Is het dat geld waard? Was het namelijk al tegengekomen, maar toen was het snachts ofzo. Dank voor de tip.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:38 schreef ZX9R het volgende:
www.moto73.nl
alleen moet je ze dan voor ¤ 1,15 kopen per telefoon.
Jazeker. Heb ook de vergelijkingstest gevonden bij moto73. Mooi ff lezen.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:52 schreef ZX9R het volgende:
Misschien heb je wat aan deze tests?
Wat denk je dat ik heb..quote:Op zondag 20 juni 2004 14:33 schreef Cheshire het volgende:
yups.. omdat die het grote publiek halen...
als ik zulke verhalen hoor dan ben ik vóór het rijbewijs met puntensysteem...
quote:Access denied
--------------------------------------------------------------------------------
This homepage has exceeded the maximum amount of traffic for one day.
The page will be available again after the traffic counters have been reset at midnight local time.
--------------------------------------------------------------------------------
You are redirected to the Wanadoo Homepage in five seconds
Vanuit deze pagina wordt u binnen 5 seconden doorgestuurd naar de Wanadoo Homepage
quote:Op zondag 20 juni 2004 16:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy dacht dat er een kickstarter op zijn motor zat![]()
Waarnaar .. net de buurrouw ook nog even een salvo gegeven recht de woonkamer in.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:25 schreef Rietvaerder het volgende:
En Pepijn zn motor stinkt.... damn![]()
(pont)
Mijn was ! Wat doe je ?quote:Op zondag 20 juni 2004 16:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Waarnaar .. net de buurrouw ook nog even een salvo gegeven recht de woonkamer in.
(moet daar achteruit in steken om mijn tuin in te rijden..)
quote:Op zondag 20 juni 2004 16:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mijn was ! Wat doe je ?
heb je em nog niet in je sig staanquote:Op zondag 20 juni 2004 16:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Je moet zeker mn rekening nr hebben![]()
quote:Op zondag 20 juni 2004 16:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb je em nog niet in je sig staan?
LOLquote:Op zondag 20 juni 2004 16:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb je em nog niet in je sig staan?
Ikke uhm... 210 ongeveerquote:Op zondag 20 juni 2004 17:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
totaal 432 kmgereden vandaag
Die actie foto's lijken mij wel gaaf....quote:Op zondag 20 juni 2004 17:09 schreef Patrick281 het volgende:
Ik had dus geen flauw benul hoeveel km ik nog kon rijden bij de start vandaag.
Volgende week even vrij nemen om die teller te laten maken.
Can't wait for more pictures@fok!
BTW:Brabanders moeten toch allang terug zijn?
Den Bosch dus die zouden al terug moeten zijn.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:09 schreef Patrick281 het volgende:
BTW:Brabanders moeten toch allang terug zijn?
quote:Op zondag 20 juni 2004 17:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Den Bosch dus die zouden al terug moeten zijn.
pepijn: jouw beemerhet geluid
![]()
![]()
en terecht want het was een mooie route (1e deel mooier/beter, zei ik al tegen riet) en het was errug gezelligquote:Op zondag 20 juni 2004 17:23 schreef ondeugend het volgende:
Owwww, ik heb bijna spijt !
actiefoto's kunnen beterquote:Op zondag 20 juni 2004 17:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Foto's van Mercy:
http://members.home.nl/martie.r/
quote:Op zondag 20 juni 2004 17:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
actiefoto's kunnen beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |