Is het dat geld waard? Was het namelijk al tegengekomen, maar toen was het snachts ofzo. Dank voor de tip.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:38 schreef ZX9R het volgende:
www.moto73.nl
alleen moet je ze dan voor ¤ 1,15 kopen per telefoon.
Jazeker. Heb ook de vergelijkingstest gevonden bij moto73. Mooi ff lezen.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:52 schreef ZX9R het volgende:
Misschien heb je wat aan deze tests?
Wat denk je dat ik heb..quote:Op zondag 20 juni 2004 14:33 schreef Cheshire het volgende:
yups.. omdat die het grote publiek halen...
als ik zulke verhalen hoor dan ben ik vóór het rijbewijs met puntensysteem...
quote:Access denied
--------------------------------------------------------------------------------
This homepage has exceeded the maximum amount of traffic for one day.
The page will be available again after the traffic counters have been reset at midnight local time.
--------------------------------------------------------------------------------
You are redirected to the Wanadoo Homepage in five seconds
Vanuit deze pagina wordt u binnen 5 seconden doorgestuurd naar de Wanadoo Homepage
quote:Op zondag 20 juni 2004 16:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy dacht dat er een kickstarter op zijn motor zat![]()
Waarnaar .. net de buurrouw ook nog even een salvo gegeven recht de woonkamer in.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:25 schreef Rietvaerder het volgende:
En Pepijn zn motor stinkt.... damn![]()
(pont)
Mijn was ! Wat doe je ?quote:Op zondag 20 juni 2004 16:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Waarnaar .. net de buurrouw ook nog even een salvo gegeven recht de woonkamer in.
(moet daar achteruit in steken om mijn tuin in te rijden..)
quote:Op zondag 20 juni 2004 16:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mijn was ! Wat doe je ?
heb je em nog niet in je sig staanquote:Op zondag 20 juni 2004 16:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Je moet zeker mn rekening nr hebben![]()
quote:Op zondag 20 juni 2004 16:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb je em nog niet in je sig staan?
LOLquote:Op zondag 20 juni 2004 16:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb je em nog niet in je sig staan?
Ikke uhm... 210 ongeveerquote:Op zondag 20 juni 2004 17:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
totaal 432 kmgereden vandaag
Die actie foto's lijken mij wel gaaf....quote:Op zondag 20 juni 2004 17:09 schreef Patrick281 het volgende:
Ik had dus geen flauw benul hoeveel km ik nog kon rijden bij de start vandaag.
Volgende week even vrij nemen om die teller te laten maken.
Can't wait for more pictures@fok!
BTW:Brabanders moeten toch allang terug zijn?
Den Bosch dus die zouden al terug moeten zijn.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:09 schreef Patrick281 het volgende:
BTW:Brabanders moeten toch allang terug zijn?
quote:Op zondag 20 juni 2004 17:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Den Bosch dus die zouden al terug moeten zijn.
pepijn: jouw beemerhet geluid
![]()
![]()
en terecht want het was een mooie route (1e deel mooier/beter, zei ik al tegen riet) en het was errug gezelligquote:Op zondag 20 juni 2004 17:23 schreef ondeugend het volgende:
Owwww, ik heb bijna spijt !
actiefoto's kunnen beterquote:Op zondag 20 juni 2004 17:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Foto's van Mercy:
http://members.home.nl/martie.r/
quote:Op zondag 20 juni 2004 17:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
actiefoto's kunnen beter
ongeveer na het varen denk ik...na de Big Tasty'squote:Op zondag 20 juni 2004 17:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar vanaf waar was eigenlijk het 2e deel?
quote:Op zondag 20 juni 2004 17:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
Lijkt me best cool zoals ik al eens zei..... FokMC! Mid! Week! Eiffel!quote:Op zondag 20 juni 2004 17:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
maar niet dit weekendquote:Op zondag 20 juni 2004 17:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Lijkt me best cool zoals ik al eens zei..... FokMC! Mid! Week! Eiffel!
Midweek staat er OPM, midweek.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
maar niet dit weekend
TNX.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pepijn: jouw beemerhet geluid
![]()
![]()
je mag em best wat vaker opentrekkenquote:Op zondag 20 juni 2004 17:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
TNX.![]()
Nee, omdat jij remde ging ik ook razend hard in de ankers .. merkte aan je dat er iets was ..quote:Op zondag 20 juni 2004 17:48 schreef Rietvaerder het volgende:!
Pepijn raakte hem niet toch? of hoe zat het..
Trouwens... we hadden onze Fok! Motorgroet! moeten laten zien aan die chopper die ons inhaalde..
Hallo, hij heeft een BMW-imago hoog te houden hoor....quote:Op zondag 20 juni 2004 17:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je mag em best wat vaker opentrekken![]()
![]()
als je die zwetende hebt, gebruik ik em ook ff...had niet gezien dat jullie langs de kant stil stonden...zzzzzooooefff, uitwijken anders zat ik achterop je beemer...quote:Op zondag 20 juni 2004 17:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, omdat jij remde ging ik ook razend hard in de ankers .. merkte aan je dat er iets was ..
Maar .. ik had die eend net niet onder de motâh.
Was wel een close finish dus .. (zoekt zwetende smiley)
Remde ikquote:Op zondag 20 juni 2004 17:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, omdat jij remde ging ik ook razend hard in de ankers .. merkte aan je dat er iets was ..
Maar .. ik had die eend net niet onder de motâh.
Was wel een close finish dus .. (zoekt zwetende smiley)
quote:Op zondag 20 juni 2004 17:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hallo, hij heeft een BMW-imago hoog te houden hoor....
Soms rijd ik wel ff tricky ja, als ik net op het laatse ogenblik een verkeersbordje zie ofzo. Maar als je gewoon oplet en afstand houd moet dat niet zo'n probleem zijnquote:Op zondag 20 juni 2004 17:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als je die zwetende hebt, gebruik ik em ook ff...had niet gezien dat jullie langs de kant stil stonden...zzzzzooooefff, uitwijken anders zat ik achterop je beemer...
Nou ja ik zat in ieder geval vol in de ankers ..om de 1 of andere reden.. je deed iets..quote:Op zondag 20 juni 2004 17:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Remde ikIk raakte hem volgens mij gewoon terwijl ik reed....
8 seconden regel he
...ja .... ?quote:Op zondag 20 juni 2004 18:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Eetse enne.... ja klopt wel, maar....
De havenroute .. kom je even.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, zeg het maarmaakt mij niets uit!
Haha die blijft idd vet ja, maar niet met een 25kw motor....quote:Op zondag 20 juni 2004 18:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De havenroute .. kom je even.
Ben ik blij dat ik heel suf op dit soort onverwachte dingen reageer.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:34 schreef ZX9R het volgende:
4 juli.
Maakt mij niet uit waar.
Oh, en met die eend hebben jullie geluk gehad.
Laatst toch een motorrijder door overleden.
Had een eend tegen zijn helm gekregen.
Moet je ook niet zo hard rijdenquote:Op zondag 20 juni 2004 17:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik sta er maar voor de helft op bij die ene
quote:Op zondag 20 juni 2004 18:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik 8 seconden afstand houd.
Wel kewl hoe ik op Riet reageerde .. was daar bijzonder scherp want ik hield mij aan de 8-seconden regel....
Deed ik dat?quote:Op zondag 20 juni 2004 18:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Moet je ook niet zo hard rijden![]()
Dat zie je toch,quote:Op zondag 20 juni 2004 18:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Deed ik dat?
zx9rninjaquote:Op zondag 20 juni 2004 18:56 schreef ZX9R het volgende:
Als iedereen zijn foto's naar mij stuurt, zet ik ze beschikbaar voor iedereen.
Kan iedereen ze zien en weten we zeker dat iedereen de foto's heeft.
Da's bijzonder.quote:Op zondag 20 juni 2004 19:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zx9rninja
SMTP error from remote mailer after MAIL FROM:<mailer> SIZE=23452848:
host gsmtp57.google.com [216.239.57.27]: 552 sorry, that message size exceeds the maximum
Vrouwspersoon op diverse foto's?quote:Op zondag 20 juni 2004 20:38 schreef Rausdouwer het volgende:
ik heb het filmpje wel gemaakt, maar ik heb geen enkele stoppie gezien hoor![]()
yep in eigen persoonquote:Op zondag 20 juni 2004 20:39 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Vrouwspersoon op diverse foto's?![]()
Omdat er geen tegenligger was en ik met reserve de bocht inging .. onbekende bocht, heb ik nog een hele baan om te corrigeren.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom zit Pepijn op de verkeerde weghelft?![]()
Wat een klapper van Ralf!quote:Op zondag 20 juni 2004 19:54 schreef ZX9R het volgende:
Oeh....
F1... Da's waar ook. Kijken!![]()
Ik heb er alleen maar geluid bij.quote:Op zondag 20 juni 2004 20:38 schreef Rausdouwer het volgende:
ik heb het filmpje wel gemaakt, maar ik heb geen enkele stoppie gezien hoor![]()
Nee, dat komt omdat de knik bocht uit "rechter" loopt rechtsom dan linksom..quote:Op zondag 20 juni 2004 21:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Ralf! Welkom terug
Enne Pepijn, is heel raar..... ik pak die bocht vanaf de andere kant veel harder dan de andere kant op (aals je die foto van jou hebt, maar dan de andere kant op pakt(e) ik hem met ca 115/120, en de andere kant op maar met 90 ofzo..... komt denk ik omdat je nu direct naast de berm zit, en als je de andere kant op rijdt nog een andere weghelft hebt....)
BTW: met lijnen/bochten rijden rijdt je toch van buiten naar binnen naar buiten.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom zit Pepijn op de verkeerde weghelft?![]()
Geen dank .. kwam zo mooi uit he!quote:Op zondag 20 juni 2004 22:09 schreef RB het volgende:
Nope gelukkig niet dat van gisteren was genoeg.. Nog bedankt voor de overnachting
quote:Op zondag 20 juni 2004 23:06 schreef ondeugend het volgende:
Wat is dat nu met die langste staaf van Nederland eigenlijk
quote:Op maandag 21 juni 2004 08:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pepijn: wtf?
Sinds wanneer is staaf een raar woord?quote:Op maandag 21 juni 2004 08:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lange staven enzo
quote:Op maandag 21 juni 2004 08:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Is het heel vreemd dat mijn motivatie om te werken gedaald is onder het vriespunt…
Liever ik nat dan de motor.quote:Op maandag 21 juni 2004 08:52 schreef Rausdouwer het volgende:
of gewoon met de motor naar het werk
Hier zit er nog zoéén....quote:Op maandag 21 juni 2004 08:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Is het heel vreemd dat mijn motivatie om te werken gedaald is onder het vriespunt…
quote:Op maandag 21 juni 2004 08:54 schreef Rausdouwer het volgende:
dat was een mooie rit gisteren! Ik was al motorfan, maar nu kan ik helemaal niet meer wachten totdat ik zelf kan rijden.![]()
Hehehe nee hoor heb precies hetzelfde,quote:Op maandag 21 juni 2004 08:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Aan de lengte kan je toch ook niets doenquote:Op maandag 21 juni 2004 09:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]was leuk gisteren
!! heb je geen enorme zin om weer te lessen, dat was voor mij altijd iets om naar uit te kijken elke week
pepijn: staaf is niks mis mee nee, maar zodra er een lange van wordt gemaakt![]()
De Drente meet was nog mooier beter, Veluwe staat op de 2'de plaats .. deze op 5/5 meets.quote:Op maandag 21 juni 2004 08:54 schreef Rausdouwer het volgende:
dat was een mooie rit gisteren! Ik was al motorfan, maar nu kan ik helemaal niet meer wachten totdat ik zelf kan rijden.![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 09:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Aan de lengte kan je toch ook niets doen![]()
Omgeving Harderwijk is best mooi.quote:Op maandag 21 juni 2004 09:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hoe is omgeving hardewijk? Kreeg gisteren een tip om daar eens te gaan rijden.
ow die staafquote:Op maandag 21 juni 2004 09:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat moet van tattoo Bob hier .. nog 3 weken die ellende ..
![]()
wtffquote:Op maandag 21 juni 2004 09:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
helemaal mee eens is,quote:Op maandag 21 juni 2004 09:08 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Omgeving Harderwijk is best mooi.
Je zit daar in de buurt van de Veluwe en de Utrechtse heuvelrug.
En dat zijn beide mooie gebieden.
Je kunt daar ook ff de polder in of over bochtige wegen krullen.
Ben ik wat vaag .. welcome to the club.quote:Op maandag 21 juni 2004 09:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
nu word alles duidelijk![]()
not !!!!
Daar ben ik al jaren niet meer geweest,quote:Op maandag 21 juni 2004 09:19 schreef PatrickM het volgende:
En wanneer gaan we de bergen opzoeken?
* Mercy_symbol heeft wel zin op een partijtje te fietsen in de bergen![]()
ik heb de smaak te pakken gekregen bij Posbank
Bedoel je Posbank? Dat is echt zwaar kicken. Jammer dat het geen gebied is van een kilometertje of 500quote:Op maandag 21 juni 2004 09:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Daar ben ik al jaren niet meer geweest,
is het nog steed de moeite waard om daar te gaan sturen ?
quote:Op maandag 21 juni 2004 09:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ook aan het werk?
De laatste keer toen we over de Posbank reden vond ik hem tegenvallen.quote:Op maandag 21 juni 2004 09:22 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Bedoel je Posbank? Dat is echt zwaar kicken. Jammer dat het geen gebied is van een kilometertje of 500
Sssssstt.....quote:Op maandag 21 juni 2004 09:25 schreef PatrickM het volgende:
Ik ben vandaag en morgen vrij
Er reden heel veel wielrenners en dat was inderdaad zwaar klote... zeker omdat de bochten onoverzichtelijk zijn en die wielrenners vaak tegen de witte streep in het midden de bocht door knallen... maar ach... ondanks dat toch erg genoten afgelopen zaterdagquote:Op maandag 21 juni 2004 09:27 schreef ZX9R het volgende:
[..]
De laatste keer toen we over de Posbank reden vond ik hem tegenvallen.
Ik ken hem nog toen er bijna geen fietsers waren en dat je dus nog lekker door kon rijden.
Ik heb de posbank een aantal jaren geleden ongeveer 5 keer op 1 dag gedaan vanwege de omloop van Gelderland (wielerroute) en ik verkeersregelaar was. Toen was het leuk. Geen ander verkeer en vlammen maar.
Dat is alleen de Posbank, maar dat blijft heerlijk om te rijden daar ondanks de drukte! De vorige keer dat we op de Veluwe reden hebben maar een deel gezien van de route omdat we een stuk verkeerd waren gereden.quote:Op maandag 21 juni 2004 09:27 schreef ZX9R het volgende:
De laatste keer toen we over de Posbank reden vond ik hem tegenvallen.
Ik ken hem nog toen er bijna geen fietsers waren en dat je dus nog lekker door kon rijden.
Ik heb de posbank een aantal jaren geleden ongeveer 5 keer op 1 dag gedaan vanwege de omloop van Gelderland (wielerroute) en ik verkeersregelaar was. Toen was het leuk. Geen ander verkeer en vlammen maar.
Ralf(Fazertje) en ik waren naar de nacht geweest .. even bakkie gedaan om 00:30.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:21 schreef PatrickM het volgende:
Tja... er zitten wat dat betreft een aantal egocentrische egoisten op M-F die van mening zijn dat alles en iedereen moet wijken voor hun motorrijden. Typisch is dat het ook bijna allemaal mensen zijn die minimaal een keer per jaar flink crashen en hun motor total-los rijden
Dat zijn nou typisch de mensen die de reputatie van motorrijders naar de klote helpen...
aha...quote:Op maandag 21 juni 2004 09:07 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Yep,quote:Op maandag 21 juni 2004 09:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ook aan het werk?
Ik ben nieuwsgierig, welke opmerking ??quote:Op maandag 21 juni 2004 10:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Pepijn, jouw opmerking over die dikke pijp van mijn uitlaat is toch wel blijven hangen. Ook omdat de vorige eigenaar zoveel andere dingen heeft veranderd, zou dat ook goed kunnen.
Morgen maar eens bellen met Beerens motoren, missch kunnen ze mij in contact brengen met de voroge eigenaar.
Ik heb iets met dikke pijpen en lange staven.quote:Op maandag 21 juni 2004 10:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hij vond die pijp dik
quote:
MOTORPOES
De meeste katten liggen doorgaans een beetje te suffen in de vensterbank. Komen alleen in beweging als de deur van de koelkast opengaat, of als ze het geluid van een blikopener horen. Zo niet deze uiterst coole cat. Die scheurt op een motor door de stad. De muziek is van het retehippe Engelse bandje Youth Of Britain. bron
Waren gewoon een paar wannabee AC Farias-en die de boel verziekte. Er was alleen eerder op de avond een SM show waar het KTM-team een paar rondjes kwamen scheuren - de weg hadden ze daar ook tijdelijk met hekken voor afgezet, na de show weer weggehaald - waarna er bij een aantal mensen de hormoontjes niet meer onder bedwang gehouden kon worden...quote:Op maandag 21 juni 2004 09:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ralf(Fazertje) en ik waren naar de nacht geweest .. even bakkie gedaan om 00:30.
Er was een stuntrijder die een demo gaf .. zou die de Porsche hebben aangereden??
Je moest idd niet te dicht bij de zaak parkeren, had het er zelf nog met Ralf over.
(dat ik niet kon uitparkeren/gevaarlijk als er mensen voorbijreden)
Ik heb teveel vrouwelijke bagage.quote:Op maandag 21 juni 2004 09:59 schreef Cheshire het volgende:hoi rausdouwer! leuk dat er nog meer vrouwelijke bagage is te vinden hier...
Laat je de compie al het werk doen met een progje.quote:Op maandag 21 juni 2004 10:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Yep,en druk bezig met " webbased research"
![]()
Jammer dat we die jongens niet gezien hebben, zag wel een Duke staan waar ik Ralf nog even op wees.quote:Op maandag 21 juni 2004 10:51 schreef PatrickM het volgende:
Er was alleen eerder op de avond een SM show waar het KTM-team een paar rondjes kwamen scheuren - de weg hadden ze daar ook tijdelijk met hekken voor afgezet, na de show weer weggehaald - waarna er bij een aantal mensen de hormoontjes niet meer onder bedwang gehouden kon worden...
quote:Op maandag 21 juni 2004 10:45 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb iets met dikke pijpen en lange staven.
ja logisch toch? Er is zoveel aangepast (ruitje, lampen, sportdemper, stuurdemper) dus wie weet wat nog meer? Stel dat ie er dikke bochten onder heeft gedaanquote:Maarre het viel wel op ja .. grappig dat het je zo bezighoudt.
dat is ie ook aan het doen,quote:Op maandag 21 juni 2004 10:52 schreef Patrick281 het volgende:
Laat je de compie al het werk doen met een progje.![]()
Moet je zeggen dat hij het rustigaan doet.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:10 schreef Rausdouwer het volgende:
Mercy had ook teveel vrouwelijke bagage, was er bijna afgevallen. Adrenalinegehalte was vrij hoog gisteren. Top dus!![]()
Vasthouden,quote:Op maandag 21 juni 2004 11:12 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Moet je zeggen dat hij het rustigaan doet.
Of dat je beter vasthoudt....![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 11:16 schreef Rausdouwer het volgende:
broek is nog droog, dus niks aan de hand![]()
Zo hard ging het allemaal toch niet ?? dat je iets moest laten lopen tijdens het rijden,quote:Op maandag 21 juni 2004 11:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ik werd aardig nat na het tanken .. heel even.
quote:Op maandag 21 juni 2004 11:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Zo hard ging het allemaal toch niet ?? dat je iets moest laten lopen tijdens het rijden,![]()
Nope, had die nieuwe jas met de wintervoering er nog in.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Pepijn, had je het niet erg koud gisteren? Toen ik vertrok zat ik te twijfelen of ik mijn binnenvoering erin zou zetten, aangezien ik geen broek of trui onder mijn pak aan had. Blij dat ik die voering er wel in heb gedaan…
quote:Op maandag 21 juni 2004 12:00 schreef ZX9R het volgende:
gna gna.
Bod van ¤ 4000,-
http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/kawasaki/25847.htm
Hmmm. Nog nèt niet.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Opzich genoeg voor een ZX7 Luc .. of niet?!
Tot 500 euro kan of mag je wel bijleggen toch??quote:Op maandag 21 juni 2004 12:02 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hmmm. Nog nèt niet.
Tuurlijk!quote:Op maandag 21 juni 2004 12:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tot 500 euro kan of mag je wel bijleggen toch??![]()
Bod staat er net 10 minuten.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:05 schreef Cheshire het volgende:
ik zou er zeker op in gaan.....
4000 lijkt me geen slecht startpunt hoor!!!
Dus nieuw pc kopuh ....quote:Op maandag 21 juni 2004 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nope, had die nieuwe jas met de wintervoering er nog in.Perfect.
Ralf had zijn voering er wel uit maar die had 2-3 laagjes kleding aan.
Die dikke pijp is trouwens wel goed om de gassen "snel" af te voeren = meer vermogen.![]()
Filmpje van Rauwdouwer doet het op mijn werk wel.
Jammer dat ze niet meetrekt de bocht in .. zij verwachte OPM en Mercy natuurlijk..
dat zegt niks... voor je het weet heeft-ie wat anders gevondenquote:Op maandag 21 juni 2004 12:07 schreef ZX9R het volgende:
Bod staat er net 10 minuten.
Mooie jas btwquote:Op maandag 21 juni 2004 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nope, had die nieuwe jas met de wintervoering er nog in.Perfect.
Ralf had zijn voering er wel uit maar die had 2-3 laagjes kleding aan.
zie mijn reactie op luc zometeenquote:Die dikke pijp is trouwens wel goed om de gassen "snel" af te voeren = meer vermogen.
ik liet jullie bewust voorgaan omdat het even kan duren voordat je de volgende foto kan maken, dus liet ik een gat vallen tussen ons. (plus liepen jullie ook uit)quote:Filmpje van Rauwdouwer doet het op mijn werk wel.
Jammer dat ze niet meetrekt de bocht in .. zij verwachte OPM en Mercy natuurlijk..
Kom maar op dan!quote:Op maandag 21 juni 2004 12:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zie mijn reactie op luc zometeen
quote:Op maandag 21 juni 2004 11:58 schreef ZX9R het volgende:
OPM, heb je al antwoord op je vraag op 400cc?
quote:deze dus:
Is dus standaard helaasquote:Hey OPM!!
Mooi ding die zxr. Kick zo dat zwart/groen.
Ziet er nog lekkerder uit met de solo seat ook in het zwart![]()
En de dikte van de bocht is hetzelfde als bij die van mij.
Ziet er normaal uit hoor
Die van mij is ook redelijk dik en glimmend
Klopt. hopelijk ontvangt deze wel zijn/haar email!quote:Op maandag 21 juni 2004 12:10 schreef Cheshire het volgende:
[..]
dat zegt niks... voor je het weet heeft-ie wat anders gevonden![]()
Met je jas zit je in de wind .. benen niet .. en het flauwe zonnetje was net genoeg om de spike op te warmen. Toen in Chaam had ik het wel steenkoud .. brrrr .. maar toen was iedereen zowat bevroren geloof ik.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Mooie jas btwen je benen dan? Dat spijkerbroekie was toch niet voldoende voor de kou?
[..]
zie mijn reactie op luc zometeen
[..]
ik liet jullie bewust voorgaan omdat het even kan duren voordat je de volgende foto kan maken, dus liet ik een gat vallen tussen ons. (plus liepen jullie ook uit)
Wist je het niet meer van je oude bike dan?quote:Op maandag 21 juni 2004 12:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Is dus standaard helaas
Dat zwart en rood/paars zijn de originele kleuren!quote:Op maandag 21 juni 2004 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
Luc die zwarte is ook al niet origineel he .. die rode wel??
Ik dacht op marktplaats dat er ook aardig was leuke zx7's stonden ..
Bij deze krijg/heb ik allemaal een raar gevoel.![]()
Ik snap dat de prijzen leuk lijken.
quote:Op maandag 21 juni 2004 12:06 schreef ZX9R het volgende:
Oeh.... kwijl kwijl.....
Kempquote:Op maandag 21 juni 2004 12:22 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dat zwart en rood/paars zijn de originele kleuren!
En dan gaat mijn voorkeur uit naar rood/paars omdat dat meer kemp is![]()
Je kunt er allicht een weekend aan spenderen om te gaan kijken lijkt mij. Is maar 743.1 en 749.7 km enkele reis![]()
thuis ga ik es wat pics erbij pakken van mijn oude motor. Ja klopt, riet stond er bij en keek er naar…hij leek wel dikker idd, maarja als je die andere (groene) zxr ziet, dat verschilt toch weinig.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:22 schreef Patrick281 het volgende:
Wist je het niet meer van je oude bike dan?
We hadden nog naar de Bandit en VFR gekeken he .. leken wel iets smaller.
Riet stond er ook bij te kijken en die zei niets ..
Helemaal uit de wind zit je toch niet, tenzij je zo’n beemer rijdt als PatMquote:Op maandag 21 juni 2004 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
Met je jas zit je in de wind .. benen niet .. en het flauwe zonnetje was net genoeg om de spike op te warmen. Toen in Chaam had ik het wel steenkoud .. brrrr .. maar toen was iedereen zowat bevroren geloof ik.![]()
Kemp = dobbelstenen aan de binnenspiegel, een knikhond op de hoedenplank. Gewoon fout dus!quote:Op maandag 21 juni 2004 12:28 schreef Patrick281 het volgende:
Kemp![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 12:31 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Kemp = dobbelstenen aan de binnenspiegel, een knikhond op de hoedenplank. Gewoon fout dus!
quote:Op maandag 21 juni 2004 12:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Helemaal uit de wind zit je toch niet, tenzij je zo’n beemer rijdt als PatM? Na Chaam heb ik een superhete douche genomen en nog had ik het redelijk koud ’s avonds…toen was het echt koud!!
Ik ook.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een Honda dus ..![]()
Persoonlijk vond ik die knikhondjes op de hoedenplank wel schattig.![]()
![]()
kemp = nie kewl.....quote:Op maandag 21 juni 2004 12:31 schreef ZX9R het volgende:
Kemp = dobbelstenen aan de binnenspiegel, een knikhond op de hoedenplank. Gewoon fout dus!
Wellus!quote:Op maandag 21 juni 2004 13:03 schreef Cheshire het volgende:
kemp = nie kewl.....![]()
![]()
Zodra we ergens stoppen zet ze hem af.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:10 schreef Cheshire het volgende:
@rauwdouwer: jij hebt een systeemhelm zag ik? bevalt dat?
quote:Op maandag 21 juni 2004 13:09 schreef Patrick281 het volgende:
Kewl klinkt als bijna truttig leuk~relaxed.. (stiekem kicken) Kemp dus al geitewollen sokken burgelijk fout.
Zoiets dan.
Ik heb die ook gepast.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:10 schreef Cheshire het volgende:
nietus!![]()
honderd keer meer nietus dan jij oooooit wellus kan zeggen.. zo.![]()
@rauwdouwer: jij hebt een systeemhelm zag ik? bevalt dat?
Wtf is er mis met Honda ????quote:Op maandag 21 juni 2004 12:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een Honda dus ..![]()
Tja ik vind het de Opel van motorland .. maar ja een VFR heb ik toevallig een zwak voor.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wtf is er mis met Honda ????![]()
![]()
![]()
Hmmm kan het gedeeltelijk met je eens zijn,quote:Op maandag 21 juni 2004 13:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja ik vind het de Opel van motorland .. maar ja een VFR heb ik toevallig een zwak voor.
En niet omdat jij hem toevallig hebt.
En rode stipje komt omdat ie nog redelijk nieuw is had ik ook de eerste maand,quote:Op maandag 21 juni 2004 13:31 schreef Rausdouwer het volgende:
de systeemhelm vond ik juist de enige die echt goed zit. Bij mij zit die helm wel strak om de kaak heen, maar los genoeg om nog normaal te kunnen praten. De helm heb ik wel in een maat kleiner dan waarin ik de meeste andere helmen heb gepast, misschien is dat het?
Ik vind Honda zo stil.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wtf is er mis met Honda ????![]()
![]()
![]()
Ze zijn gewoon helemaal burgelijk perfect.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:36 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik vind Honda zo stil.
D'r zit bijna geen geluid in. (behalve dan in een VTR)
volgens insiders hier is dat juist goed, dat de helm in t begin wat strak zit... hij moet nog een beetje naar je hoofd gaan staan...quote:Op maandag 21 juni 2004 13:31 schreef Rausdouwer het volgende:
de systeemhelm vond ik juist de enige die echt goed zit. Bij mij zit die helm wel strak om de kaak heen, maar los genoeg om nog normaal te kunnen praten. De helm heb ik wel in een maat kleiner dan waarin ik de meeste andere helmen heb gepast, misschien is dat het?
quote:Op maandag 21 juni 2004 13:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
En rode stipje komt omdat ie nog redelijk nieuw is had ik ook de eerste maand,
Ik neem er ook 1 .. sommige pompen verlangen tegenwoordig dat je integraal afgaat .. niet handig met een bril.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:43 schreef Cheshire het volgende:
lijkt me verder juist een hardstikke handige helm, hoef je niet helemaal af te doen als je je neus moet snuiten ofzo...![]()
En daarbij,quote:Op maandag 21 juni 2004 13:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik neem er ook 1 .. sommige pompen verlangen tegenwoordig dat je integraal afgaat .. niet handig met een bril.En het stond wel goed toen ik hem paste vorige week. Was alleen een maatje te groot.. dus gelijk besteld.
quote:Op maandag 21 juni 2004 13:55 schreef ZX9R het volgende:
[..]
En daarbij,
Bij een BMW hoort een systeemhelm![]()
Ik verwacht zo idd een standje .. blikken al een paar keer gehad.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn ga s werken ofzo
quote:Op maandag 21 juni 2004 13:57 schreef Patrick281 het volgende:
..model Mathisse .. in het mat zwart.
Pepijn zei tegen OPM dat ie vrij dik is... ik had niet de behoefte om mijn mening te gevenquote:Op maandag 21 juni 2004 14:02 schreef Adamas het volgende:
dat bijv.
Waarom editten? Wie ben je eigenlijk?quote:Op maandag 21 juni 2004 14:02 schreef Adamas het volgende:
edit
Als je moet niezen dus..quote:Op maandag 21 juni 2004 14:01 schreef Cheshire het volgende:
anti-fog bij SV55, hoe nuttig is zoiets?
Die VFR was de enige die je amper hoorde gisteren (yess, eindelijk wat geluid uit mijn motorquote:Op maandag 21 juni 2004 13:36 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik vind Honda zo stil.
D'r zit bijna geen geluid in. (behalve dan in een VTR)
jij vond em dus niet opvallend dik?quote:Op maandag 21 juni 2004 14:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Pepijn zei tegen OPM dat ie vrij dik is... ik had niet de behoefte om mijn mening te geven
dikte, lengte...alles is belangrijkquote:Op maandag 21 juni 2004 14:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar gaat dit nog overToch best belangrijk bij jullie he, dikte enzo
that's a mythe...quote:Op maandag 21 juni 2004 14:14 schreef Cheshire het volgende:
It's not the size that matters
...use itquote:Op maandag 21 juni 2004 14:14 schreef Cheshire het volgende:
It's not the size that matters It's how you..
never mind
quote:Op maandag 21 juni 2004 14:14 schreef Cheshire het volgende:
It's not the size that matters It's how you..
never mind
alleen voor degenen die niet weten hoe..quote:Op maandag 21 juni 2004 14:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
that's a mythe...
nermind
quote:Op maandag 21 juni 2004 14:17 schreef Cheshire het volgende:
[..]
alleen voor degenen die niet weten hoe..
gaat mij niet vertellen dat je veel plezier kunt hebben als ie in vol ornaat 3 cm...quote:Op maandag 21 juni 2004 14:17 schreef Cheshire het volgende:
[..]
alleen voor degenen die niet weten hoe..
nvrmnd![]()
Dat maak je met geen enkele techniek meer goed.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gaat mij niet vertellen dat je veel plezier kunt hebben als ie in vol ornaat 3 cm...
nermind
Dit topic gaat retesnel!quote:Op zondag 20 juni 2004 15:13 schreef PatrickM het volgende:
Op www.motormaniacs.nl kun je ook tests vinden
Ben je trouwens op zoek naar tests van specifieke motoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |