deze is eerder dus de andere is al op slotquote:Op maandag 21 juni 2004 14:30 schreef ZX9R het volgende:
Modjes!!!
Pretty fast!quote:Op maandag 21 juni 2004 14:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
deze is eerder dus de andere is al op slot
Thanks! Mijn dag is weer helemaal goedquote:Op maandag 21 juni 2004 14:39 schreef ZX9R het volgende:
Sorry Riet![]()
ik had hem ook al klaar staan...
Speciaal voor jou de koe erin gezet!
Ja.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Curcus ?!
skattie.. ik ploeter ook al uren op een artikel over Human Resource Managementquote:Op maandag 21 juni 2004 14:40 schreef ZX9R het volgende:
@Cheshire: Ik haat die cursus. Ik heb d'r echt geen zin in.
Klinkt saai.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:44 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ja.
Professionalisering Vergunningverlening.
Kan ik bij die ambtenare vergunningen gaan verlenen...
Vanavond examen (how bo-ring)
Klinkt niet alleen saai maar is het ook.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Klinkt saai.
Ik ook.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:56 schreef Cheshire het volgende:
hey... als jij nou ff een goed prijsje voor de ZX9R ziet te verkrijgen..
kunnen we èn een ZX7 èn een leuk hotelletje uit gaan zoeken in duitsland
vond dat balletje van Patrick wel aangename optie eigenlijk...![]()
Ow .. verrassing weg ..quote:Op maandag 21 juni 2004 14:58 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar dat was ik dan zowieso van plan hoor!
Ik zal het je nog spannender vertellen.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:58 schreef Patrick281 het volgende:
Geen dank..
En Luc is volkerd van der Graaf een oud collega ..
Wow.... heavy.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:01 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik zal het je nog spannender vertellen.
De broer van mijn ex fokte van die pelsdiertjes. En V was daar een meer dan eens geziene gast.
Niet zo welkom uiteraard.
Op een avond was hij er weer eens en toen zijn we met z'n tweeën achter hem aangereden om uit te zoeken waar of hij woonde.
Een tijd later hoorde ik dat hij het was die P had doodgeschoten.
Krijg je best wel wat rillingen over je lijf heen.
Lijkt me wel een goed idee ja.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:02 schreef klaus_beyer het volgende:
Dus importeren is niet zo veel moeite? Nadeel is natuurlijk dat je een nieuw kenteken krijgt en dat je dus geen verleden meer hebt die je kunt laten zien bij eventuele verkoop.
Voor de rest ziet het er wel naar uit dat ik via een kennis het laat importeren. Hij werkt bij een motorzaak 5 min van de grens van duitsland en kan dan verder ook de service opzich nemen waarschijnlijk. Goed idee?
quote:Op maandag 21 juni 2004 15:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Lijkt me wel een goed idee ja.
Check ff dit: http://www.motor-forum.nl/forum/topic/13804?highlight=importeren
R6, tenminste als ik met de rug tegen de muur moest kiezen.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:13 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]![]()
Waar zouden jullie nu voor gaan? De r6 of cbr600f rond bouwjaar 2000.
Bedankt! Maar het is toch echt 600 euro. Die autoweekberekening geld namelijk voor auto's.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:09 schreef ZX9R het volgende:
Voor een honda CBR uit 6/2000 : ¤ 768,-
Voor een Yamaha R6 uit 6/2000: ¤ 757,-
Ik heb het gevonden. 10.300 voor de r6 en 10.400 voor de cbr uit 2000.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:21 schreef ZX9R het volgende:
Bij unive.
klikken op premieberekening motor.
In de testvergelijkingen van de motoren versie 2003 is de R6 zelfs de stille tussen de andere vier concurrenten. Veel veranderd dus.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom zouden Honda's stiller zijn
Als je een open demper op een CBR600 propt zal die net zoveel herrie maken als een R6 hoor..
Moet je dus wel opletten bij die Duitser..quote:Op maandag 21 juni 2004 16:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Klopt, dan wacht je toch tot daarna
Vertel!quote:Op maandag 21 juni 2004 18:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Bij Luc en OPM is het echt mooi weer![]()
*Ziet grinnikend naar de radar te kijken*
Ik gooi er wel dezelfde olie in als voor de Scoot.quote:Koppeling enkelvoudig, droog
Zit hem voornamelijk in additieven voor de natte koppeling en meer lithium i.v.m. hoge toerentallen.quote:Op maandag 21 juni 2004 19:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zou toch maar geen risico nemen met die dure BMW.... auto-olie is toch een andere samenstelling.
Enne, geen minimum oliepeilGoh, jij zorgt goed voor je motor zeg
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 20:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Je kuip hoeft er tenminste niet helemaal af om te peilen
quote:Op maandag 21 juni 2004 22:14 schreef Cheshire het volgende:
maar riet had al een route idee d8 ik?
Top Patje !!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:19 schreef PatrickM het volgende:
tvp
* is net terug van concert Slipknot - KoRn - Metallica
WGHOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dat was een heel vet concert![]()
alleen nu wel pijn in mijn strot...
Moet je ook niet zo hard mee "zingen".....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:19 schreef PatrickM het volgende:
alleen nu wel pijn in mijn strot...
quote:Op maandag 21 juni 2004 22:46 schreef ZX9R het volgende:
jeetje..
Wat een totale stilte hier...
Volgens mij kunnen er wel wat mensen op 4 Juni toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 08:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
schiet lekker op met de volgende meets
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 08:32 schreef ZX9R het volgende:
Wij hebben gisteren in goed overleg besloten dat ik a.s. zondag kan.
quote:Op maandag 21 juni 2004 22:03 schreef Cheshire het volgende:
ik neem de sociale verplichtingen wel op me dit weekend..
Zo overtuigd dat je die nog niet even snel weet te slijten Luc?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 08:32 schreef ZX9R het volgende:
Ik kom dan met de ZX9R.
Die vond 4800 te duur.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 08:40 schreef Patrick281 het volgende:
Zo overtuigd dat je die nog niet even snel weet te slijten Luc?
Hoe loopt het contact met de bieder??!!![]()
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er zouden kunnen als we een jaar vooruit plannen ..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 08:35 schreef ZX9R het volgende:
4 juni 2005 is op een zaterdag....
Dus... Misschien kan je dan wel!
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 08:40 schreef ZX9R het volgende:
Hey OPM, bevalt je brommer wel een beetje?
quote:Is het een lekker stuurmonster?
ik kon ze redelijk bijhouden zondag, dus jaquote:Kom je d'r goed op vooruit?
oja, het geluid nog vergetenquote:Vertel!
Was ook maar hypothetisch ..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 08:43 schreef ZX9R het volgende:
Ik denk dat dat weinig uitmaakt.
Ik denk dat er dan nog steeds maar 5 zouden komen opdagen..
Maar een jaar vooruit plannen... IMHO zou dat een beetje te weinig tourritjes opleveren. Tenzij je meteen een ritje op 20 vastlegd 1 jaar vooruit.
en dat ze het niet even uitgelegd hebben waar en hoe je dat moet peilen,quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:28 schreef Patrick281 het volgende:
Wel raar dat mijn oliepijl niet eens op minium komt he .. heb nu iets meer dan 1.000 kilometer gereden schat ik.
is heerlijk rijden nuquote:Op dinsdag 22 juni 2004 08:54 schreef ZX9R het volgende:
@OPM:
Blij te horen dat je tevreden bent met je brommer. Dus alleen die spiegels en stepjes? Ook niet dat achtervleugeltje? Die velgen moeten idd groen blijven
mooi hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:43 schreef Rausdouwer het volgende:
wat vinden jullie van mijn Suzuki? Mooi he?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en dat ze het niet even uitgelegd hebben waar en hoe je dat moet peilen,
D'r zal dan wel een BMW prijs aan hangen..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:47 schreef Patrick281 het volgende:
Ik had ook bij de BMW dealer hier een boekje besteld .. maar nog niet opgehaald tot op heden..
De prijs wil ik ook nog niet weten.![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:43 schreef Rausdouwer het volgende:
wat vinden jullie van mijn Suzuki? Mooi he?
Wat een leventje..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:08 schreef Cheshire het volgende:
ga ff de bitterballen van gister weer wegzweten... laturz
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mooi hoorheb je geen grotere pics?
De meeste BMW's hebben een droge koppeling (alleen de nieuwe K1200S niet). En met de toerentallen die je met een BMW kan halen is een goede (half)synthetische olie welke niet speciaal voor de motor is al meer dan voldoendequote:Op maandag 21 juni 2004 19:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Autolie in een motor gooien
Als je je koppeling wilt laten slippen moeten je er idd auto-olie ingooien
(Autokoppeling is droog, van de motor nat, of is van jou droog zoals je in die quote zegt)
Ik zou toch maar geen risico nemen met die dure BMW.... auto-olie is toch een andere samenstelling.
Enne, geen minimum oliepeilGoh, jij zorgt goed voor je motor zeg
![]()
Netjes hoor, zo gekocht of zelf gesleuteld?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:41 schreef Rausdouwer het volgende:
frame en wielen zijn gemoffeld
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:49 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Naapers, zijn ook niet erg origineel danquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:28 schreef PatrickM het volgende:
btw... de fok groet is gepikt door Slipknothun halve optreden heeft iedereen met z'n middelvingers in de lucht gezeten
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Naapers, zijn ook niet erg origineel dan![]()
Maw, vanochtend heeft Louis.de het pakket opgestuurd, dan zal het er morgen zijn denk ikquote:Sehr geehrter Herr *censuur*
das Paket wurde, am 22.06.2004, um 08:01 Uhr, per DHL(Post), auf den Weg
zu Ihnen gebracht.
Maar we gingen ook helemaal niet hardquote:Op dinsdag 22 juni 2004 08:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik kon ze redelijk bijhouden zondag, dus jahij gaat goed vooruit
zo gekocht, alleen het motorblok tiktequote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:02 schreef Patrick281 het volgende:
Netjes hoor, zo gekocht of zelf gesleuteld?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:41 schreef Rausdouwer het volgende:
frame en wielen zijn gemoffeld
Les je dan ook op je eigen brommer?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:08 schreef Rausdouwer het volgende:
ja echt wel, had de motor al na de eerste les gekocht. het wachten is best moeilijk, maar het lessen is ook leuk. Slalommetjes oefenen.
Nee nog veel sneller,quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:17 schreef Rausdouwer het volgende:
het gaat eigenlijk wel goed, ging dat bij jullie ook zo snel?
Achteruit inparkeren?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:41 schreef Rausdouwer het volgende:
langzame slalom, snelle slalom, noodstop, stopproef (of zoiets), precisiestop, slalom met stop, achteruit inparkeren
dat was het volgens mij tot nu toe
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:45 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Achteruit inparkeren?
Zit er tegenwoordig een achteruit op de brommer?![]()
Tuurlijk wel, gewoon vanuit gaan dat ik andere oefeningen krijg.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:51 schreef Rausdouwer het volgende:
jazeker, misschien toch niet op examen volgende week?
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:52 schreef Cheshire het volgende:
hey klaus.. je avatar komt me ergens bekend voor.. XemmyX?![]()
just curious
xemmyx is gestoord,quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:52 schreef Cheshire het volgende:
hey klaus.. je avatar komt me ergens bekend voor.. XemmyX?![]()
just curious
Bimota YB9, 600cc supersport machientje. In de handen van een betere rijder dan ik de snelst sturende sportmotor -behalve die beperktere 2'takten dan..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:39 schreef klaus_beyer het volgende:
Wat is dat voor ding?
Misschien zijn het haar billen wel!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:07 schreef Cheshire het volgende:
[afbeelding]
ze gebruikt een van je kontjes...![]()
tuurlijk is er maar 1 klaus... rustig maar..dat bedoelde ik niet....![]()
Waarom heb je hem wegedaan dan ??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bimota YB9, 600cc supersport machientje. In de handen van een betere rijder dan ik de snelst sturende sportmotor -behalve die beperktere 2'takten dan..
Edit: van 1994-1996 dan ..
Ziet er wel geil uit. Moet ie maar rustig aan doen dan. Ga ik ook doen, tenzij mijn vrienden me op gaan jagen enzoquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bimota YB9, 600cc supersport machientje. In de handen van een betere rijder dan ik de snelst sturende sportmotor -behalve die beperktere 2'takten dan..
Edit: van 1994-1996 dan ..
Omdat die bmw er ook geil uit ziet...en uit 1999 is volgens mijquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Waarom heb je hem wegedaan dan ??
beterquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:44 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM,
Kreeg net deze mail van Louis.de
[..]
Maw, vanochtend heeft Louis.de het pakket opgestuurd, dan zal het er morgen zijn denk ik
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maar we gingen ook helemaal niet hard
keuring: 80,-quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:43 schreef ZX9R het volgende:
Hey OPM,
Wat zijn de kosten van invoeren van je brommer
BPM is te berekenen
Maar de rest? Keuring, kenteken etc?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beter
[..]
ach ja
ik bleef tenminste niet helemaaal achteraan in de bochten
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ik heb geduld hoor![]()
quote:Voorwaarschuwing voor extreem weer
Opgesteld op dinsdag 22 juni 2004 om 13:38 uur.
Bericht nummer: 1
ZEER ZWARE WINDSTOTEN
Een diep Atlantisch lagedrukgebied, dat morgen via
Engeland naar de Noordzee trekt, zorgt voor een onstuimige dag
met veel wind en regen. In de tweede helft van WOENSDAGMIDDAG
is er kans dat zowel langs de kust als boven land ZEER ZWARE
windstoten (tot ruim 100 km/uur) voorkomen.
Volgend bericht: Vanavond rond 20.00 lt
Dat is liefquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy:
Ga vooral niet boven je kunnen rijden en laat je eigen niet opnaaien........ klinkt cliche, maar is wel het belangrijkst van misschien wel alles..
Je raakt ons echt niet kwijt, we wachten wel op je
Hehe dank je wel,quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy:
Ga vooral niet boven je kunnen rijden en laat je eigen niet opnaaien........ klinkt cliche, maar is wel het belangrijkst van misschien wel alles..
Je raakt ons echt niet kwijt, we wachten wel op je
Heb zo'n idee dat dat dan afgeblazen wordt...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:11 schreef Rausdouwer het volgende:
bah, en ik moet morgen lessen
(nou ja niet langs de kust, maar toch)
Dat kan je inderdaad mee ja. Waarom niet?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is lief![]()
Dus als ik mijn rijbewijs eindelijk heb, dan kan ik ook wel een keertje mee op mijn Suzuki?
Zoiets?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hehe dank je wel,
ga ik echt niet doen of zo hoor, maar ik mag toch wel een beetje terug pesten,![]()
ik weet wat ik nu kan en weet ook dat ik mijn motor nog goed moet leren kennen,
dus ik blijf gewoon oefenen tot ik mijn steppies tot op de bouten eraf kan rijden,![]()
de duo steppies dan he
en hier kan je oefenen,quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:45 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Achteruit inparkeren?
Zit er tegenwoordig een achteruit op de brommer?![]()
Dat zie je toch ook op die foto,quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn zei toch dat ie altijd afstand hield voor een bocht omdat ie niet het risico wou lopen dat ie over mij heen rijdt als ik eventueel onderuit zou gaan
Ik ook...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:11 schreef Rausdouwer het volgende:
bah, en ik moet morgen lessen
(nou ja niet langs de kust, maar toch)
quote:De zuidwestenwind bereikt langs de kust mogelijk windkracht 8, dat
is stormachtig. Tijdens de talrijke buien kunnen zware
rukwinden voorkomen. In de middag en avond is er zelfs kans op
ZEER ZWARE windstoten, met de bomen vol in het blad zeker een
situatie om goed in de gaten te houden.
Zijn we tijdens de meet langsop gereden.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:17 schreef ondeugend het volgende:
Hey ....vlakbij !
Ja doorheen zelfs toch ?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:19 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zijn we tijdens de meet langsop gereden.
Ik had hem al met lichte schade gekocht en wat ik eraan wilde opknappen lukte mij zelf niet, zeker niet toen ik er zelf ook nog eens schade mee reed door een total brake down. verder waren er nog zaken in het ontwerp die mij niet aanstonden: oliebijvullen is kuip geheel loshalen en een beetje "hannesen met de vuldop", olie verversen is de gehele kuip -die uit 1 stuk is uitbouwen en dat is een hele zware klus. Verder werd ik een beetje gek van de kettingaandrijving die ik niet goed uitgelijnd kreeg waardoor de motor ging hobbelen in de bocht bij >140 km/u. Verder was er nog een manco in het ontwerp van de benzinetank .. dus al met al wilde ik een licht sportieve motor die wat beter ontworpen was en vooral meer uitgetest, schadevrij, cardanaandrijving, afwerking. (quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]Waarom heb je hem wegedaan dan ??
2001 en 10.999 kilometer .. (al even..omdat de vorige meet de teller kapot gingquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:16 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Omdat die bmw er ook geil uit ziet...en uit 1999 is volgens mij
Hier ging jij langzaam rijden omdat je naar de parkeerplaats ging.quote:
Had ik niet een opmerking geplaatst over het feit dat je zo laat je knippers aandoet af en toe.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Zie jij mijn knipperlicht branden dan?
Kee, die lijkt mij wat anders al heb ik die nog niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, wel een 250
Ik heb er alleen maar opgezeten, niet mee gereden. Alleen de zit viel al erg tegen, lage voetsteunen die dichter bij de grond staan dan ik zou willen. Het kuipruitje loopt compleet "half"rond en doet erg gedateerd aan, echt een lelijk gezicht als je op de motor zit. Ik heb echt een paar keer op het kaartje gekeken of het wel model 2001 wasquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pepijn, dus die rs125 viel tegen? toch te weinig vermogen? of viel er nog meer tegen dan alleen de power?
Hij voelde juist niet supersportief qua zit, maar eerder toer ..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:01 schreef Rietvaerder het volgende:
250 is ook best klein.... maar ja, Gerako past er ook op
Tnx, can tell some story's .. good and bad..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:01 schreef Cheshire het volgende:
[..]
In Overijssel stond een mooiere en die moest er 1.500 voor hebben ..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jammer, klinkt alsof een proefrit niet eens meer hoeft wat jou betreft...
dus nu naar een KR1 kijken? zo 1 bijvoorbeeld? wat zou ie er voor moeten hebben? deze staat al een tijdje te koop...
was dat deze:quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In Overijssel stond een mooiere en die moest er 1.500 voor hebben ..
Als ik echter naar de koplamp kijk dan schrik ik toch wel weer .. bodykitje nodig..
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:39 schreef Patrick281 het volgende:
Zwart met groen een mooie combinatie.![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:20 schreef Patrick281 het volgende:
Tnx, can tell some story's .. good and bad..![]()
![]()
ok, die zwart/groene is mooier maar deze heeft minder op de teller en ziet er toch ook heel goed uit.quote:
Echt kicken dat circuit met die hoogteverschillen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
airborne
En nu nog in Rotterdam voor de twijfelaar onder ons die een zetje nodig heeft om te gaan kijken.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ok, die zwart/groene is mooier maar deze heeft minder op de teller en ziet er toch ook heel goed uit.
Luc is finding Nemo right now?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:41 schreef Cheshire het volgende:
[..]
quote:hoe ben je ooit op het idee gekomen..... lijkt me niet fijn zo'n ding....
Cheshire .. ehm Evanescence ..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:03 schreef Cheshire het volgende:
yups... zeldzaam avondje alleen![]()
en wat doe je dan? cd's luisteren die luc niet kan aanhoren...![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:15 schreef Cheshire het volgende:
als t gaat zoals gepland ben ik december drs-je en ga ik lessen...![]()
![]()
ik denk echt serieus eerst motor en dan pas auto.. ik neem aan dat dat kan.
en we worden straks allebei hetzelfde..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
Laatste keer dat ik op school heb gezet was ik 15 jaar.
Is dat motiverend om naar de sportschool te gaan dan .. onzin op Telsel .. even agressie afreageren.quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:00 schreef Cheshire het volgende:
morning!![]()
ik zit nu al een half uur naar afval-onzin op telsell te staren.. ik ga nu naar de sportschool.![]()
die storm begint zeker eerst hier ofzo![]()
Hier net al een hele flinke bui gehadquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weinig nog te merken hier van die storm, voorlopig nog volop zon hier...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:41 schreef ZX9R het volgende:
Als de kat van huis is.........
Lig je een keer met je kop onder water naar palingen, kreeften, voorntjes, baarsjes en niet te vergeten je buddy te kijken wordt er vanalles achter je rug om bekonkeld![]()
Goedemorgen luitjes.Ach zolang het openbaar is Luc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En er was verder ook niemand hier om mee te praten. :')
Hmm, bedoel je die mooie buikspierapparaten waarmee je met 5 min per dag 3x per week binnen een maand een kleerkast wordt? (dus dat je zo'n bodybuilder ziet die een maand daarvoor nog met een bierbuik op de bank zat en zijn nieuwe figuur alleen met buikspieroefeningen behaald heeft?!) Werkt dat niet dan?quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:00 schreef Cheshire het volgende:
morning!![]()
ik zit nu al een half uur naar afval-onzin op telsell te staren.. ik ga nu naar de sportschool.![]()
die storm begint zeker eerst hier ofzo![]()
Ghe ghe .. ik heb zo'n ding gekocht met die electrische pulsjes en een half jaar / op het eind een uur per dag om gehad / zelfs met dubbele electrodes erop. Resultaat .. 0%quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:49 schreef ploderus het volgende:
[..]
Hmm, bedoel je die mooie buikspierapparaten waarmee je met 5 min per dag 3x per week binnen een maand een kleerkast wordt?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ghe ghe .. ik heb zo'n ding gekocht met die eletricshe pulsjes en een half jaar / op het eind een uur per dag om gehad. Resultaat .. 0%![]()
.. en hoe goed hou jij die buddy dan wel in de gaten hmmm.quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:41 schreef ZX9R het volgende:
Lig je een keer met je kop onder water naar palingen, kreeften, voorntjes, baarsjes en niet te vergeten je buddy te kijken wordt er vanalles achter je rug om bekonkeld![]()
Héél goed.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:00 schreef Patrick281 het volgende:
.. en hoe goed hou jij die buddy dan wel in de gaten hmmm.
loopt-ie het hardst te mauwenquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:41 schreef ZX9R het volgende:
En u was al wat nat waarschijnlijk ..quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:44 schreef Cheshire het volgende:
[..]
loopt-ie het hardst te mauwen![]()
tot op mijn onderbroek natgeregend.. gatver
vandaag was t oa een wonderpil...quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:56 schreef ploderus het volgende:
Op zich zal het alleen voor de buikspieren misschien nog wel een beetje werken, maar het blijft altijd zo grappig dat ze in dat soort reclames altijd van die kleerkasten en semi-miss-universes tonen, die d.m.v. dat apparaat hun goddelijke figuur gekregen hebben![]()
En dan zie je van de 'before' en 'after' shots waarbij het 'before' shot een foto is van een dikke blanke vent en het 'after' shot is een afgetrainde negerEn dat zou dan binnen een maand gedaan zijn
Wat klopt er niet
Waar is dat en hoe ver is dat voor mij?quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Zelfde plek, 11 uur
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:00 schreef Cheshire het volgende:
gelukkig kwam tineke daarna![]()
Nico Haak had ook zo'n ding .. maar dan in armbandvorm. heeft'm niet geholpen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:02 schreef ZX9R het volgende:
Met de Biolabiel
Wel meer .. voor die mensen die er geld aan verdienen is het een goudmijn.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:06 schreef Cheshire het volgende:![]()
'n peperduur magneetje, meer niet.![]()
Meet topic? Tis meer een SC geworden!quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Zie meet topic...
Daar?quote:-En vanuit Utrecht:
-A27 richting Gorinchem, bij knooppunt Gorinchem A15 naar Rotterdam.
-Afslag Papendrecht/Dordrecht (afslag 23).
-Randweg (N3) helemaal uitrijden en aan het einde A16 Breda volgen. Je komt nu vanzelf langs de Texaco iets na Dordrecht
Heb ik nog nooit gehad!quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:10 schreef Cheshire het volgende:
is iemand z'n gevoel voor humor kwijt geraakt in de file vanmorgen???![]()
Heb je daar ook file's dan ..quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:10 schreef Cheshire het volgende:
is iemand z'n gevoel voor humor kwijt geraakt in de file vanmorgen???![]()
File's in de stad.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
Heb je daar ook file's dan ..
Ik dacht dat ik al een route voor a.s. zondagquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:31 schreef Gerako het volgende:
Hoi hoi allemaal.
Is het misschien een idee voor een komende meet om een rondje ijsselmeer te doen, het is wel een heel eindje sturen voor sommige onder ons.
Zeker het stuk dat ik samen met Luc in Friesland heb gereden en wat ikzelf regelmatig in N-H rijdt is zeker de moeite waard om te rijden.
Wat ik zo even snel heb opgemeten is het 278km ongeveer, maar dat is vrij grof gemeten met MS Autoroute.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:31 schreef Gerako het volgende:
Is het misschien een idee voor een komende meet om een rondje ijsselmeer te doen, het is wel een heel eindje sturen voor sommige onder ons.
[afbeelding]
Nee, ik bedoelde voor zomaar een meet, geen idee nog wanneer ofzo hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al een route voor a.s. zondag
Of is dit voor een meet daarnaZiet er wel stoer uit !
Waar ben je wezen duiken?quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:09 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Héél goed.
Die raak ik onder water liever niet kwijt.
Gisteren wel een relaxte duik gehad.
70 minuten onder water. Maximaal 10,5 meter diep en veel gezien.
Allereerst op compas op 10 meter diep naar een kreeftenwal gezwommen en daar wat rondgehangen. Paar leuke kreeftjes gezien.
Ja, die zitten er echt in nederlands water. Niet zo groot maat toch zo'n 15 à 20 cm.
Daarna tussen de vegetatie op 5 à 6 meter een polsdikke paling gezien. Tering wat een joekel zeg.![]()
Daarna op compas naar de overkant gezwommen op 3 meter diep naar een scheepswrak dat er ligt.
Onder dat wrak krioelde het van de kreeft![]()
Toen op 1,5 meter diepte weer door de vegetatie gezwommen en nog een paar palingen, duizenden voorntjes (hele kleintjes) en honderden baarjes gezien.
Al met al: Een geslaagde duik! (als eerste erin en als laatste eruit!)![]()
drammerd!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:59 schreef Patrick281 het volgende:
Cheshire .. is het nog gelukt met die Nieuw Zeelandse .. ik ga er nu aan beginnen ..![]()
Die zouden vandaag toch al komenquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee OPM:
Morgen komen onze stepjes denk (hoop) ik....
Je geeft zelf het antwoord al he?quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:31 schreef ondeugend het volgende:
Mijn Layout ? Wat doe je ?
Heel mijn pagina vernueckt
Ik heb geen postorder bedrijf gezienquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:31 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Die zouden vandaag toch al komen![]()
Nou en ?quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al he?
Dat zei Louis.de. Ik kreeg dinsdagochtend een mail dat ze ze opgestuurd hadden. Dus nam ik aan dat ik ze gisteren kreeg.... dan duurt het 2 dagen denk ik.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:33 schreef ZX9R het volgende:
Je zei gisteren al dat ze verstuurd waren.
Ik moet ze zondag wel zien hè!![]()
wij wachten hoopvol afquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee OPM:
Morgen komen onze stepjes denk (hoop) ik....
mijn ouders + vriendin: als je maar voorzichtig doet. als ze dat zeggen dan antwoord ik met: ja, natuurlijk en blijkbaar trek ik een bepaald gezicht erbij want hun gezichten zegt genoegquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe staan jullie ouders trouwens tegenover motorrijden? (voor de wat jongere mensen onder ons)
jouw vriendin rijdt niet?quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mijn ouders + vriendin: als je maar voorzichtig doet. als ze dat zeggen dan antwoord ik met: ja, natuurlijk en blijkbaar trek ik een bepaald gezicht erbij want hun gezichten zegt genoeg
quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:16 schreef Cheshire het volgende:
[..]
drammerd!!
zodra ik weer een fatsoenlijke fiets heb staat de aldi hoog op mijn prioriteitenlijstje![]()
maar één keer een aldi tas tussen de spaken is voldoende voor deze dame..
Volgens mij bedoelt'ie mij.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:02 schreef Makster het volgende:
MEnsen ik leef nog.
Hoorde dat Patm een BMW heeft gekocht. (Doe je niks tegen)
Waarom alleen voor de wat jongeren onder ons?quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe staan jullie ouders trouwens tegenover motorrijden? (voor de wat jongere mensen onder ons)
jawel, 1 pkquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:39 schreef Cheshire het volgende:
[..]
jouw vriendin rijdt niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |