Toen Coldplay nog indruk op je maakte?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:21 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik heb White Lies volgens mij als voorprogramma gezien bij Coldplay in het Goffertpark in 2009. Kan mij alleen werkelijk geen noot herinneren van hun optreden.
Nee, die had ik voor X&Y moeten zien. Vind hun eerste twee albums nog steeds fantastische popplaten. Ze hadden die avond ook een abominabele cover van Billie Jean; vooral die indruk is achtergebleven. Ach, kaartje was gratis.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Toen Coldplay nog indruk op je maakte?
ik hoop dat ze dat niet zijn als ik ze moet interviewenquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ze een keer ontmoet in een platenzaak, ze waren knetterstoned.
Dit is een unieke kans om te lekken!quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik hoop dat ze dat niet zijn als ik ze moet interviewenhet album dat 8 augustus verschijnt ook al ontvangen, vanavond eens luisteren
als ze de lijn van het vorige album doortrekken doe je de wereld een plezier door níet te lekken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:32 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dit is een unieke kans om te lekken!
quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
als ze de lijn van het vorige album doortrekken doe je de wereld een plezier door níet te lekken.
Ik kreeg een dreigmail dat er een unieke code verbonden is aan mijn link en als ik lek dat het dan naar mij te traceren is. Daar werd ik wel even bang van dus laat ik het maar niet doenquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:32 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dit is een unieke kans om te lekken!
Gewoon reageren met #YOLO en een screenshot dat je 'm op het internet dondert.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kreeg een dreigmail dat er een unieke code verbonden is aan mijn link en als ik lek dat het dan naar mij te traceren is. Daar werd ik wel even bang van dus laat ik het maar niet doen
Wel een ultiem baantjequote:Op donderdag 11 juli 2013 17:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kreeg een dreigmail dat er een unieke code verbonden is aan mijn link en als ik lek dat het dan naar mij te traceren is. Daar werd ik wel even bang van dus laat ik het maar niet doen
Lijkt me dat ze een of ander contract moet ondertekenen voor ze gaat luisterenquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:38 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Gewoon reageren met #YOLO en een screenshot dat je 'm op het internet dondert.
Ik ben niet zo'n YOLO roeperquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:38 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Leuk baantje jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel een ultiem baantjeKrijg je er veel geld voor?
Nee niet eensquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze een of ander contract moet ondertekenen voor ze gaat luisteren
quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:38 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ja, daar wil ik ook wel echt gratis heenquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:46 schreef MaJo het volgende:
Maar ach, het is leuk om te doenZo ga ik deze maand naar Black Rebel Motorcycle Club, Beach House, Smashing Pumpkins en waarschijnlijk nog een interview met Travis
Dit zijn ook wel de krenten in de pap hoor, sta soms ook bij retesuffe bandjesquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, daar wil ik ook wel echt gratis heen
Vooral The Smashing Pumpkins
Wat waren je tegenvallers dan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit zijn ook wel de krenten in de pap hoor, sta soms ook bij retesuffe bandjesMaar wel leuk om nieuwe dingen te ontdekken
biffy clyro vond ik niks maar dat is ook niet echt mijn stijl. Rupert Blackman vond ik veel te gelikt. Maar meestal kies ik wel dingen die me aansprekenquote:
Biffy Clyro vond ik wel leuk, niet super. Maar dat album was wel geinig van ze van dit jaar.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
biffy clyro vond ik niks maar dat is ook niet echt mijn stijl. Rupert Blackman vond ik veel te gelikt. Maar meestal kies ik wel dingen die me aanspreken
Dit is ook alweer een jaar of 6 geleden, ver voordat ze echt bekend waren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Biffy Clyro vond ik wel leuk, niet super. Maar dat album was wel geinig van ze van dit jaar.
Nou ik heb vakantie, dus heb meteen weer wat aparte albums binnengehaald, ben benieuwd. Zulu Guru van Jesse Boykins, For Hero...For Fool van Subtle en People Who Eat People Are The Happiest People ofzo van Andrew Jackson Jihad.
Bij jou is obscuriteit echt een belangrijke factor hequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Biffy Clyro vond ik wel leuk, niet super. Maar dat album was wel geinig van ze van dit jaar.
Nou ik heb vakantie, dus heb meteen weer wat aparte albums binnengehaald, ben benieuwd. Zulu Guru van Jesse Boykins, For Hero...For Fool van Subtle en People Who Eat People Are The Happiest People ofzo van Andrew Jackson Jihad.
Dit topic heeft altijd wel goede input. Ik weet natuurlijk niet precies wat je zoekt, maar wat ik altijd gebruik is:quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit is ook alweer een jaar of 6 geleden, ver voordat ze echt bekend waren.
Laat maar weten als je tips hebt, ben wel aan nieuwe input toe! Al moet ik deze week vooral veel inluisteren voor White Lies en de twee concerten die ik ga recenseren
Zulu Guru is wel leukquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vanwaar deze PI?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit topic heeft altijd wel goede input. Ik weet natuurlijk niet precies wat je zoekt, maar wat ik altijd gebruik is:
- Bij artiestenpagina op spotify de vergelijkbare artiesten aanklikken
- De spotify aanbevelingen op de voorpagina
- Op last-fm zoeken bij gehypte muziek
- Pitchfork
- Dit topic
- Je eigen last-fm top500 doorscrollen
Standaardpiquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vanwaar deze PI?
Ik heb sinds kort een abonnement op Spotify, goeie tip om daar eens de vergelijkbare artiesten te checkenDit topic is sowieso een grote inspiratiebron! Ik merk wel dat ik te weinig de tijd neem om eens goed te gaan zitten voor nieuwe dingen dus ik moet het vaak wel hebben van tips van anderen
Mijn grootste eigen inspiratiebron is trouwens Luisterpaal van 3voor12, daar check ik regelmatig platen die me goed bevallen
Ah okquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Standaardpi
Die twee sites die jij noemt ken ik wel, maar kijk er eigenlijk nooit op.
Verder volg ik op spotify wat afspeellijsten die ook wel ververst worden.
Zeg maar wat je erg leuk vindt, kan ik misschien wel wat bedenken wat er op lijkt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit is ook alweer een jaar of 6 geleden, ver voordat ze echt bekend waren.
Laat maar weten als je tips hebt, ben wel aan nieuwe input toe! Al moet ik deze week vooral veel inluisteren voor White Lies en de twee concerten die ik ga recenseren
Mwoah niet per se, maar er is niks leuker dan iets ontdekken dat niet veel mensen kennen. Maar ik vind het ook erg leuk om bekende hele sterke muziek te zoeken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij jou is obscuriteit echt een belangrijke factor he![]()
Vond het een erg vet album zeg, hele fijne sfeer de hele tijd. Instrumentals zijn ergggg sterk.quote:
Wat is dat?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:49 schreef debeterebob het volgende:
Misschien een aanrader is om de Late Night Tales serie eens te gaan luisteren.
http://en.wikipedia.org/wiki/Late_Night_Talesquote:
Ik heb het al een paar keer geprobeerd. Het is aardig, maar het beklijft nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:16 schreef Moody het volgende:
Ik wil geen spelbreker zijn van een discussie, maar moet dit toch ff delen
Majical Cloudz - Impersonator
[ afbeelding ]
Dit gaat hoog eindigen in mijn jaarlijst. That's for sure
Had 'm nog niet zien voorbij komen. Volgende keer ff pm'en danquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb het al een paar keer geprobeerd. Het is aardig, maar het beklijft niet
Wel slecht dat je hem nu pas ontdekt
Eerste scrobble 25 meiquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Had 'm nog niet zien voorbij komen. Volgende keer ff pm'en dan
Childhood's End vind ik een erg goed nummer.
Uiteraard. Ik stalk je ook met obscure zooiquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eerste scrobble 25 mei
Als ik het goed vind zal ik het pm'en
VW doet even niet meer mee hier, ben die plaat wel een beetje zat na tig luisterbeurten. Wel goed hoor, maar kom erachter dat de debuutplaat waarschijnlijk de tand des tijd beter zal weerstaanquote:Voorlopig ben ik een beetje aan het blijven hangen in Vampire Weekend en dat soort dingen.
Ik ben er juist achter dat ik het laatste album het allerbeste ga blijven vindenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik stalk je ook met obscure zooi
[..]
VW doet even niet meer mee hier, ben die plaat wel een beetje zat na tig luisterbeurten. Wel goed hoor, maar kom erachter dat de debuutplaat waarschijnlijk de tand des tijd beter zal weerstaan
Oja, kon 'm niet vinden, maar hij stond op Luisterpaal. Ik luister alleen luisterpaal via de iPad moet ik bekennen en ik ben nog niet in bad geweest sindsdien.quote:
Klinkt een beetje als een lame excuusquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Oja, kon 'm niet vinden, maar hij stond op Luisterpaal. Ik luister alleen luisterpaal via de iPad moet ik bekennen en ik ben nog niet in bad geweest sindsdien.
Klinkt dit enigszins plausibel?
Beetje wel he?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een lame excuus
Tijdmachine eindelijk werkend gekregen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:22 schreef Moody het volgende:
VW doet even niet meer mee hier, ben die plaat wel een beetje zat na tig luisterbeurten. Wel goed hoor, maar kom erachter dat de debuutplaat waarschijnlijk de tand des tijd beter zal weerstaan
Ik douche ook altijd voor ik in bad gaquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Beetje wel he?
Maar is het niet, ik ben echt nog niet in bad geweest!! Heb wel gedoucht.
Ja sinds kort. Pokkeding.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:32 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Tijdmachine eindelijk werkend gekregen?
Een paar van mijn favoriete bands: Arcade Fire, Elbow, Arctic Monkeys, Fleet Foxes, Beirut, Blaudzun, Balthazar, Alt-J en nog veeeel meerquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:54 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zeg maar wat je erg leuk vindt, kan ik misschien wel wat bedenken wat er op lijkt.
Heb Jesse Boykins vorig jaar nog gezien in het North Sea Jazz- café. Erg toffe show, live is het dus ook zeker een aanraderquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:54 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zeg maar wat je erg leuk vindt, kan ik misschien wel wat bedenken wat er op lijkt.
[..]
Mwoah niet per se, maar er is niks leuker dan iets ontdekken dat niet veel mensen kennen. Maar ik vind het ook erg leuk om bekende hele sterke muziek te zoeken.
[..]
Vond het een erg vet album zeg, hele fijne sfeer de hele tijd. Instrumentals zijn ergggg sterk.
Oh. Water is bij je huurprijs inbegrepen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik douche ook altijd voor ik in bad ga_
Mwah. Ik vind het eerste album wel aardig, het tweede meh maar het derde album.. Step alleen alquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja sinds kort. Pokkeding.
Maar ik vrees wel dat ik gelijk ga krijgen. Het debuut is lekker fris. De laatste plaat heeft hogere hoogtepunten, maar ook enkele missers.
Eens.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:37 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind het eerste album wel aardig, het tweede meh maar het derde album.. Step alleen al
The Shins, Kakkmaddafakka, Peace, Phoenix, Local Natives, Camera Obscura, Kings of Convenience, The Joy Formidable, Iron & Wine, Cloud Cult, Sonic Youth, etc.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een paar van mijn favoriete bands: Arcade Fire, Elbow, Arctic Monkeys, Fleet Foxes, Beirut, Blaudzun, Balthazar, Alt-J en nog veeeel meer
Dat is een van die hoogtepuntenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:37 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind het eerste album wel aardig, het tweede meh maar het derde album.. Step alleen al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |