Bijna allemaal namen die ik wel ken maar nooit echt gecheckt hebquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
The Shins, Kakkmaddafakka, Peace, Phoenix, Local Natives, Camera Obscura, Kings of Convenience, The Joy Formidable, Iron & Wine, Cloud Cult, Sonic Youth, etc.
Als ik dan toch moet kiezen vind ik Everlasting Arms, Finger Back en Young Lion het minst.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is een van die hoogtepunten
Maar track 5 t/m 9 is toch wel een inzakmomentje. Geen slechte nummers, maar wel minder dan de mindere tracks op de debuutplaat. Ik houd nou eenmaal van consistente platen
Gelukkig geen discussies meer dat die TT er drie maand staat en goed moet zijnquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:43 schreef Bol_Wan het volgende:
Drie hoeratjes voor debeterebob, Verschrikkelijke tt
De vorige was vrij geniaal moet ik zeggen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gelukkig geen discussies meer dat die TT er drie maand staat en goed moet zijn
Andere SC waar ik in zit ook. Mooie traditie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:44 schreef MaJo het volgende:
Dit is het enige topic dat ik ken waar altijd moeilijk wordt gedaan over de TTOh nee wacht, ook in het dieettopic
Meervoud van maand is maandenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt nog genoeg te ontdekken danquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bijna allemaal namen die ik wel ken maar nooit echt gecheckt heb![]()
De enige twee die ik echt ken zijn Phoenix en Peace. Binnenkort heb ik vakantie, dan ga ik eens wat albums binnenhalen
Dit topic gaat nog verder, discussies of er wel discussies gevoerd moeten worden over de TT.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:44 schreef MaJo het volgende:
Dit is het enige topic dat ik ken waar altijd moeilijk wordt gedaan over de TTOh nee wacht, ook in het dieettopic
Dieettopic, waar we niet zwaar tillen aan TT'squote:Op donderdag 11 juli 2013 23:44 schreef MaJo het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:45 schreef Maxerazzi het volgende:
Is het nieuwe album van White Lies eigenlijk al gelekt?
Dat is ook het mooie van muziek, altijd weer nieuwe dingen te ontdekkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt nog genoeg te ontdekken dan
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:45 schreef Maxerazzi het volgende:
Is het nieuwe album van White Lies eigenlijk al gelekt?
Haha, ja oké, al staat het tot in de eeuwigheid in de lijst. Het zou alleen wel leuk zijn als iedereen zich een beetje aan de ongeschreven regel houdt dat het een woordspeling moet zijn op indie en een recent/bekend indie-album. Ik ga er niet van PMS-en ofzo, maar zo kunnen we ons steeds minder verheven voelen boven de rest van het Fok!-grutquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ramona Falls, Doves, Other Lives, Bon Iver, Pinback, Gomez, Villagers, Shearwater, Ryan Adams, Spoon......zoiets?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een paar van mijn favoriete bands: Arcade Fire, Elbow, Arctic Monkeys, Fleet Foxes, Beirut, Blaudzun, Balthazar, Alt-J en nog veeeel meer
Ik had eigenlijk gedacht dat je als recensent wel meer zou kennenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook het mooie van muziek, altijd weer nieuwe dingen te ontdekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |