quote:Op donderdag 25 juli 2013 04:01 schreef DO2 het volgende:
[..]
Hoe kan je Can nu nie kenne? Can ken toch iedereen?
En ken je Neu! dan ook nie? Welnu, ken je Neu! nog nie dan ken je Neu! dus nu:
Zie nu dat ik ook een lijstje van 15 albums had kunnen inleveren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:49 schreef Norrage het volgende:
Ja Fela, gelukkig zeg nu iemand anders het![]()
Ik heb gewoon met excel functies gewerkt achteraf....het meest irritant is lijstjes aan elkaar gelijk maken, sommige had hij geimporteerd met een spatie voor het eerste woordquote:Op donderdag 25 juli 2013 08:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zie nu dat ik ook een lijstje van 15 albums had kunnen inleveren.
Hoe heb je het uiteindelijk nu geteld, met VLOOKUP. Daar had ik je nog wel tips over kunnen geven, ik zou het zelf denk ik met SUMIF doen.
Na, ik zou denken dat je ook ergens moet kunnen instellen dat ie spaties aan het begin en het einde kan negeren....quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:54 schreef ranja het volgende:
dat ligt niet aan de import hoor, ligt aan degene die het lijstje heeft gepost
vast, maar ik weet niet wat je voro de import gebruikt hebt... ik copy/paste gewoon nadat ik tabs heb toegevoegd op de juiste plaatsenquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:01 schreef Norrage het volgende:
Na, ik zou denken dat je ook ergens moet kunnen instellen dat ie spaties aan het begin en het einde kan negeren....
Ja daar ben ik denk ik de mist in gegaan. Je doet dan een copy-paste van " - " ofzo, maar je vergeet dan wel eens een spatie ofzo. Ach. Voor deze lijst was het wel te doen, voor die veel grotere album lijstjes nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:02 schreef ranja het volgende:
[..]
vast, maar ik weet niet wat je voro de import gebruikt hebt... ik copy/paste gewoon nadat ik tabs heb toegevoegd op de juiste plaatsen
Klopt, soms staat er "- " of " - " of " -" met verrassende resultatenquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:13 schreef Norrage het volgende:
Ja daar ben ik denk ik de mist in gegaan. Je doet dan een copy-paste van " - " ofzo, maar je vergeet dan wel eens een spatie ofzo.
Maar prutsen met excel is altijd wel geinigquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Klopt, soms staat er "- " of " - " of " -" met verrassende resultaten
Weet je hoeveel werk dat is, met Excel is dat een stuk makkelijker. Het grootste probleem is alleen het invoeren, want een spelfout in een albumtitel kan problemen opleveren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:35 schreef debeterebob het volgende:
Gebeurt die lijstjes tellen niet eens handmatig
Preciesquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:59 schreef ranja het volgende:
Dan zou je in een 2e werkblad een aggregatie moeten doen... kan vast maar dat gaat mijn Excell kennis te boven. Ik doe gewoon iets in de vorm als 'als band2 = band1 en titel2 = titel1 dan totaal2 = punten1 + punten2'
Vooral weinig UKquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:07 schreef Kerftminister het volgende:
[ afbeelding ]
Vind mijn USA stats nog veel te hoog, meer ander spul proberen.
USA is zeker al die hiphopquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:07 schreef Kerftminister het volgende:
[ afbeelding ]
Vind mijn USA stats nog veel te hoog, meer ander spul proberen.
Waarschijnlijk wel met oude data.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:14 schreef ranja het volgende:
wel handig, eigen lastfm naam invullen en je hebt een nieuw plaatje
[ afbeelding ]
Dit is toch wel het mooiste taartjequote:Op donderdag 25 juli 2013 12:14 schreef ranja het volgende:
wel handig, eigen lastfm naam invullen en je hebt een nieuw plaatje
[ afbeelding ]
Denk het.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vooral weinig UKOf luister ik zo veel naar Britse muziek
Ja klopt, en de helft daarvan luister ik niet meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |