnen.

edit: kort.... DinoPK kort dan maar
  zaterdag 5 maart 2005 @ 11:05:45 #297
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_25377541
Kan je eigenlijk import spelen op je Xbox? Ik wil dat spel Phantom Dust nog steeds een keer bestellen bij lik-sang.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_25377561
Nee import kan niet op een niet gemodificeerde xbox. Gelukkig voor jou dat Phantom Dust een wereldwijde release gaat krijgen van MS
  zaterdag 5 maart 2005 @ 11:23:38 #299
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_25377730
Dit spel schijnt echt ideaal te zijn om op xbox live te spelen.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 5 maart 2005 @ 13:41:14 #300
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25379527
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 10:58 schreef DinoPK het volgende:
BiA: Door de superhoge verwachtingen viel het mij ietsie tegen in het begin: Grafisch mooi maar soms te zwaar voor het boxje, en storender: de vijanden gaan niet met 1 kogel neer als je denkt raakt te schieten (wat al rottig is doordat de zoommode erg mooi is maar ook vrij rottig om te zien). Als je dat aanvaard als realisme, dan begint het al een stuk leuker te worden. Het stukje taktiek is erg geinig, al merk ik wel dat jezelf voornamelijk de aanvallende actie moet doen aangezien de cpu daar minder succesvol in is (die gebruik ik dan ook meer om covering fire te geven). Dit spel is zeker GEEN full spectrum warrior voor de mensen die dit denken. Het is meer een soort Medal of Honor on Steroids, enorm sfeervol, sublieme presentatie, solide gameplay. De audio in dit spel is ongeėvenaard, net als de WOII sfeer. Waarom ik dit spel dan toch minder vind dan Oddworld: Het spel is niet voor iedereen weggelegd doordat het echt geen arcade shooter is. Het spel is retemoeilijk en soms ronduit frustrerend. En daar moet je tegen kunnen.

edit: kort.... DinoPK kort dan maar
Cool stuk... ik hou wel van die taktiek en juist niet van arcade shooters dus dit gaat me wel trekken denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')